VOOR ALLE “VIRTUAL ASSISTANTS”.

Eelco de Boer
2 min readFeb 10, 2017

--

Dit vind ik bizar.

Afgelopen dagen heb ik zo’n 30+ gesprekken gevoerd met potentiële kandidaten die ons willen helpen en ons team willen versterken.

Na een aantal gesprekken viel het me op dat er veel “Virtual Assistants” bij zaten.

Als ik denk aan een “virtual assistant” dan denk ik aan iemand die je mails beantwoord, je boodschappen regelt en misschien je helpt bij de boekhouding. Iemand die je belt of mailt als er iets nodig is.

Nou kan het zijn dat ik niet 1 van de slimste ben en nooit zit op te letten, maar ik kwam er dus achter dat ik een COMPLEET ander beeld heb van “Virtual Assistants” dan de realiteit betreft.

JARENLANG hoor ik deze term en NOG NOOIT heb ik eraan gedacht dat ze me kunnen helpen met vormgeving, websites maken, funnels inrichten, social media etc.

Het schijnt dus dat veel van deze “VA’s” skills hebben en dingen kunnen doen die EXTREEM waardevol zijn.

Jij als VA kunt het #1 probleem oplossen dat ik het meest hoor van ondernemers…

TECHNISCHE UITDAGINGEN!

Ik zag de sites die de “VA’s” maakte…

de visuals, de funnels, de social media strategieën etc.

SUPERGOED.

En dan noemen ze zich een virtual assistant….

Ik vind het echt de slechtste positionering die er bestaat voor een complete doelgroep.

Bijna antiverkopen.

En superlastig om te groeien met je prijzen omdat je slechts een “Assistant” bent.

Je bent geen “Assistant”.

Je bent een tovenaar!

Jij bent de missende schakel tussen de creatieve ondernemer met vele ideeën die ze niet kan uitvoeren.

Je bent een ENORME omzetverhoger.

Je bent een lifesaver.

Je moest eens weten hoeveel ondernemers GEEN IDEE hebben hoe ze een pagina online moeten zetten, een “visual” moeten maken of een video moeten editen. Laat staan betaalsystemen koppelen, autoresponders inschakelen of met affiliates werken.

JIJ kan ervoor zorgen dat je een onderneming die geen succes heeft via het internet, VEEL succes kan krijgen.

Anyway, dit kwam even in me op.

Stop selling yourself short.

Fijne dag!

Eelco

--

--