Mihai Childesco
1 min readMay 26, 2017

--

Salut Andrei! Esti cel mai tare, omule! Am citit multe articole despre cum sa inveti sa codezi si tot felul de sfaturi si asa mai departe si vreau sa iti spun ca asta este de departe cel mai bun articol pe care l-am citit pana acum. Indrumarile tale sunt foarte folositoare, practice. Eu incerc sa invat sa codez cam de 5–6 luni, doar ca nu prea am un plan foarte clar, am invatat cam haotic ca sa zic asa pentru ca trebuie sa ma duc si la munca iar in timpul ramas liber incerc sa mai invat cate ceva. Incepusem cu Python apoi am renuntat pana cand am descoperit Html Css si Javascript. Am avut un spor cand am vazut ca pot sa creez niste site-uri si acum recunosc ca m-am impotmolit un pic in Javascript. Ce parere ai despre inscrierea la academyplus.ro ?

--

--

Mihai Childesco
0 Followers

🌐 Frontend Developer | Excited to code and connect! 💬