İkizler burcu olanlar hakkında bilinen yanlışlar!

Polen
2 min readMar 3, 2016

--

Her yerde bi “Nedir bu ikizler burcundan çetiklerimiz?”, vay efendim “İkizler burcuna sahip insanların sahip olduğu 958 şey”, yok efendim “ikizler burcu sevgilisi olanların bildiği 958 şey”

Ne götelek ne çekilmezmişiz be annem.

Yok şöyle iki yüzlüymüşüz, yok böyle çift karakterliymişiz, yok çok aceleciymişiz, yok çok kararsızmışız.

Bi şimdi sakin ol, şu lafları ben götünde patlatmadan otur beni dinle. Ben anlatiyim sana ikizler burcunu.

Bak balım bi bıkmadın bi bitmedin özgür ruhuma laf etmekten.

Kanatlarım var ruhumda diyorum var mı ötesi? Ya sev ya terket! Beni kısıtlamaya çalışacaksın “Just turn around now. Cause you’re not welcome anymore” yani. Kalk git arkadaşım zorla gel diyorum sanki, göteleğe bak.

Neymiş efendim deliymişiz. Hıı deliyiz annem nolcak? Akıllı olup sizin kahrınızı çekeceğimize deli oluyoruz ki siz bizim kahrımızı çekin diye. Var mı itirazınız?

İkizler burcu diyince direkt bi şey derler ya “ıyyy naleeett, yalancııı, iki yüzlü” al işte bunları şan olsun diye götlerinden sallandır.

Ulan mal, ulan malak. Bizden daha dürüst insan bulursan öp de götüne koy. Duymak istemediklerini yüzüne çat diye söylüyoruz diye zoruna mı gidiyor? Östaki borusu kopasıca..

Bir de şu çift karakter muhabbeti var. Arada bi götümüz başımız ayrı oynayabilir ama yok arkadaşım kanımızda kötülük. Neysek oyuz.

Bize çift karakter diyip kenara çekiliyorsunuz ama popüler ortama ayak uydurmak adına söylenilen her karaktere düşünmeden girip kendinizden ödün veriyorsunuz.

Bi kendinizi batırın balım önce bok çukuruna, bi silkelenin.. Sonra üstünüzden dökebildiğiniz bok kadar gelin bize bok atın.

Neymiş efendim herkese mavi boncuk dağıtıyomuşuz. Ulan arkadaş canlısıyız, yaşamayı seviyoruz, mutluluğumuzu paylaşıyoruz. Bunun neresi mavi boncuk dağıtma.

Sürekli bi dedikodu modundaymışız. Ya bi bas git yemin olsun kesicem götünü. Bizim yaptığımız dedikodu değil. Olanı, gerçeği karşıdaki insanlarla paylaşmak.

Anlatma nan sende saçma salak anılarını o zaman. Alla alla…

Bak sadece iki kötü özelliğimiz var:

1. Bizi yalnız bırakmayacaksınız!
2. Ennn çok bizi seveceksiniz

Anladınız mı?

En çok bizi seveceksiniz, biziiii, biziiiiiii….

--

--

Polen
0 Followers

Me? Crazy? I should get down off this unicorn and slap you!