Fotograf Nunta Focsani

rinmedia
2 min readJan 5, 2022

--

Ma bucur ca ai ajuns pe aceasta pagina.

fotograf-nunta-focsani

Numele meu este Florin de la Rin Media si sunt fotograf nunta Focsani, dar ma deplasez cu mare drag si in alte judete precum Buzau, Galati, Bacau etc. Sunt aproape 7 ani de cand sunt Fotograf nunta Focsani si aproape 10 ani de cand am pus mana pe primul aparat foto, moment in care mi-am descoperit pasiunea pentru fotografia de nunta, botez si alte tipuri de evenimente. Desi m-au preocupat in principal evenimentele nu am spus nu niciodata provocarilor venite din industria de fashion (fotografie de produs), food sau corporate.

Scopul meu este sa surprind prin creativitate, compozitie, cromatica, poveste, dar si prin sentimentele pe care o fotografie poate sa le transmita. Verificati galeria foto si galeria video!
Obiectivul meu principal este sa ii bucur pe cei din jurul meu prin ceea ce fac. Frumusetea fotografiei de nunta, botez sau cununie consta in emotiile si trairile persoanelor participante la un eveniment. Frumusetea evenimentelor este trecatoare, fotografiile mereu vor fi pagini din povestea voastra.

Fotografia de botez este o fotografie altfel! Este o fotografie care trebuie sa surprinda emotiile profunde traite de parinti, de bunici, de cei care au venit sa participe la crestinarea copilului. Este o fotografie care trebuie sa arate copilului peste ani, cat de multa dragoste era in jurul lui, cat de fericiti au fost parintii in timp ce il tineau in brate sau la piept. Fotograful trebuie sa surprinda toate aceste trairi, sa spuna o poveste. Alege Rin Media si noi vom spune povestea voastra in imagini!

La inceput am fost atras de sedintele foto fashion si ma vedeam facand asta mereu. Acum insa, iubesc sa fiu fotograf de nunta si fotograf de botez pentru cei mici. Ziua nuntii poate fi deosebit de aglomerata. Rudele apropiate, invitatii, toti au nevoie de atentia voastra si iubesc sa vada fericirea care va inconjoara. Dar nu este motiv de ingrijorare! Dupa nunta mergem la o sedinta foto unde veti fi relaxati si plini de energie. Sedinta foto dupa nunta mai este denumita „Trash The Dress” ori „Love The Dress.” Nu uitati si de Cabina Foto care va face evenimentul vostru ceva deosebit!

--

--