斬大舊叉燒 — 齒留香燒味茶餐廳

Running Andy
4 min readSep 9, 2018

認識「齒留香」,源於毒果8月中一篇報導

「通常人怎樣稱呼我?一定叫我做招積叉燒佬!講叉燒暫時無人可以和我匹敵,我是大哥, 叉燒第一!」

見到老細態度串串貢,睇嚟係對自己出品有信心。既然價錢合理,當然約埋朋友,搵個周末去嘗鮮。

結果一去到,門口多人到爆!邊諗到一間燒味茶餐廳,星期六會旺場成咁?考慮到仲有下場,我同朋友決定買外賣,順手測試下隔咗一段時間,叉燒嘅味道同質量有冇變化。

我地買咗一斤叉燒、半斤薰蹄、加埋一盒叉飯,落去尖咀一間相熟嘅酒吧。本身叉燒同薰蹄就係請老細同員工一齊食,所以我就攞咗朋友一舊叉燒試下。

一食落口,肉質鬆化唔在講,而且肥瘦分佈平均,相當有咬口,味道方面就濃淡適中。喺隔咗半個鐘嘅運送時間,叉燒已經冇咁熱嘅情況下,都保持到一定質量,食落去又冇坊間部份燒臘檔叉燒嗰種過鹹、肉質硬堀堀、或者成口都係油嘅感覺。以燒臘檔嚟講,佢真係做到同招牌一樣,難怪佢有本事串得起。

至於嗰兩盒外賣,唔駛45分鐘,已經俾老細等人食晒,特別係佢地贊薰蹄好食。我自己都食咗幾件薰蹄送酒,的確肉質唔硬唔鞋,層皮又煙靱,佢地果然冇介紹錯。

而上次冇去到嘅一干人等,俾我轉去群組啲叉燒相搞到群情凶湧,巧合地有朋友要派帖,決定再去「齒留香」!

今次係平日去,雖然唔駛等位,但店內依然人氣鼎盛,可見其名氣之盛。

今次堂食,可以試到侍應服務水平,在座朋友有一兩位身型健碩(謎之聲:肥就肥啦屌你!),店內侍應姐姐見到,就好心提醒佢地換位坐會舒服啲;見到有朋友帶咗紙盒,亦問下係咪裝玻璃後,再幫佢擺喺安全地方;當然就唔係完全ok啦,送例湯嗰時只係送咗一半數量,不過姐姐好快發覺,即刻補返,總算迅速處理好。

人多,例牌叉燒都要打孖上,一上枱,見到咁嘅畫面,大家即刻隊晒筷子出去爭!熱辣辣、啱啱出爐嘅叉燒,食落去有入口即溶之感,肉質軟熟程度有如食靚牛扒一樣,肥瘦比例更加靚到冇朋友,比上次外賣嘅叉燒更勝一籌。身旁有位成日質疑排隊店質素嘅朋友,食完第一舊即刻話要encore,結果唔夠5分鐘已經掃晒,要加多一碟追數,可見其魅力之強。

上次嘅薰蹄好食,今次當然encore,不過水準就有啲不穩,有啲好似圖中一樣,肉質軟硬程度剛好,有啲就鞋咗啲,所以只係不過不失。其他朋友叫嘅切雞、燒鵝,佢地都話水準比出面嘅燒味店好,今次總算冇帶錯隊。

當晚重點環節,就係有朋友派帖,眼見又一位朋友成家立室,腦內回憶返十年前,大家經常相約喺周末城大Canteen,玩boardgame大戰連場嘅情景。時光之流逝,快到好似用時間寶石一樣,唯一不變嘅,就係友誼仍然永固,味道好似呢度嘅叉燒一樣,都係越食越有味。

齒留香燒味茶餐廳:

太子界限街26號地下

--

--

Running Andy

無聊嘅公務員一名,鐘意得閒寫下文、睇下馬仔、食下嘢咁囉!