Γνωρίστε την ομάδα: Laura Aker, Διευθύντρια Επικοινωνίας

PlanetQuest Greece
6 min readSep 9, 2022

Η κοινωνικοποίηση και η οικοδόμηση μιας εταιρείας που κατακλύζει το gaming και το χώρο χρειάζεται μια ομάδα που μπορεί να αναλύει προβλήματα, να επεξεργάζεται ιδέες και να παρέχει αποτελέσματα σε ανύποπτο χρόνο. Το πάθος, η δημιουργικότητα και η εργασιακή ηθική είναι μερικά μόνο από τα εργαλεία που χειρίζεται επιδέξια η δική μας Διευθύντρια Επικοινωνίας, Laura Aker. Συζητήσαμε με τη Laura νωρίτερα αυτή την εβδομάδα για όλα όσα σχετίζονται με την επικοινωνία: από τη διαχείριση των ενδιαφερόμενων μελών μέχρι τη διοργάνωση AMAs και podcasts.

Δείτε τη συνέντευξη παρακάτω για τις λεπτομέρειες!

Q: Θα μπορούσατε να συστηθείτε στην κοινότητα και να μας πείτε τον επίσημο τίτλο σας εδώ στη Galactic Entertainment;

Α: Φυσικά. Το όνομά μου είναι Laura και διαμένω στο Άμστερνταμ, όπου βρίσκομαι εδώ και αρκετό καιρό. Ο επίσημος τίτλος μου είναι Communications Manager, που σημαίνει ουσιαστικά ότι ανήκω στην ομάδα περιεχομένου. Γράφω πολύ, αλλά εργάζομαι επίσης σε ορισμένες από τις νεότερες πρωτοβουλίες μας, οι οποίες περιλαμβάνουν την έναρξη του νέου μας καναλιού στο YouTube, την ηχογράφηση podcasts και την επεξεργασία καινοτόμων τρόπων για τη συνεχή κυκλοφορία συναρπαστικού περιεχομένου στην κοινότητα.

Q: Θα μπορούσατε να μας πείτε λίγα λόγια για το background σας και για το πώς βρεθήκατε εδώ;

Α: Κατάγομαι από την Ολλανδία και πήγα στο Άμστερνταμ για να κάνω το πτυχίο μου στις Φιλελεύθερες Τέχνες και Επιστήμες. Ειδικεύτηκα στην Ψυχολογία και είχα ως δευτερεύουσα κατεύθυνση τη Φιλοσοφία. Ήταν ένα πολύ ευρύ πρόγραμμα, παρακολούθησα πολλά διαφορετικά μαθήματα κοινωνικών επιστημών και μου άρεσαν πολύ. Εκτός από αυτό, εργάζομαι στον τομέα των υπηρεσιών για αρκετό καιρό. Πάντα μου άρεσε να εργάζομαι με ανθρώπους, γι’ αυτό και δούλευα σερβιτόρα για πολύ καιρό. Όταν ήμουν στο πανεπιστήμιο, δούλευα σε αυτό το γαλλικό εστιατόριο σε ένα όμορφο ξενοδοχείο και ένα βράδυ, κάποια μέλη της ιδρυτικής ομάδας ήρθαν για δείπνο. Μετά από δημιουργικές συζητήσεις σχετικά με τα πάθη μου και τις προοπτικές καριέρας μου, τους άρεσε η φωτεινή μου προσωπικότητα και πίστεψαν σε μένα για να με πάρουν μαζί τους!

Όταν ξεκινήσαμε την έναρξη του PlanetQuest, κάποια στιγμή χρειαζόμασταν να γράψουμε κάποια άρθρα, αλλά ήμασταν υπερφορτωμένοι με καθήκοντα, δεδομένου του μικρού μεγέθους της ομάδας τότε. Εκείνη την εποχή, εργαζόμουν ακόμη στον τομέα της επικοινωνίας, αλλά προσφέρθηκα να δοκιμάσω τη συγγραφή κειμένων. Στην πραγματικότητα πήγε πολύ καλά, γεγονός που μου εξασφάλισε μια θέση στην ομάδα μάρκετινγκ! Καθώς η ομάδα συνέχισε να επεκτείνεται, συνειδητοποίησα ότι μου αρέσει το μάρκετινγκ και νιώθω ότι γνωρίζω αρκετά καλά την κοινότητα, την εταιρεία και αυτό που πρεσβεύουμε.

Q: Θα μπορούσατε να μας πείτε λίγα περισσότερα για τον ρόλο σας και τι κάνετε σε καθημερινή βάση;

Α: Φυσικά! Η συνεργασία με την ομάδα μάρκετινγκ είναι καταπληκτική. Η καθημερινότητά μας συνίσταται στην κοινωνικοποίηση του εμπορικού μας ονόματος στο κοινό, η οποία περιλαμβάνει την ανάπτυξη ανακοινώσεων στα κοινωνικά δίκτυα, τη συγγραφή άρθρων, την ιδέα περιεχομένου για podcast/βίντεο και τη συγγραφή αντίστοιχων σεναρίων. Εκτός από αυτό, αυτή τη στιγμή δημιουργώ πολλαπλές νέες πρωτοβουλίες, γράφω σενάρια, δοκιμάζω λίγο και προσπαθώ να καταγράψω ορισμένα πράγματα και απλά βλέπω τι λειτουργεί, ενώ προσπαθώ πάντα να δημιουργώ καινοτόμους τρόπους για την κοινωνικοποίηση του PlanetQuest σε διαφορετικά κοινά. Όπως είπα και προηγουμένως, μου αρέσει να δουλεύω με ανθρώπους και αυτό το είδος εργασίας απαιτεί έντονη εμπλοκή των ενδιαφερόμενων μελών σε όλα τα τμήματα για να βεβαιωθούμε ότι τα διάφορα μέλη της ομάδας συμφωνούν με τις πρωτοβουλίες μας (όπως η φιλοξενία AMAs στο Discord). Νομίζω ότι ο κόσμος μπορεί να έχει ήδη ακούσει τη φωνή μου στο Discord καθώς και στο πρόσφατο podcast μας. Ακόμα και με τόσα πολλά πράγματα να κάνουμε και ανθρώπους να συνεργαστούμε, είναι πολλά τα συγκεκριμένα κείμενα και η παραγωγή ιδεών, οι συνεδριάσεις brainstorming κ.λπ. Πρέπει όμως να τονίσω πόσο υπέροχοι είναι όλοι εδώ στη Galactic Entertainment, γι’ αυτό και απολαμβάνω πραγματικά τις περισσότερες πτυχές της δουλειάς μου.

Q: Υπάρχουν πολλοί gamers που δουλεύουν μαζί μας. Παίζετε κι εσείς συχνά;

Α: Στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου, δεν ήμουν gamer, εκτός από το περιστασιακό παιχνίδι Mario Kart. Ωστόσο, ερωτεύτηκα το παιχνίδι D&D πριν από μερικά χρόνια. Αυτό, μαζί με την εργασία στην PlanetQuest, είχε ως αποτέλεσμα να περιβάλλομαι από ανθρώπους που πραγματικά γνωρίζουν και αγαπούν τα βιντεοπαιχνίδια και εργάζονται μαζί για να δημιουργήσουν κάτι τόσο όμορφο, καθηλωτικό και κινηματογραφικό. Αυτό μου έδωσε πραγματικά μια τέτοια εκτίμηση για το τι είναι τα βιντεοπαιχνίδια. Ως εκ τούτου, μόλις πολύ πρόσφατα άρχισα να ασχολούμαι με τα βιντεοπαιχνίδια λόγω της νέας μου προοπτικής. Μόλις πήρα ένα PlayStation από τον μικρό μου αδελφό, ο οποίος αγόρασε ένα PlayStation 5 και προσέφερε το PlayStation 4 του (το ξέρω, τι γλυκούλης). Όταν πήρα συνέντευξη από τον Don για το άρθρο του MTT, μου συνέστησε πραγματικά το Elden Ring και το Horizon Zero Dawn, τα οποία έχω απολαύσει πραγματικά μέχρι στιγμής. Αν και δεν είμαι καθόλου καλή, χαχα.

Q: Πείτε μας ένα fun fact για τον εαυτό σας.

Α: Ήμουν παιδί του θεάτρου. Έκανα 10 χρόνια μουσικό θέατρο, όπου ήμουν καλή στην υποκριτική και στο χορό, αλλά δεν μπορούσα να τραγουδήσω για να σώσω τη ζωή μου. Δέκα χρόνια μαθημάτων δεν με έκαναν ούτε να βελτιωθώ, αλλά ήταν πολύ διασκεδαστικό. Η φύση του παιδιού του θεάτρου επανέρχεται όταν παίζω D&D, επειδή αγαπώ επίσης τη δημιουργική γραφή. Όταν λέω ότι παίζω πολύ D&D, πάντα εκπλήσσω τους ανθρώπους. Η ζωή μου στο D&D ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια, όταν ο φίλος της συγκατοίκου μου ήθελε να δοκιμάσει το DMing και το ερωτεύτηκα απόλυτα. Το λατρεύω ως μηχανισμό αφήγησης ιστοριών και για να εξερευνήσω όλα τα είδη των τρελών υπέροχων χαρακτήρων και συναισθημάτων και καταστάσεων. Πριν από περίπου ένα χρόνο άρχισα να κάνω DMing η ίδια. Επί του παρόντος, συμμετέχω σε πέντε εκστρατείες, δύο από τις οποίες διευθύνω εγώ και τρεις από τις οποίες παίζω εγώ.

Ξέρω επίσης πώς να κάνω αναγνώσεις καρτών ταρώ, κάτι που είναι απλά περίεργο που έμαθα κάποια στιγμή. Πριν από δύο χρόνια, η φίλη μου τα έκανε όλα για τα γενέθλιά της και είπε ότι ήθελε ένα πάρτι με θέμα το τσίρκο, με όλους στον κύκλο μας να κάνουν μικρούς πάγκους με ρίψη δαχτυλιδιών κ.λπ. Με ρώτησε αν ήθελα να γίνω η μάντισσα, γιατί ίσως είμαι η πιο θεατρική από όλους μας. Εγώ είπα ναι, θέλω να γίνω η μάντισσά σου. Είπε cool και μου ζήτησε να αυτοσχεδιάσω με ένα σετ από κάρτες ταρώ που μου έδωσε. Είπα, “Αποκλείεται, δεν κάνω εγώ τέτοια πράγματα”. Έτσι, πέρασα ένα ολόκληρο απόγευμα μαθαίνοντας στον εαυτό μου πώς να διαβάζω κάρτες ταρώ, μόνο και μόνο για να έχει μια νόμιμη μάντισσα στο τσίρκο της. Τελικά μου άρεσε πολύ και τώρα είναι κάτι πολύ ωραίο που κάνω μερικές φορές.

Q: Πρέπει να ρωτήσω, ποια ήταν η πιο επική ζαριά που έχετε ρίξει μέχρι σήμερα;

Α: Εντάξει, αυτό συνέβη πρόσφατα. Άρχισα να παίζω το Curse of Strahd, μια ενότητα που βασίζεται σε βαμπίρ και έχει θέμα τον Gothic horror, όπου έφτιαξα έναν changeling bard. Είναι πολύ “Fae” και γενικά λίγο παράξενη. Έκανα το spellcasting της να εστιάζει στις κάρτες ταρώ που είναι λίγο ασυνήθιστο, αλλά δεδομένου ότι ο DM είναι ένας πολύ cool άνθρωπος (που επίσης εργάζεται στο PQ!), όλα ήταν καλά. Έτσι, μια κινούμενη πανοπλία ζωντάνεψε και χτύπησε τον χαρακτήρα μου επιπέδου 1 ρίχνοντας ένα φυσικό 20. Βασικά, άμεσος θάνατος. Ωστόσο, έχω ένα ξόρκι που λέγεται “Silvery Barbs” (το οποίο συνέδεσα με την κάρτα ταρώ Wheel of Fortune), το οποίο αναγκάζει σε επαναληπτική ρίψη και δίνει σε κάποιον άλλο πλεονέκτημα. Ακύρωσα το Nat 20, το έκανα να αστοχήσει, διοχέτευσα το πλεονέκτημα στο δικό μου ξίφος στη σειρά μου, έριξα ένα απίθανο Nat 20 και σκότωσα τον εχθρό επιτόπου. Η πιο cool στιγμή που έχω ζήσει ποτέ, ειδικά σε μια πρώτη συνεδρία με καινούργιο χαρακτήρα.

Q: Τι περιμένετε με μεγάλη ανυπομονησία για το PlanetQuest;

Α: Ανυπομονώ πάρα πολύ να δω πώς θα εξελιχθεί το πολυσύμπαν. Πώς θα συνεχίσουμε να έχουμε αυτή τη σπουδαία ιστορία με εκπληκτικούς χαρακτήρες και ιστορίες που εξερευνώνται σε διαφορετικές μορφές.

Προσωπικά είμαι μεγάλη οπαδός του να μοιράζομαι εμπειρίες αφήγησης με τους ανθρώπους με ουσιαστικό τρόπο, κάτι που προσπαθούμε να κάνουμε εδώ.

Ανυπομονώ επίσης να δω το τελικό προϊόν του πραγματικού παιχνιδιού και πώς αντιδρά η κοινότητα. Έχουμε μια καταπληκτική κοινότητα, οπότε το να τους βλέπουμε να είναι ενθουσιασμένοι που τελικά θα παίξουν το παιχνίδι θα είναι ένα ορόσημο για όλη την ομάδα. Θα παίξω κι εγώ, αλλά δεν είμαι σίγουρη πόσο καλά θα τα πάω, χαχα.

Η Laura έχει ζωντανέψει πολλές από τις πρωτοβουλίες και τις εκδηλώσεις της κοινότητας του PlanetQuest, ενώ δουλεύει παρασκηνιακά για να κάνει τόσους πολλούς από εμάς εδώ στη Galactic Entertainment καλύτερους σε αυτό που κάνουμε. Η έντονη ενέργειά της, η θετική της αύρα και η κορυφαία κουβεντούλα της λάμπουν μέσα από σχεδόν κάθε κομμάτι περιεχομένου που έχει παράγει και θα συνεχίσει να παράγει για πολύ καιρό ακόμα.

--

--

PlanetQuest Greece

Το PlanetQuest είναι ένα παιχνίδι εξερεύνησης, επιβίωσης και ανακάλυψης βασισμένο στο blockchain με αποκεντρωμένη ιστορία και ισχυρή οικονομία Play-to-Earn.