Γνωρίστε την ομάδα: Karla Rojas, Social Media Manager

PlanetQuest Greece
6 min readMay 23, 2023

Ίσως έχετε παρατηρήσει ότι τα κοινωνικά μας δίκτυα έχουν φουντώσει από πνευματώδη σχόλια και εύστοχες ατάκες τον τελευταίο καιρό. Μπορείτε να ευχαριστήσετε την ακούραστη δουλειά της Karla, της Διευθύντριας Κοινωνικών Μέσων μας, γι’ αυτό. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε πώς αυτός ο μεξικανικός εθνικός θησαυρός κατέληξε στα μέρη μας, πώς τα πτυχία της (στον πληθυντικό!) τη βοηθούν στην καθημερινή της δουλειά και πόσο σπασίκλας του κινηματογράφου είναι.

Ας ξεκινήσουμε! Συστηθείτε στο υπέροχο κοινό μας.
Γεια σας, είμαι η Karla και είμαι η Διευθύντρια Κοινωνικών Μέσων εδώ στην PlanetQuest!

Και όλα τα υπόλοιπα διευθυντής, θα έλεγαν κάποιοι!
Ναι, βοηθάω επίσης την ομάδα περιεχομένου με ό,τι μπορεί να χρειαστεί. Αλλά κυρίως μπορείτε να με βρείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οπότε είμαι το αστείο άτομο που σας απαντάει με emojis.

Είσαι ένας απόλυτος άγιος που κατεβαίνεις στα χαρακώματα και το κάνεις αυτό. Οπότε, προφανής ερώτηση — ποιο είναι το ιστορικό σας;
Λοιπόν, στην πραγματικότητα είναι αρκετά αστείο, επειδή αυτή τη στιγμή σπουδάζω αστροφυσική, η οποία σχετίζεται πολύ με την εξερεύνηση του διαστήματος. Και έχω επίσης πτυχίο μάρκετινγκ. Οπότε αστειευόμουν ότι πίστευα ότι δεν θα έβρισκα ποτέ μια δουλειά που να χρησιμοποιεί και τα δύο μου υπόβαθρα, όμως να ‘μαστε! Σίγουρα μας είναι χρήσιμο, επειδή συναναστρεφόμαστε με πολλούς ανθρώπους που είναι πολύ ενθουσιασμένοι με το διάστημα. Και υπάρχουν πολλά θέματα που σχετίζονται με την αστρονομία στη δική μας ιστορία. Οπότε μας βγήκε σε καλό.

Γιατί επιλέξατε να κάνετε διπλή εκπαίδευση;
Όταν έκανα μάρκετινγκ, στα μισά του πτυχίου, μου ήρθε η ιδέα ότι ήθελα να κάνω κάτι άλλο. Οι επιλογές μου ήταν είτε η λογοτεχνία είτε η φυσική. Οι φίλοι μου με βοήθησαν πολύ. Μου είπαν να τελειώσω πρώτα τις σπουδές μου στο μάρκετινγκ και μετά να το ξανασκεφτώ. Έτσι, το έκανα αυτό και μετά άρχισα να ασχολούμαι λίγο περισσότερο με την αστρονομία. Παρακολούθησα κάποια μαθήματα, διάβασα κάποια βιβλία. Πίστευα ότι ήταν ένα από τα πιο ενδιαφέροντα πράγματα για τα οποία θα μπορούσε κανείς να μάθει, οπότε έτσι πέρασα στη φυσική, βασικά.

Πού έλαβε χώρα η εκπαίδευσή σας;
Ξεκίνησα το μάρκετινγκ στην πατρίδα μου στο Μεξικό. Στη συνέχεια, για τη φυσική, ήρθα στις Κάτω Χώρες. Βρίσκομαι εδώ για περίπου πέντε χρόνια. Έκανα το πτυχίο μου και τώρα ετοιμάζομαι να τελειώσω το μεταπτυχιακό μου!

Είμαι αρκετά ευτυχισμένη εδώ στις Κάτω Χώρες, επειδή για την αστρονομία, ειδικότερα, υπάρχει μια μεγάλη κοινότητα. Έχουμε καλούς ερευνητές, αξιοπρεπή όργανα, η συνεργασία είναι άψογη. Έτσι, είναι πραγματικά ένα φοβερό μέρος για την αστρονομία στην Ευρώπη.

Πώς είναι η φωτορύπανση;
Αρκετά αστείο, αυτή τη στιγμή κάνω μια εργασία σχετικά με τη φωτορύπανση για το δευτερεύον μάθημά μου. Σύντομη απάντηση, είναι αρκετά άσχημη. Το Άμστερνταμ είναι μια από τις πιο μολυσμένες πόλεις όσον αφορά τη φωτορύπανση στην Ευρώπη. Αλλά για τα σοβαρά όργανα, τα τοποθετείς πραγματικά σε ειδικές τοποθεσίες. Σκεφτείτε λοιπόν τη Νότια Αφρική, τη Χιλή, τα Κανάρια Νησιά. Θέλετε πολύ ξηρά μέρη με όχι πολλή φωτορύπανση και καλό καιρό, γιατί αυτό είναι σημαντικό για τις παρατηρήσεις.

Κάνετε μόνο απομακρυσμένες παρατηρήσεις ή έχετε ένα τηλεσκόπιο στο δωμάτιό σας, τότε;
Έχω ένα. Είμαι, φυσικά, ερασιτέχνης παρατηρητής. Τούτου λεχθέντος, πέρυσι πήγα στα Κανάρια Νησιά στο πλαίσιο των σπουδών μου. Ήταν η πρώτη φορά που δούλεψα πραγματικά με ένα πραγματικό τηλεσκόπιο. Και ήταν πολύ ωραία, γιατί μπορούσες να δεις τον Γαλαξία μας με τα ίδια σου τα μάτια, κάτι που δεν είναι πλέον εφικτό λόγω της φωτορύπανσης. Αλλά αυτό είναι κάτι που οι άνθρωποι στο παρελθόν μπορούσαν πάντα να δουν. Έτσι ήταν πολύ ωραίο να το ξαναβρούμε αυτό, κατά μία έννοια. Λίγο από τον σκοτεινό ουρανό. Αυτή ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία.

Είστε από το Μεξικό. Πώς ήταν η μετακόμισή σας στην Ευρώπη;
Νομίζω ότι έχω φτάσει σε ένα σημείο όπου αισθάνομαι αρκετά άνετα εκεί που βρίσκομαι. Νομίζω ότι ήμουν τυχερή που μετακόμισα όταν το έκανα, γιατί νιώθω ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ της μετακόμισης όταν ήδη εργάζεσαι και όταν πηγαίνεις σχολείο. Στη δεύτερη περίπτωση, μπορείς να γνωρίσεις νέους ανθρώπους της ηλικίας σου, να κάνεις φίλους και να εξερευνήσεις πράγματα μαζί. Βρίσκεσαι σε ένα σημείο της ζωής που είναι πιο εύκολο να συνδεθείς με τους ανθρώπους και αυτό με βοήθησε πολύ προσωπικά.

Έπειτα, υπάρχει και η οικογένεια. Βρίσκονται κυριολεκτικά στην άλλη άκρη του ωκεανού και αυτό είναι αρκετά δύσκολο, αλλά τα καταφέρνουμε. Είμαι αρκετά τυχερός ώστε να τους βλέπω αρκετά συχνά. Αλλά νομίζω ότι αυτή τη στιγμή είμαι αρκετά ευχαριστημένη με το να βρίσκομαι εδώ. Θα πω ότι μου λείπει ακόμα πολύ το φαγητό. Ήμουν πολύ, πολύ κακομαθημένη με το πόσο καλή είναι η μεξικανική κουζίνα. Πάντα τρώγαμε ζεστά πιάτα, για πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό. Ακόμα και το φαγητό του δρόμου είναι πολύ καλό. Έτσι, μου πήρε λίγο χρόνο να βρω τον δρόμο μου στην Ολλανδία, επειδή η γεύση είναι αρκετά διαφορετική. Είναι απλά διαφορετική η κουζίνα, οπότε αυτό ήταν μια πρόκληση.

Ας περάσουμε στο κύριο γεγονός — πώς ήρθατε να εργαστείτε στο PlanetQuest;
Μέσω της Laura, της Διευθύντριας Επικοινωνίας μας. Ξεκίνησε να εργάζεται εδώ αρκετά νωρίς και στη συνέχεια μου είπε ότι έψαχναν για περισσότερους ανθρώπους του μάρκετινγκ. Ήξερε για το υπόβαθρό μου, επειδή σπούδασα μαζί της στην Ολλανδία για το πτυχίο μου. Και ουσιαστικά έτσι έμαθα για την PlanetQuest!

Τι σας ευχαριστεί περισσότερο στην εργασία σας εδώ;
Μου αρέσει πολύ να συνεργάζομαι με όλους στην ομάδα περιεχομένου, ειδικά τώρα που μπορούμε να κάνουμε πιο συναρπαστικά πράγματα. Φτάνουμε στο στάδιο της ανάπτυξης όπου βλέπουμε απτά, ωραία πράγματα να εκδηλώνονται και το να συμμετέχω σε αυτό είναι πολύ συναρπαστικό.

Μου αρέσει επίσης πολύ η ιστορία. Νομίζω ότι είναι εξωφρενικά καλή σε πολύ υψηλό επίπεδο. Είναι φοβερό ότι είναι κάτι που λαμβάνεται τόσο σοβαρά υπόψη και αναπτύσσεται τόσο πολύ. Ταιριάζει πολύ με τα ενδιαφέροντά μου — μου αρέσουν πολύ τα δημιουργικά πράγματα. Ενώ μου αρέσει η επιστήμη, είμαι επίσης οπαδός των βιντεοπαιχνιδιών, της τέχνης, του διαβάσματος. Το να έχω μια δροσερή, ολοκληρωμένη ιστορία στην οποία μπορώ να βυθίσω τα δόντια μου επαγγελματικά είναι ένα μεγάλο προνόμιο της δουλειάς!

Μιλώντας για την αφήγηση ιστοριών, είστε μεγάλος οπαδός του D&D, σωστά;
Ναι, αλλά νομίζω ότι μου αρέσουν τα επιτραπέζια παιχνίδια γενικά. Πάντα μου άρεσε πολύ η αφήγηση ιστοριών. Όταν ήμουν νεότερος, μου άρεσε πολύ το γράψιμο. Στην πραγματικότητα, ήμουν μέλος μιας συγγραφικής ομάδας στο λύκειο. Ήταν πολύ διασκεδαστικό, έκανα ακόμα και θέατρο!

Έτσι, όταν έμαθα για το D&D, είπα “Ναι, βέβαια. Ακούγεται διασκεδαστικό!”. Όπως είπα, μου αρέσει πολύ το διάβασμα και τα δημιουργικά πράγματα, οπότε ήταν λογικό να ασχοληθώ με αυτό. Νομίζω ότι οι ιστορίες μπορούν να είναι πάρα πολύ ωραίες, ειδικά η πτυχή της συνεργατικής αφήγησης.

Για να ολοκληρώσω, ποια είναι κάποια άλλα πράγματα που σας ευχαριστούν;
Το να παίζω πιάνο. Θέλω πραγματικά να το ξαναρχίσω. Παίζω από τα 8 μου χρόνια, αλλά η μετακόμιση στην Ολλανδία με εμπόδισε. Ελπίζω ότι σύντομα θα μπορέσω να αποκτήσω ένα πιάνο και να αρχίσω να εξασκούμαι ξανά. Είμαι επίσης μεγάλος οπαδός των σπορ. Ποδόσφαιρο, φυσικά, αλλά και μπάσκετ, αμερικανικό ποδόσφαιρο, Φόρμουλα 1 τελευταία.

Πρέπει επίσης να αναφέρω ότι είμαι ο μεγαλύτερος θαυμαστής του κινηματογράφου! Έχω παρακολουθήσει μαθήματα κινηματογράφου, πηγαίνω στον κινηματογράφο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Μου αρέσουν πολύ οι τεχνικές πτυχές του κινηματογράφου — σύνθεση εικόνας, μοντάζ, σενάριο. Ο αγαπημένος μου σκηνοθέτης είναι ο Wes Anderson, αλλά μου αρέσουν επίσης οι κινηματογραφιστές της παλιάς σχολής — ο Kurosawa, ο Bergman και τα παρόμοια.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ταινία;
Αυτό είναι δύσκολο. Για τον Γουές Άντερσον, είναι δύσκολη η επιλογή μεταξύ του Moonrise Kingdom και του Grand Budapest Hotel. Για τον Κουροσάβα, είναι οι Επτά Σαμουράι, ένα απόλυτο κλασικό έργο. Για τον Μπέργκμαν, μου άρεσε πολύ το Persona, αλλά όλες οι ταινίες του είναι σπουδαίες.

Πραγματικά ξέρεις τα πράγματά σου! Λοιπόν, θέλεις να μοιραστείς κάτι πριν τελειώσουμε;
Κάποτε συνάντησα τον Stephen Hawking! Πήγα σε ένα συνέδριο αστρονομίας και ήταν εκεί. Αυτό ήταν την εποχή που σκεφτόμουν να ασχοληθώ πιο σοβαρά με την αστρονομία. Έδωσε μια ομιλία για τη ζωή και τις εμπειρίες του, πολύ εμπνευσμένη. Τόσο εμπνευσμένος, στην πραγματικότητα, που μετά το συνέδριο είπα “Ναι, σίγουρα θα αλλάξω σπουδές”. Οπότε ναι, μπορείτε να κατηγορήσετε τον Χόκινγκ για την παρουσία μου εδώ.

--

--

PlanetQuest Greece

Το PlanetQuest είναι ένα παιχνίδι εξερεύνησης, επιβίωσης και ανακάλυψης βασισμένο στο blockchain με αποκεντρωμένη ιστορία και ισχυρή οικονομία Play-to-Earn.