كل تفاصيل كورس “اتكلم مع أمريكي”

بدأنا في بوردرز كورس جديد وهو كورس المحادثة المكثف “إتكلم مع أمريكي” اللي من خلاله هنعلمك إنجليزي في ٦ شهور بس، وعن طريق المحادثة بدون إستخدام للمناهج التقليدية المملة في التعليم.

دائما بنتسئل ازاي تحسن لغتك والإجابة كانت واحدة في معظم الحالات وهي انك لازم تتكلم اللغة ديه طول الوقت ومع حد شاطر فيها وبيعرف يتكلمها صح. من خلال الكورس هتتعرض لأربعين ساعة محادثة في الشهر مع أمريكي مصري. وده هيتم عن طريق ساعتين خمسة أيام في الإسبوع. بالشكل ده، في خلال ٦ شهور بس iتكون إكتسبت اللغة الإنجليزية بشكل كامل وتقدر تمارسها بطلاقة.

مين المدرس؟

مدرس الكورس هو شريك مؤسس لبوردرز ورئيس قسم التعليم، زياد حسين. وهو أمريكي مصري، اتولد وعاش طول حياته في أمريكا فلغته الأم هي الإنجليزي. زياد بيمتلك أكثر من ٧ سنين خبرة في مجال التدريس وبيتميز في طريقته المختلفة في التدريس اللي مش بتعتمد على المناهج التقليدية لكن على الألعاب والموسيقى والأفلام والأنشطة اللي بتعيشك اللغة نفسها وبتخليك تمارسها بطريقة طبيعية أكثر منها طريقة تعليمية.

تكلفة الشهر كام؟

الشهر هيكلفك ١٨٠٠ جنيه في مقابل ساعتين لمدة ٥ مرات في الإسبوع في مركزنا بمصر الجديدة. لو اشتركت ثلاث شهور هتاخد خصم ١٠٪ والتكلفة هتكون ٤٨٦٠ جنيه.

فين مكان الكورس وايه مواعيده؟

كورس المحادثة موجود في فرعنا الرئيسي في مصر الجديدة في ٣٤ شارع الشهيد أحمد وصفي، الماظة، بجوار تيفولي دوم وخلف مستشفى جوهر. مواعيد الكورس متاحة من ٩ الصبح ل٨ بليل كل أيام الإسبوع ماعدا الجمعة.

لو هتقدر تلتزم معانا وتدينا وقتك يبقى تشرفنا في فرعنا وتعمل إمتحان تحديد المستوى المجاني وتعرف بعدها معاد البداية ليك. لو عندك أي إستفسار كلمنا على ٠١٠١٣٨٩٩٧٧٥

One clap, two clap, three clap, forty?

By clapping more or less, you can signal to us which stories really stand out.