點搵第一份工[紐西蘭]

MK
2 min readFeb 22, 2019

--

Photo Source: NRPR Group

一個多年無返工兼40+既人,係唔係只能響外地做較低檔次既工作呢?

響鄉下,以自己本行教書為例,只要年過30,結埋婚加埋生左仔,有經驗有學歷也好,10年前要轉工也只能俾份合約工。意思係,學校會每年同你傾續唔續約,令返工一點安全感都無。

來到今日2019年,相信有齊以上條件,連面試Teaching Assistant都無機會吧!一大班讀完師訓出來既後生又肯搏既新人已經捷足先登。他們總是校長既至愛人選。

響度教書,要有教師牌。齊哂學歷和經驗,無足夠本地經驗和推薦人,都係唔會有人請。

推薦人要和行業有關,咁又幾幸運地,做parent helper時搵倒老師肯幫手俾我落名去CV。

初頭以為教師短缺,會容易啲搵倒份工。但寄過好多份申請後,連面試都無機會!

收到rejection電郵時我做多一件事,就係話俾對方知,我係有時間做另一樣佢地好想搵人做既工,代課老師。

結果,第一份工就係咁樣求番黎。

如果你喜歡我呢篇文章,請按like,支持我繼續寫啊!

--

--

MK

從香港搬到南半球居住。曾做傳媒和教育界,現職流浪教師。