Γνωρίστε την ομάδα — Ionut Opria, Δάσκαλος των πλανητών

PlanetQuest Greece
5 min readApr 12, 2022

Υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για το PlanetQuest μέχρι τώρα. Πρώτα απ’ όλα, αρχίζουμε να δουλεύουμε πάνω στα μυστικά μας έργα μήνες πριν μπορέσουμε να τα μοιραστούμε μαζί σας. Δεύτερον, πίσω από όλα όσα σας αποκαλύπτουμε, υπάρχουν πολλά ταλαντούχα μέλη της ομάδας μας που εργάζονται καθημερινά για να προσφέρουν τις καλύτερες εμπειρίες στους Εξερευνητές μας. Ένα βασικό μέλος της ομάδας που κρατούσαμε μυστικό όλο αυτό το διάστημα είναι ο Δάσκαλος των πλανητών μας. Είναι εκεί από την αρχή, κινεί τα νήματα του κώδικα του Genesis Engine, ζωντανεύει πλανήτες που κόβουν την ανάσα, τους τελειοποιεί στο υψηλότερο επίπεδο λεπτομέρειας… κυρίες και κύριοι, ο Ionut Opria — ο προγραμματιστής του Genesis Engine του PQ!

Θα μπορούσατε να συστηθείτε στην κοινότητα;

Ναι. Γεια σε όλους. Είμαι ο Ionut, είμαι 22 ετών και κατάγομαι από τη Ρουμανία, όπου και διαμένω ακόμη. Μέσα στο PlanetQuest έχω εργαστεί κυρίως στο Genesis Engine, όπου προσπαθώ συγκεκριμένα να κάνω όλες τις τρελές ιδέες του Jon να γίνουν πραγματικότητα. Έχω συμμετάσχει σε αυτό το έργο από την αρχή και πέρασα υπέροχα καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας ανάπτυξης.

Ποιο ήταν το αγαπημένο σας μέρος του Genesis Engnie στο οποίο δουλέψατε μέχρι στιγμής;

Σίγουρα τα ειδικά εφέ που δημιούργησα μαζί με τον Jon. Μια φορά την εβδομάδα, έχω μια συνάντηση μαζί του στην οποία εξετάζουμε αυτά που έχω αναπτύξει. Και τότε αρχίζει να έρχεται με πολλές τρελές νέες ιδέες για το πώς μπορούμε να φέρουμε τους πλανήτες μας στο επόμενο επίπεδο. Όπως ο τρόπος με τον οποίο τα σύννεφα κινούνται πάνω από τον πλανήτη, ο τρόπος με τον οποίο λάμπει η λάβα κ.λπ. Ήταν πραγματικά ωραίο να υπάρχει κάποιος που να σπρώχνει τα όρια του τι είναι δυνατό να γίνει με τη δημιουργία αυτών των πλανητών.

Ω, αυτό είναι πολύ ωραίο. Πες μας λοιπόν λίγα περισσότερα για το ιστορικό σου! Πώς κατέληξες στο PlanetQuest;

Αυτή είναι μια αρκετά παλιά ιστορία. Αλλά βασικά, όπως οι περισσότεροι άνθρωποι στην ομάδα, μεγάλωσα αγαπώντας τα βιντεοπαιχνίδια. Και όταν άρχισα να κάνω αίτηση για το λύκειο, άρχισα να αναρωτιέμαι: “Τι θέλω να κάνω στη ζωή μου; Τι είδους δουλειά θα μου άρεσε;” Και μια μέρα σκέφτηκα αστειευόμενος: “Γιατί να μην δημιουργώ παιχνίδια για να ζήσω;” Εκείνη τη στιγμή ήταν που τελικά μου έκανε κλικ και συνειδητοποίησα ότι αυτό είναι κάτι πραγματικό. Φυσικά τα βιντεοπαιχνίδια που αγαπούσα είχαν δημιουργηθεί από ανθρώπους που έκαναν καριέρα το πάθος τους. Από εκείνο το σημείο και μετά, άρχισα να ερευνώ τι ακριβώς θα χρειαζόμουν για να ασχοληθώ με αυτόν τον τομέα. Έψαξα να ασχοληθώ με τον σχεδιασμό παιχνιδιών και την τρισδιάστατη τέχνη, αλλά τελικά έπεσα στον προγραμματισμό. Ο προγραμματισμός πραγματικά μου έμεινε, επειδή ήταν μια δεξιότητα που ανέπτυξα εύκολα και μπορούσα να προκαλέσω τον εαυτό μου να φτιάξει πολλά ενδιαφέροντα πρωτότυπα και προγράμματα. Τελικά, άρχισα να εργάζομαι για τον Claudiu στο στούντιό του στη Ρουμανία, όπου μου δόθηκε η ευκαιρία να εργαστώ πάνω στο Genesis Engine.

Φοβερό. Είσαι λοιπόν κατά βάθος παίκτης, έχεις κάποιο παιχνίδι που σου έχει μείνει πραγματικά αξέχαστο;

Το NieR: Automata, σίγουρα, μου αρέσουν πάρα πολλά πράγματα σε αυτό το παιχνίδι. Από την ιστορία μέχρι τους μηχανισμούς του παιχνιδιού και το πώς όλα εκτελέστηκαν τόσο όμορφα. Αυτό το παιχνίδι πραγματικά μου έχει μείνει, ακόμα και τώρα που το έχω τελειώσει τέσσερις φορές. Και μόνο που ακούω το soundtrack μου θυμίζει όλα τα συναισθήματα που είχα παίζοντας. Αυτή η εμπειρία παιχνιδιού είναι σίγουρα κάτι που με εμπνέει στη δουλειά μου στο PlanetQuest.

Φοβερό. Έχετε άλλα ενδιαφέροντα χόμπι ή πράγματα που σας αρέσουν και που ο κόσμος θα ήθελε να μάθει για εσάς;

Μου αρέσει ακόμα να κάνω 3D μοντελοποίηση ως χόμπι, αν και δεν είμαι τόσο καλός και λόγω της δουλειάς δεν έχω πολύ χρόνο για να το κάνω χαχα. Αλλά το κάνω αυτό εδώ και αρκετό καιρό και μου αρέσει πολύ να έχω την ευκαιρία να είμαι δημιουργικός με αυτόν τον τρόπο. Μου αρέσει επίσης πολύ να βλέπω anime, σε περίπτωση που κάποιος θέλει κάποιες συστάσεις, νομίζω ότι το Raid Zero είναι μακράν το αγαπημένο μου, ειδικά στη δεύτερη σεζόν. Επίσης, μου αρέσει πολύ να διαβάζω κόμικς (είμαι ενημερωμένος με σχεδόν 100 κόμικς που συνεχίζονται ακόμα). Όλα αυτά με ενέπνευσαν να προσπαθήσω να μάθω ιαπωνικά, κάτι που κάνω εδώ και μερικά χρόνια. Εκτός από αυτό, ο προγραμματισμός εξακολουθεί να είναι ένα πάθος και μου αρέσει επίσης να ασχολούμαι με αυτό το θέμα εκτός εργασίας.

Έχετε να μοιραστείτε κάποια διασκεδαστικά στοιχεία για τον εαυτό σας;

Μπορεί να είναι λίγο περίεργο, αλλά είμαι ίσως ένας από τους λίγους ανθρώπους στον κόσμο που μπορούν να πουν ότι κατέληξαν να είναι το μόνο άτομο που εμφανίστηκε σε ένα πάρτι εκτός από τους διοργανωτές, χαχα. Αυτό συνέβη όταν πέρασα ένα εξάμηνο στο Ηνωμένο Βασίλειο και υπήρχε ένα πάρτι για τους διεθνείς φοιτητές. Αποδείχθηκε ότι δεν υπήρχαν τόσοι πολλοί διεθνείς στο έτος μας. Παρόλα αυτά πέρασα καλά. Καταλήξαμε να παίζουμε παιχνίδια και να βλέπουμε κάποιες ταινίες, που αναμφισβήτητα ήταν πολύ πιο διασκεδαστικό.

Όσον αφορά την τελευταία μας ερώτηση, τι περιμένετε πιο πολύ στο PlanetQuest;

Είδα ότι η κοινότητα μεγάλωσε πολύ από τότε που αποκαλύψαμε το έργο, κάτι που ειλικρινά με ξετρελαίνει. Είναι εκπληκτικό να βλέπεις πόσοι άνθρωποι ενδιαφέρονται για τα πράγματα που δημιουργούμε. Βραχυπρόθεσμα, ανυπομονώ για την πώληση των πλανητών. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ο κόσμος θα δει την πλήρη έκταση αυτού που έχουμε δημιουργήσει με το Genesis Engine. Εκτός από αυτό, είμαι πραγματικά περίεργος και ενθουσιασμένος να δω τι είδους παιχνίδι θα καταλήξουμε να δημιουργήσουμε. Έχουμε ήδη ένα σωρό τρελά πράγματα σε εξέλιξη και θα πρέπει να βρούμε πολλές ακόμα λύσεις προκειμένου να φέρουμε αυτό το υψηλής ποιότητας παιχνίδι απευθείας στα προγράμματα περιήγησης των ανθρώπων. Πρόκειται σίγουρα για μια πρόκληση, αλλά είναι πολύ διασκεδαστικό να δουλεύεις πάνω σε αυτή. Τέλος, φυσικά, θέλω πραγματικά να δω πώς θα ανταποκριθεί η κοινότητα στο παιχνίδι μας όταν τελικά κυκλοφορήσει. Ελπίζω ότι θα απολαύσουν το PlanetQuest όσο και εμείς τη δημιουργία του.

Ο Ionut ήταν ένα εξωφρενικά πολύτιμο μέλος της ομάδας μας από την αρχή, και χάρη στις μεγάλες του προσπάθειες θα μπορέσουμε να ζήσουμε τρισδιάστατους πλανήτες στο πρόγραμμα περιήγησης. Φυσικά, δεν το έκανε αυτό μόνος του, ούτε είναι η τελευταία φορά που θα δείτε τη δουλειά του. Μείνετε συντονισμένοι για να γνωρίσετε τα πολλά άλλα μέλη της ομάδας του και να μάθετε τι μαγειρεύουν στα κρυφά.

--

--

PlanetQuest Greece

Το PlanetQuest είναι ένα παιχνίδι εξερεύνησης, επιβίωσης και ανακάλυψης βασισμένο στο blockchain με αποκεντρωμένη ιστορία και ισχυρή οικονομία Play-to-Earn.