Rikke Woldseth Fjellanger
2 min readJan 4, 2016

God morgen alle sammen! 😁

NĂ„ har jeg kommet meg til Oslo, og har allerede begynt Ă„ vimse! (der var det vel ingen som ble sjokket!)

Allerede nÄr jeg skulle hente bagasjen min begynte jeg Ä rote, og stresset meg veldig opp da sekken min ikke kom! Det ble ferre og ferre bagger, sekker og kofferter pÄ bagasjebÄndet, folkemengden med travle passasjerer ble mindre og mindre, og ingen blÄ ryggsekk i sikte
 Jeg sto der og vitset med meg selv i hodet mitt om hvor typisk det hadde hvert om bagasjen min ikke kom i det hele tatt, da bagasjebÄndet plutselig stoppet fullstendig opp
fortsatt ingen ryggsekk i sikte
 DA var det ikke sÄ gÞy lenger kan jeg fortelle dere!

Det tok meg ca. 3 minutter med fullstendig indre panikk fĂžr jeg innsĂ„g at jeg sto pĂ„ feil plass og at sekken min lĂ„g pĂ„ et bĂ„nd 5 meter lenger borte 😂

Jaja! Vimsekopp pĂ„ tur! âœˆïžđŸŒ

NĂ„ sitter jeg pĂ„ Peppes pizza pĂ„ Gardemoen og venter pĂ„ resten av de norske jentene. Flyet vĂ„rt gĂ„r ikke videre fĂžr 14:55 sĂ„ jeg har VELDIG god tid, og blir nok sittende her i noen timer fĂžr de andre begynner Ă„ dukke opp! Men det gĂ„r fint! Jeg har den sĂžte, blĂ„ sekken min til Ă„ holde meg med selskap, heldigvis! 😂