The Night of My 21st birthday

Emachka_
1 min readFeb 13, 2020

--

21н нас хүрдэг жилээ би 3 өдөр дарааллан төрсөн өдрөө тэмдэглэсэн байдаг. Ёстой ч нүсэр юм болсондоо…

Яагаад ч юм бээ 21 нас хэдийнээ хүрчихсэндээ өөрөө ч үнэмшихгүй байсансан. Би одоо энгээд л том хүний тоонд ордог боллоо гэжүү үгүй ээ л гэж бодогдсон. Одоо бодоход миний хамгийн сүүлийн нүсэр баяр болсон бололтой. Ээж минь төрсөн өдрийг минь жил болгон л гайхалтай сайхан тэмдэглэж өгдөгсөн. Ах эгч нар маань хамгийн гоё гэсэн бэлэгнүүдийг сонгоод л…. Хэрэв энэ жил дахиад тэр жилийнх шиг тэмдэглэе гэвэл би лав л өөрөө ичээд чадахгүй байхаа… Өөө яанаа би тэгэхээр том хүн болчихсон хэрэг үү??? :O

Инээд жаргалаар дүүрэн өнгөрсөндөө тэр шөнө… ❤❤❤

Гэхдээ яг тэр шөнө миний ойлгосон нэг зүйл болбоос би хэзээ ч том хүн болмооргүй байсан юм билээ…

--

--