[Серія спеціальних інтерв’ю від Massa] Adrien Zinger, основний розробник у Massa Labs

Massa Ukraine
4 min readAug 6, 2022

--

Переклад публікації “Massadopted Interview Adrien”. Щоб переглянути оригінальну статтю, будь ласка, натисніть тут.

Зустрічайте Adrien Zinger, нашого основного розробника та великого любителя піци.

Зміст:

  1. Привіт, розкажи трохи про себе. Звідки ти і як ти тут опинився?
  2. Ким ти хотів стати, коли був дитиною? Які в тебе були мрії та прагнення?
  3. Як ти дізнався про Massa Labs і що тебе зацікавило?
  4. Яка твоя роль у Massa сьогодні та з якими труднощами ти стикаєшся?
  5. Що тобі подобається найбільше в Massa?
  6. Як ти уявляєш собі екосистему Massa через 5 років? Що найцікавіше в Massa?
  7. Відволічемося від Massa на хвилину, чим ти займаєшся у свій вільний час? Чи є у тебе якісь хобі?
  8. Які у тебе цілі у житті?
  9. Улюблена їжа, улюблений фільм, улюблена пісня у жанрі рок?
  10. Що ти хотів би сказати спільноті?

Привіт, розкажи трохи про себе. Звідки ти і як ти тут опинився?

Привіт, Я Adrien Zinger, я навчаюсь на кафедрі інформаційної інженерії у “EPITA” (Школа інженерії та комп’ютерних наук) у Франції. Я багато чим займався у своєму житті, до цього працював в Італії, де від мене потрібно було реконструювати старі програми для прискорення роботи в команді. А ще раніше, я працював із низькорівневою розробкою у медичній сфері, я розробляв рентгенівський апарат для знімка всього тіла. І я точно не думав про те, що колись працюватиму в криптовалюті! Коли я дізнався про можливість працювати з Massa, я був дуже це радий!

Мені дуже подобаються їхні технології. Я приєднався до команди та був повний ентузіазму до цього великого проєкту. Я досить рідко розмовляю англійською, так що заздалегідь вибачаюсь, якщо я говоритиму з помилками, ха-ха.

Ким ти хотів стати, коли був дитиною? Які в тебе були мрії та прагнення?

У дитинстві я завжди був дуже сфокусований на сьогоднішньому дні. І я зберіг цю філософію, я займаюся тим, чим мені хочеться, і отримую від цього задоволення, не замислюючись про те, що робитиму завтра. Ну а так, я хотів бути художником, завжди вчитися чогось нового, ще я хотів стати чемпіоном з карате, ха-ха.

Все так і залишилося, я продовжую малювати, творити та вчитися. І, навіть якщо я закінчив з карате, спорт все одно залишився частиною мого життя і я часто ходжу плавати в басейн.

Як ти дізнався про Massa Labs і що тебе зацікавило?

У розмові із друзями. Мій добрий друг, який на той момент був ще моїм колегою, дав мій контакт Damir і, через кілька місяців, я вже був у команді! Вперше, коли я почув про проєкт, я був дуже зацікавлений, мені подобаються мови програмування, які ми використовуємо, дослідне середовище, да і в цілому, я люблю розробляти p2p-проєкти. Це була просто мрія знайти таку роботу!

Яка твоя роль у Massa сьогодні та з якими труднощами ти стикаєшся?

Я основний розробник, я займаюся покращенням та розробкою нових функцій, які рухають проєкт із фази тестнета до основної мережі! Коли я тільки-но потрапив до команди, я працював над оптимізацією смартконтрактів. І до сьогодні я продовжую працювати над тим, щоб смартконтракт міг включати різні мови програмування.

Я також керую розробкою деяких інших функцій. Іноді я сам вивчаю, що і як ще можна додати до Massa і вигадую різні сценарії, щоби тестувати різні рішення. А іноді я працюю з алгоритмами Sebastien, Damir або Adrien LF та допомагаю команді з інтеграцією.

Що тобі подобається найбільше в Massa?

У команді завжди дуже гарний настрій. Для мене дуже важливою є комфортне середовище в колективі. Я вже згадував, що технології, які ми розробляємо та використовуємо — унікальні. Найголовніше, що ми маємо свободу: ми можемо навчатися, удосконалюватися і практикуватися. До того ж ми завжди можемо стежити за іншими проєктами та завжди будемо раді допомогти їм.

Як ти уявляєш собі екосистему Massa через 5 років? Що найцікавіше в Massa?

To the MOON)! Massa постійно росте в плані ефективності та відкриває нові та нові можливості.

Відволічемося від Massa на хвилину, чим ти займаєшся у свій вільний час? Чи є у тебе якісь хобі?

Мені подобається створювати свої власні проєкти. Я вивчаю книги з інформатики та виявляю особливий інтерес до комп’ютерних наук. На додаток, я часто буваю залучений у невеликі проєкти та просто виклики з друзями, майже все це ви можете побачити на Github!

Якщо у мене є вільний час і хочу відволіктися від екрана, я займаюся малюванням під псевдонімом “adalrozin”. А щодо спорту, то я можу піти на пляж, скупатися або помедитувати, коли на дворі сприятлива погода.

Які у тебе цілі у житті?

Я хочу бути гарним у тому, що я роблю. Якщо щось викликає у мене складності, я хочу стати в цьому майстром, мені не подобається варіант досягнення мети, в якому ти просто йдеш напролом, навіть не розуміючи, що ти робиш. Я сподіваюся, що коли я постарію, я житиму щасливо і навколо мене будуть усі мої близькі та друзі.

Улюблена їжа, улюблений фільм, улюблена пісня у жанрі рок?

Мені дуже подобаються всілякі аперитиви (перед вечерею). Коли ти можеш у будь-якій точці світу замовити тапас, якусь унікальну страву з улюбленим напоєм — це те, що я люблю. Що б це не було, картопля, маленькі равлики чи шматочки м’яса.

Серед фільмів, перше, що відразу спадає мені на думку це “Великий Лебовскі”, але всі, хто розмовляє французькою, знають, що “Астерікс і Обелікс: Місія Клеопатра” — це найкращий фільм у світі.

Коли я був у старших класах, я слухав Rammstein. Ще я був на концерті “Liebe ist für alle da” (назв. німецького гурту, “Кохання для всіх”), так що, я б сказав “Ich tu dir weh” (назв. пісні Rammstein, “Я роблю тобі боляче”)!

Що ти хотів би сказати спільноті?

Я хочу сказати, не їжте піцу через тиждень після того, як ви її замовили.

Корисні посилання від Massa:

Приєднуйтесь до нашого чату Telegram 🇺🇦 — https://t.me/massa_ua

--

--

Massa Ukraine

Ласкаво просимо до децентралізованого та масштабованого блокчейну!