American dream — step 1

Gabriel BOBON
1 min readAug 30, 2015

--

Da știu, am fost cam leneș zilele astea și nu am mai scris nimic aici. Leneș și fără idei, nu am găsit vreun topic interesant…

Însă astăzi am început acțiunile necesare pentru a avea o excursie în SUA, o visez să aibe loc anul acesta, probabil un cadou de ziua mea :)

Primul pas a fost bookingul unui bus pentru deplasarea la Ambasadă în Varșovia, așadar, mâine dimineață plec la Varșovia pentru a-mi face un pașaport temporar deoarece nu am cum să plec în România pentru a-mi face unul normal.

Urmatorii pași sunt obținerea pașaportului, teoretic ar trebui să îl primesc mâine, pe urmă programarea interviului pentru viză, sunt norocos, pot să îl am aici în Cracovia, interviul în sine, iar pe urmă în funcție de răspunsul consulului programarea zborului…

New York city sau San Francisco și orașele din apropierea acestuia? Sunt indecis încă!

Cu aceasta ocazie o să petrec de asemenea o zi în capitala Poloniei.

Cheers!

--

--

Gabriel BOBON

Un român stabilit de aproape doi ani în frumoasa Polonie — fascinat de tehnologie, biz, startup-uri, aviație, travel și muzică! De asemenea și foarte plictisit.