Γνωρίστε την ομάδα του PlanetQuest: Roghan Duggan Metcalf-Δάσκαλος Γνώσεων

PlanetQuest Greece
5 min readApr 11, 2022

--

Σε αυτή την έκδοση του συναντιστετην ομαδα του PlanetQuest , έχουμε τον Roghan, τον Δάσκαλος Γνώσεων μας. Είναι στο PlanetQuest από την αρχή του έργου και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα μάθουμε περισσότερα γι’ αυτόν!

Γεια σου Roghan! Μπορείς να συστηθείς στην κοινότητα;

Γεια σε όλους! Το όνομά μου είναι Roghan (προφέρεται Row-an) και είμαι 24 ετών. Είμαι Ιρλανδός εκ γενετής και Ολλανδός εκ καταγωγής, μεγαλωμένος στην Ολλανδια. Η μητέρα μου είναι Ιρλανδή και ο πατέρας μου Άγγλος. Αυτή τη στιγμή ζω στο Βερολίνο και το υπόβαθρό μου είναι η λογοτεχνία, η φιλοσοφία και ο εξωτερικός σχεδιασμός παιχνιδιών. Το παρατσούκλι μου είναι ‘Fairy King’ και το ψευδώνυμο μου στο Discord είναι @Sheercold και παραδόξως δεν είναι πολύ ενοχλητικό για κάτι που έφτιαξα όταν ήμουν 12 ετών.

Πες μας για το ιστορικό σου! Και πώς κατέληξες στη βιομηχανία παιχνιδιών;

Λοιπόν, ξεκίνησα να σπουδάζω λογοτεχνία στο κολέγιο, την οποία επέλεξα επειδή μου αρέσουν πολύ οι ιστορίες. Όχι μόνο να τις βλέπω, αλλά και να μπορώ να δημιουργήσω τις δικές μου. Ο σχεδιασμός παιχνιδιών ήταν για μένα ένας τρόπος να το εξερευνήσω αυτό. Καθώς το έκανα, άρχισα να ενδιαφέρομαι για το Dungeon and Dragons, όπου είμαι Dungeon Master εδώ και 4–5 χρόνια. Τα τελευταία 2–3 χρόνια από αυτά ήμουν και επαγγελματίας, γράφοντας ιστορίες επιτραπέζιων RPG ενώ παράλληλα εργαζόμουν με μερική απασχόληση.

· Γρήγορη σύνδεση — το Task for the Tyrants ήταν μια δημοσιευμένη περιπέτεια που έγραψα, για την οποία είμαι πολύ περήφανος και ενθαρρύνω τους ανθρώπους να την ελέγξουν αν θέλουν να διαβάσουν περισσότερο από το περιεχόμενό μου

Μόλις τελείωσα το κολέγιο ήξερα ότι αυτό ήταν το κάλεσμά μου και αυτό που ήθελα να κάνω. Έτσι, μπήκα στη γλωσσολογία QA πολύ φυσικά και ασχολήθηκα με το κείμενο στα παιχνίδια, ενώ παράλληλα ήμουν Dungeon Master καθ’ όλη τη διάρκεια. Από εκεί και πέρα, εργάστηκα στην ανάπτυξη της ιστορίας στο PQ. Τώρα είμαι συγγραφέας ιστορίας πλήρους απασχόλησης και χρησιμοποιώ όλη την εμπειρία μου από το D&D, τη συγγραφή μυθοπλασίας και μη μυθοπλασίας για να δημιουργήσω μια καθηλωτική και αποκεντρωμένη ιστορία.

Ποια θα λέγατε ότι είναι η διαφορά μεταξύ του D&D και του PlanetQuest;

Αυτό που κάνουμε εδώ είναι παρόμοιο αλλά πιο ελεγχόμενο. Η κοινότητα είναι αρκετά καλή στο να μαζεύει πράγματα και να ασχολείται με το πηγαίο υλικό σε υψηλότερο επίπεδο. Πρόκειται για μια ιστορία όπου οι μεμονωμένοι παίκτες έχουν επιρροή, αλλά όχι τόσο μεγάλη όσο σε μια ιστορία του D&D. Σε αυτές, είσαι πάντα ο πιο σημαντικός χαρακτήρας. Ωστόσο, στο PlanetQuest, το σύμπαν είναι πιο σημαντικό από οποιονδήποτε μεμονωμένο χαρακτήρα. Η αίσθηση που προσπαθούμε να μεταδώσουμε εδώ είναι η απομόνωση και η μοναξιά σε έναν απέραντο ανεξερεύνητο γαλαξία, και εσείς ξεκινάτε για να ανακαλύψετε ενδιαφέροντα πράγματα για τον κόσμο που κατοικείτε.

Ποιες είναι πηγές έμπνευσης για το PlanetQuest;

Έπαιξα πολύ Warhammer 40k και επηρεάστηκα πολύ από αυτό. Επηρεάστηκα επίσης από το Destiny 2, ένα παιχνίδι που αγαπώ όχι μόνο για το gameplay αλλά και για το συνολικό σύμπαν. Είναι εξαιρετικά συναρπαστικό και συνδυάζει στοιχεία φαντασίας και επιστημονικής φαντασίας με έναν πολύ ενδιαφέροντα και ελκυστικό τρόπο. Όσον αφορά τα βιβλία, συγκεκριμένα στην Ομοσπονδία- το Infinite Jest βοηθάει στη μεταφορά των συναισθημάτων ενός τεχνοκρατικού χάους. Άλλοι τίτλοι περιλαμβάνουν το Snow Crash και το Neuromancer, καθώς και ένα σωρό άλλα κλασικά βιβλία επιστημονικής φαντασίας που μου άρεσε να διαβάζω και συνεχίζω να διαβάζω.

Θα μπορούσατε να μας πείτε λίγα περισσότερα για τον ρόλο σας στο PlanetQuest;

Ως ο συγγραφέας της ιστορίας, αισθάνομαι πολύ ταπεινός από τον αριθμό των ανθρώπων που διαβάζουν και ασχολούνται με αυτά που γράφω. Είναι συγκινητικό να βλέπω ότι οι άνθρωποι διαβάζουν ανάμεσα στις γραμμές και βλέπουν μερικά από τα κρυμμένα μικρά πράγματα που βάζω στην ιστορία. Νιώθω το ίδιο συναίσθημα όπως όταν πρωτοξεκίνησα να γράφω πράγματα για το D&D, νιώθοντας ενδυναμωμένος και ενθαρρυμένος να δημιουργήσω πραγματικά αυτή την καθηλωτική ιστορία σε ένα ευρύτερο σύμπαν.

Τι σας κινητοποιεί; Ποιες αξίες σας διακατέχουν έντονα;

Η επιθυμία να δημιουργήσω κάτι μεγαλύτερο από τον εαυτό μου. Είναι κάτι που αγαπώ σε αυτό το έργο, όλοι μας θέλουμε πραγματικά να το κάνουμε κάτι που να μοιάζει μεγάλο. Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα σύμπαν που υπερβαίνει αυτό το δοχείο στο οποίο μπορεί να νομίζουμε ότι βρισκόμαστε.

Πείτε μας ένα διασκεδαστικό γεγονός για τον εαυτό σας!

Ένα διασκεδαστικό γεγονός για μένα είναι ότι είμαι ο δεύτερος Ολλανδός εθνικός πρωταθλητής στο Quidditch!

Έχετε κάποια ενδιαφέροντα/έκπληκτα χόμπι ή ταλέντα;

Άλλα παράπλευρα χόμπι είναι ότι παίζω βιολί και το παίζω εδώ και 16 χρόνια. Λατρεύω να παίζω Μπαχ και ενθαρρύνω τους ανθρώπους να ακούσουν το Chaconne του. Δεν το σπούδασα σε επαγγελματικό επίπεδο, αλλά είναι κάτι που με παθιάζει και κάτι που που έμαθα μόνος μου. Τραγουδάω και παίζω επίσης με έναν φίλο μου στο Άμστερνταμ όποτε τον επισκέπτομαι εκεί. Όταν παίζω για διασκέδαση, συνήθως παίζω λαϊκή μουσική και τα τελευταία 1,5 χρόνια είμαι μέλος μιας ρωσικής ορθόδοξης χορωδίας με πολλές ενδιαφέρουσες συζητήσεις με ιερείς για να τις θυμάμαι.

Επιστροφή στο παιχνίδι! Υπάρχουν παιχνίδια που έχετε παίξει στο παρελθόν και τα οποία αγαπήσατε πραγματικά και σας επηρέασαν;

Αυτή τη στιγμή παίζω το Destiny 2 με το νέο expansion που κυκλοφόρησε και με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η νεα ιστορια . Παίζω επίσης το Disco Elysium, το βραβευμένο RPG, καθώς και το Kentucky Route 0, το οποίο είναι ένα παιχνίδι με ιστορία και φανταστικό σενάριο. Έχει όμορφες συζητήσεις με τους χαρακτήρες και αποτυπώνει καλά τις ανθρώπινες αλληλεπιδράσεις.

Ένα άλλο που μου αρέσει είναι το Trails of the Sky — Ένα παιχνίδι που αγαπώ αλλά δεν έχω συναντήσει σχεδόν κανέναν που να έχει παίξει αυτό το παιχνίδι στο παρελθόν. Pokémon Mystery Dungeon — Ήταν μια από τις πρώτες και μοναδικές φορές που έκλαψα παίζοντας βιντεοπαιχνίδι ως 7χρονος. Η μουσική σε αυτό το παιχνίδι ήταν πρωτοφανής και σούπερ επιδραστική στον νεότερο εαυτό μου. Συνιστώ ανεπιφύλακτα το “Farewell”, το soundtrack για να το ακούσουν όλοι.

Τι περιμένετε με ανυπομονησία στο PlanetQuest;

Ανυπομονώ για την ολοκλήρωση αυτής της ιστορίας, καθώς και για τη συνεχή αλληλεπίδραση και ανταπόκριση της κοινότητας στην ιστορία. Το μέλλον της ιστορίας με συναρπάζει επίσης πολύ με το τι πρόκειται να συμβεί. Με το concept art που ετοιμάζεται, είμαι ενθουσιασμένος που οι χαρακτήρες της ιστορίας και το σύμπαν θα ζωντανέψουν πραγματικά και θα υλοποιηθούν σε οπτική μορφή.

Ο Roghan παίζει αναπόσπαστο ρόλο στην οικοδόμηση του PlanetQuest, δημιουργώντας ένα καθηλωτικό και ταυτόχρονα ποικιλόμορφο πολυσύμπαν όπου όλα είναι δυνατά. Οι μοναδικές του εμπειρίες τον έχουν εφοδιάσει με τα δημιουργικά εργαλεία για να διευρύνει τα όρια της παραδοσιακής αφήγησης και να φέρει τους αναγνώστες σε αυτό το ευφάνταστο ταξίδι. Ετοιμαστείτε να απορροφηθείτε καθώς η ιστορία εξελίσσεται με περισσότερους χαρακτήρες, περιπλοκές και ανακαλύψεις.

Ποιος ξέρει; Ο Roghan διαβάζει πάντα ενεργά τις θεωρίες του Discord και τις συζητήσεις των φατριών. Η ιστορία σας μπορεί να γίνει το επόμενο κεφάλαιο στην εξελισσόμενη ιστορία του PlanetQuest.

Η περιπέτεια αρχίζει τώρα στο https://planetquest.io!

--

--

PlanetQuest Greece

Το PlanetQuest είναι ένα παιχνίδι εξερεύνησης, επιβίωσης και ανακάλυψης βασισμένο στο blockchain με αποκεντρωμένη ιστορία και ισχυρή οικονομία Play-to-Earn.