“Önce Millet Önce Memleket!”

Yahya ATICI
2 min readDec 29, 2018

--

31 Mart 2019 Pazar günü yapılacak mahalli idareler seçiminde İstanbul’umuzun Büyükşehir ve ilçelerimiz kapsamında görev alacak başkanlıklar için aday adaylığı süreci tamamlanmıştır.

Öncelikle tüm adaylarımızın üzerine aldıkları görevi layıkıyla yerine getireceklerine olan inancım tamdır. Bu noktada başta Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip ERDOĞAN’a, AK Parti Genel Merkezimize, AK Parti İstanbul İl Başkanlığımıza, AK Parti Fatih İlçe Başkanlığımıza ve burada görev yapan tüm kardeşlerimize; bununla beraber Sivil Toplum Kuruluşlarımıza gönülden teşekkürlerimi sunuyorum. İstanbul’umuzun gözbebeği Fatih İlçemiz için Belediye Başkanlığı aday adaylığım müddetince, bana desteğini esirgemeyen tüm vatandaşlarımıza, yakın çevreme ve aileme çok teşekkür ediyorum.

31 Mart 2019 tarihinde gerçekleştirilecek olan mahalli idareler seçiminde tüm başkan adaylarımıza yürekten başarılar diliyorum. Görev alacak tüm başkan adaylarımızın üzerine aldığı sorumluluğu yerine getireceklerine olan inancım tamdır.

Bu düşüncelerle tüm adaylarımıza hayırlı olsun diyor;

“TEVAZU, SAMİMİYET, GAYRET ile Önce Millet Önce Memleket!” diyorum.

--

--

Yahya ATICI

@fatihbelediye Meclisi Grup Başkan Vekili | Bütçe Komisyon Başkanı