بهترین سایت خرید vpn

بهترین سایت خرید vpn

A Simple Writer
7 min readJul 26, 2020

--

وی پی ان ها یکی از اساسی ترین ابزارهای اینترنتی برای کاربران، مخصوصا کاربران ایرانی است. بطوری که برای بسیاری از کاربران اینترنت بدون وی پی ان کاربرد چندانی نخواهد داشت.

بسیاری از کسب و کارها، دانشجوها، کاربران شبکه های مجازی و کاربران عادی اینترنت نیازمند این ابزار هستن. در این مقاله با بررسی 5 وی پی ان معروف بازار ایران، اونها رو از نظر سرعت، ثبات شبکه، پشتیبانی و قیمت بررسی میکنیم.

لازم به ذکر است که به دلیل دردسرهای استفاده و عملا غیر کاربردی بودن وی پی ان های رایگان و نقاط ضعفی مانند: محدودیت حجمی، سرعت بسیار پایین واز کار افتادن بعد از چند مدت به سراغ وی پی ان های پولی رفتیم و آنها رو مورد بررسی قرار دادیم. در ضمن معمولا هزینه خرید یک وی پی ان بسیار ناچیز است و امروز اکثر کاربران وی پی ان های پولی را ترجیح میدهند.

برای تست سرعت وی پی ان ها از یک اینترنت ای دی اس ال مخابرات با سرعت 16 مگابیت و نرم افزار تست سرعت استفاده کردیم. تست ها هم در ویندوز 10 و هم اندروید انجام گرفته. سرعت های ذکر شده متوسط سرعت در تمام سرویس های ارایه دهنده وی پی ان میباشد. نرم افزار تست سرعت رو میتونید از لینک زیر دانلود کنید

Ookla Speedtest

این نرم افزار برای تمام سیستم عامل ها موجود است. همچنین نسخه تحت وب آن نیز برای استفاده فراهم است. پس اگر قصد خرید وی پی ان دارید، در این بررسی همراه ما باشید.

1– 20speed

این سایت یکی از سایت های قدیمی فروش vpn هست

طبق توصیه سایت برای ویندوز و اندروید، اپ اختصاصی رو نصب کردیم. رابط کاربری اپلیکیشن مناسب ارزیابی می شود اما متاسفانه کارایی اپ خیلی جالب نبود. قطعی های پشت سر هم و پی در پی و همچنین سرعت پایین از نقاط ضعف آن می باشد.

از طرفی تنوع سرور از کشورهای مختلف بسیار خوب بود و در اکثر مواقع نیاز کاربران را برآورده میکند. به خاطر سرعت پایین اپ اختصاصی سراغ نصب سایر برنامه های زیررفتیم

Openvpn
Cisco AnyConnect
Kerio
PPTP/L2TP

متوسط سرعت بدست آمده در این سرویس ها بالاتر از اپ اختصاصی بود و مناسب ارزیابی می شود. در زیر متوسط سرعت بدست آمده از تمام سرویس با 5 سرور یکسان را مشاهده میکنید. اینترنت استفاده شده برای تست، سرویس 16 مگ مخابرات می باشد.

صفحه راهنمای استفاده نیاز به کار بیشتر دارد. بیشتر کاربران ترجیح میدهند مراحل کار بصورت تصویری توضیح داده شود ولی در این سایت از تصاویر کمتری استفاده شده و شاید برای کاربران تازه کار کمی مبهم باشد. پشتیبانی سایت هم متوسط می باشد. مدت زمان پاسخگویی به پیغام ما کمی بالا بود و بیشتر از یک ساعت بعد پاسخ خود را دریافت کردیم

قیمت سرویس های این سایت با توجه به کیفیت سرویس بالا می باشد. قیمت سرویس ها به این صورت می باشد

یک ماهه: 17000
سه ماهه: 44000
شش ماهه: 76000
یک ساله: 132000

2- Bunjee vpn

سایت بانجی وی پی ان شاید نسبت به بقیه کمتر شناخته شده باشد. به توصیه یکی از دوستان یک سرویس یک ماهه از این سایت خریداری کردیم.

تنوع سرویس های این سایت بسیار عالی است و برای تمام دستگاه ها وسیستم عامل ها راه حل ارایه می دهد. قسمت آموزشی نیز بسیار کامل و همرا ه با تصاویر نیاز کاربران تازه کار را نیز برطرف خواهد کرد.

شاید نقطه ضعف ان عدم ارائه اپ اختصاصی باشد. البته طبق تجربه ما معمولا این اپ ها کارایی بالایی ندارند.

پاسخگویی پشتیبانی تقریبا آنی بود و بسیار مودب و حرفه ای بودند. سرعت وی پی ان های این سایت واقعا ما را شگفت زده کرد. تقریبا تمام سرور ها سرعت بالایی، نزدیک به سرعت اینترنت ما داشتند. در زیر نتایج تست سرعت متوسط وی پی ان بانجی رو مشاهد میکنید.

قیمت سرویس ها پایین ترین در بین 5 سایت بررسی شده می باشد که ارزش خرید بالایی به آن میدهد. قیمت سرویس ها بصورت زیر است

یک ماهه: 12000
دوماهه: 18000
سه ماهه: 28000
شش ماهه: 48000
یک ساله: 80000

این سایت پیشنها ما برای خرید vpn است.
از نظر ما این سایت بهترین سایت خرید vpn است

خرید vpn

3- Speed vpn

بر خلاف نام آن که تداعی کننده سرعت در ذهن مشتری است، سرعت سرویس ها در این ساعت افتضاح می باشد! در هنگام اتصال به بعضی از سرور ها حتی باز کردن یک صفحه ساده نیز امکان پذیر نبود. پشتیبانی به سرعت جواب دادن ولی متاسفانه غیر حرفه ای و و ناتوان از حل مشکل بودند وبه جای تلاش برای رفع مشکل بیشتر سعی در انکار آن دارند.

قطعی های پشت سر هم نیز واقعا اعصاب خورد کن هستن. سرویس ها به هیچ وجه ثبات نداشته و اگر نیاز به دانلود با وی پی ان داشته باشید به هیچ عنوان توصیه نمی شود که از این وی پی ان استفاده کنید.

تنوع سرورها و کشورها بسیار خوب بود و تقریبا از اکثر لوکیشنها رو پوشش میدهند. در زیر نتایج تست سرعت متوسط سرویس های این سایت رو مشاهده می کنید

قسمت آموزش ها تقریبا کامل است و توضیحات با تصاویر همراه است. از طرفی قیمت سرویس ها بسیار مناسب می باشد. قیمت سرویس های این سایت رو مشاهده میکنید

یک ماهه: 12000
سه ماهه: 28000
شش ماهه: 46000

4- Hi vpn

این سایت هم از قدیمی های عرصه وی پی ان هستش. تنوع سرورها تقریبا خوب بود و از هفت کشور سرور ارایه میشود. البته توضیع لوکیشن ها یکسان نبوده و همه لوکیشن ها روی تمام سرویس ها ارایه نمی شود.

اپ اختصاصی های وی پی ان بسیار راضی کننده است و رابط کاربری زیبایی دارد. سرعت آن هم مناسب است. ولی توصیه ما این است به برای رسیدن به سرعت های بالاتر از سرویس های دیگر استفاده کنید.

طبق تجربه ما پشتیبانی این سایت بسیار حرفه ای قلمداد می شود. و سرعت پاسخگویی هم متوسط است. در قسمت آموزش استفاده نیاز به استفاده از تصایر بیشتر احساس می شود. این موضوع می تواند برای کاربران تازه کار مشکل ساز باشد.

در زیر نتایج تست سرعت متوسط سرویس این سایت رو مشاهده می کنید. نکته ای که باید مدنظر داشته باشید این است که افت سرعت به خاطر فاصله فیزیکی که با سرور دارید طبیعی است و ادعای عدم افت سرعت بیشتر چنبه تبلیغاتی دارد. اما این افت سرعت نباید از 30 درصد سرعت اینترنت شما بیشتر شود. به عبارت دیگر حداکثر 30 درصد افت سرعت قابل قبول است.

نقطه ضعف این سایت قیمت بسیار بالای سرویس های آنی می باشد که مصداق بارز گران فروشی است.

یک ماهه: 19000
شش ماهه: 82000
یک ساله: 142000

5- Fitnet

طبق تجربه ای که در استفاده از این سرویس داشتیم، این سایت تقریبا هر آنچه که از یک وی پی ان خوب انتظار دارید را ارائه می دهد. اپ اختصاصی مناسب برای اندروید و ویندوز، پشتیبانی خوب و سرعت مناسب.

نتایج تست سرعت نیز مناسب ارزیابی می شود

قسمت آموزش استفاده نیاز به کار بشیتر دارد. قیمت این سرویس هم مناسب ارزیابی می شود. قیمت وی پی ان های این سایت رو در زیر مشاهده می کنید

یک ماهه: 15000
سه ماهه: 33000
شش ماهه: 55000

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم وی پی ان ها را از جنبه هایی که برای کاربران مهم است، مورد بررسی قرار بدهیم. بعضی از سایت ها بر خلاف ادعای خود سرویس مناسبی به کاربر ارایه نمیدهند و یا پشتیبانی ضعیفی دارند و لی بعضی از سایت ها که شاید کمتر شناخته شده باشند سرویس های بسیار خوب به کاربر ارائه می دهند. ولی نکته ای که باید دقت کنید این است که وی پی ان های پولی بسیار بهتر از وی پی ان های رایگان می باشند. وی پی ان های رایگان برای کاربران حرفه های عملا غیر قابل استفاده بوده و چیزی جز درد سر به همراه نخواهند داشت. پس همین امروز برای خرید vpn اقدام کنید

--

--