茄雲
3 min readOct 5, 2018

--

人寫我又寫之咖啡篇

最近步入我的三分鐘熱度期既後期,在medium花的時間少左、生活很忙,但再一個禮拜後終於可以回港加放假三星期!

我係一個隱藏版啡迷,我並不是每天都會飲一杯咖啡,有時卻會多過一杯,唔會為飲而飲,難飲不如不飲。對咖啡最初的印象係細個去麥當勞食早餐可續杯既咖啡,至現在唔知麥記還有沒免費添飲奶茶咖啡的服務。有次問媽媽可唔可以要咖啡唔要橙汁,佢一口就答應,第一啖的記憶好模糊,至少對一個從少被灌飲中藥大的兒童,咖啡一點都不苦,仲好香!之後只要去麥記食早餐我都要飲咖啡。其實麥記新鮮濾出黎時係唔差架,如果唔係為左追求味覺最高的享受的話。

我對咖啡的喜愛好含蓄,但的確係我其中最持久的興趣,亦有想過當為職業。當年上網睇台灣部落格,介紹咖啡及如何沖泡,自己扮跟學沖。第一次沖的咖啡大概係高中後,平平地係無印良品買左個濾杯,廿五蚊;再去吉之島十蚊店買包濾紙,最難解決既咖啡粉就係瑪莎百貨,四五十蚊到啦,可以沖到八到十杯。對一個只有打零碎兼職的年青人一點都不算便宜,但轉頭諗睇一場戲都係咁多錢,都唔係好過份。

後期香港吹起義式咖啡風,睇埋陳豪個節目就更加上腦,對奶泡著迷。首先係宜傢買支打奶泡棒,扮可以沖到cappuccino,但決少上層既crema又點會係cappuccino 呢?咪自欺欺人啦!對義式咖啡的愛是12年去澳洲旅行,在墨爾本飲過好幾杯好驚豔的咖啡,個性小店加上自家拼配的豆,一杯咖啡的複雜到可比美紅酒,當時只是五塊澳,比一般三塊五的普通咖啡已算貴了。

當一個人對其興趣投入係,真係會課金,所以當年我儲左錢買左部三千幾蚊既gaggia baby twin家用咖啡機,以家用又咁既價錢其實好唔錯。只是清洗比較麻煩同要預熱,沖多兩杯以上就要等,久而久之又失寵。而我對濾式的咖啡的喜愛超過義式咖啡,濾紙出的味道清幽,醇厚得黎又平實,味道好純粹又多變,愛上齋啡的我更不能自拔那份無奶無糖的清爽,難怪最識食的日本人最愛手沖。

用得最耐既係n年前買既聰明杯clever cup, 當年第一代仲要係台灣訂,我比好高分,好多玩法,方便易用,可以當傳統手沖之餘更可加入不同的玩法,到今日三分鐘熱度的我都仍在使用中,間中偶爾會玩下冰滴同荷式冰釀。至於對咖啡的追求就沒有以往強烈,有得飲就要飲好的,沒有就不強求,如果氣氛係大家一齊have a cuppa 我都會破例飲下即溶。不過食donut時真係好想要杯特濃美式,但當下求的是整體味雷的配合,苦澀衝擊熱量和糖分,解救你對肥脂的罪惡感,如果黎杯精品就浪費了個donut了!

--

--

茄雲

廚師一名,由香港轉場澳洲,每日落場更極度浪費光陰中⋯