I am that crazy motherf.. in that corner over there..

Andreas
2 min readMay 11, 2017

--

Είμαι τζιείνος ο πελλός τζιαμέ στην γωνιά, τζιείνος που εν διασκεδάζει.. κάπως έτσι μπορεί να θεωρούμαι, εν με χαλά διότι ίσως τζιαι να είμαι.

rewind..

Διασκεδάζω πάρα πολλά με την μουσική φτάνει ναν καλή. Η διασκέδαση όμως εν υποκειμενική τζιαι διαφορετική για τον καθένα. Ο καθένας διασκεδάζει με διαφορετικό τρόπο μα απ' οτι φαίνεται τούτο εν έσχιει την ίδια αντανακλαση. Εν παιδιαρίστικο να κρίνεις κάποιον με βάση τες κινήσεις του ή με βάση το τι νομίζεις ότι νοιώθει τζιαι αισθάνετε.

Έχω ένα κόλλημα, νεκατωμένο στα πολλά• επηρεάζουν με οι στίχοι του κάθε τραουθκιού τζιαι το ύφος της μουσικής, πχ εν μπορώ να θωρώ να χορέφκουν ζεϊμπέκικο χαρούμενοι, εν ταιρκάζει το χαμόγελο πανω στη φάτσα αμα ακούεις ζειμπέκικο. Πως μπορείς να ακούεις κλασσικό τραούδι με ιστορικό υπόβαθρο, τραούδι που να εκφράζει πόνο τζιαι να κάμνεις χάζια με τους παρέες σου; Για εμένα εν σαν να τζιαι κοροιδεύκεις τους καλιτέχνες τζιαι κυρίως τους συνθέτες τζιαι τους στιχουργούς.

Εγώ περνώ πολλά ωραία ακούοντας τραούθκια που θέλουν να μου περιγράψουν μιαν εμπειρία, ταξιδεύκουν με οι ιστορίες, η έκφραση των συναισθημάτων του στιχουργού. το δέσημο με τη μουσική, εν θα θκιάλεα κατι άλλο να συνδυάσω με τη ζιβανία μου. Το να νιώθω τα λόγια τζιαι την μουσική εν οτι καλυτερο για εμένα, αλλά φιλαράκι που με ρωτάς τι έχω.. Μπορώ να διασκεδάζω με το να καθουμε σε μια γωνιά τζιαι να ζωγραφίζω εικόνες μες το νου μου χρωματισμένες που στιχους τζιαι νότες, παρά να σύρνω χαρτομάντιλα, να φκαίνω στα τραπέζια τζιαι άλλα καραγκιοζιλίκια.

Εντυπωσιάζουν με ανθρώποι που συμπεριφέρουνται έτσι, διαιρωτούμε τι συμβαίνει μες το νού τους, εν σάννα τζιαι έννεν συνδεδεμένο το φτήν με τον νού, μόνο η γλώσσα με το νού τζιαι έτσι επηρεάζουνται που το πολλύν ποτό.

Εν ξέρω πως το κάμνουμε τούτο το πράμα, τραούθκια που πρέπει να μας προβληματίζουν διακομωδούμεν τα. Ποιητές τζιαι συνθέτες που πρέπει να σεβούμαστε πνίουμεν τους μες στην “διασκέδαση” μας.

Μπορείς να ακούεις τζιαι το Killing in the name τζιαι να κάμνεις ερωτική εξομολόγηση στη γκόμενα σου ή το Bring the noise τζιαι να διαλογιζεσε. Όπως την βρίσκεις..

Αφήστε με ήσυχο στη γωνιά μου, εγώ βρίσκω τα με τα δικά μου.

Γράφτηκε τις μεταμεσονύκτιες ώρες του Σαββατου 18 Φεβρουαρίου πλάι στη θάλασσα της Λεμεσού.

--

--

Andreas

www.megahz.org - Most articles imported from my old blog http://blog.megahz.org - Cypriot - #infosec - #startups - #tech - #music @oandreasc