قیمت پنجره دو جداره و حفاظ کرکره برقی آن چگونه محاسبه می شود؟

Ahankoobcompany
3 min readOct 20, 2021

--

این اجناس در ابعاد برابر با درب فلزی وزن کمتری را دارا هستند و می توان آن ها را جایگزین درب های ریموت دار پارکینگ کرد که علاوه بر وزن زیاد و سنگینی فضای زیادی را اشغال می کند. البته نرده آهنی پنجره ثابت مزیت های بیشتری دارد که نمی توان آن ها را نادیده گرفت. حفاظ پنجره از داخل با توجه به اینکه حفاظ از داخل نصب شده، سارق نمی تواند از بیرون ساختمان در مورد ساختار آن بررسی انجام دهد. حفاظ شاخ گوزنی در سالهای اخیر پس از حفاظ سر نیزه ای بهترین حفاظ برای دیوار می باشد , حفاظ شاخ گوزني که ایمن ترین نوع حفاظ روی دیوار در حال حاضر می باشد طراحی و عرضه گردیده است . در واقع این نوع حفاظ ها متحرک هستند که آن را حفاظ تاشو یا همان حفاظ آکاردئونی می نامند که یک حفاظ لوکس و مدرن محسوب می شود.

نرده پنجره آهنی

مبنا پنجره البرز از بزرگترین عرضه کنندگان و تولیدکنندگان این صنعت است و دلیل تعداد زیاد مشتریان آن نیز این است که هم در مرحله طراحی و ساخت و هم در محله نصب از متخصصان این امر کمک می گیرد. از طرح نرده شیشه ای برای بالکن استفاده می شود تا ظاهری کاملاً شفاف ارائه دهد. علاوه بر آن از آنجایی که برخی تمایل دارند پنجرههای ویلا و یا ساختمان خود را با ارتفاع بلند انتخاب کنند لازم است برای امنیت شیشههای پنجره، از شیشه سکوریت استفاده نمایند. فرقی نمی کند که در طبقه چندم از ساختمان باشیم، زیرا نصب حفاظ ها نه تنها برای جلوگیری از ورود دزدان، حیواناتی همچون گربه و سگ می باشد؛ بلکه باعث جلوگیری از وزش باد های شدید و حس خوب امنیت به خانواده نیز می باشد. نسل اول حفاظ های ساختمان , نرده های آهنی نیزه ای بودند که به دلیل ساختار و مدل آن ها , امکان ورود به ساختمان را برای سارقین صددرصد محدود نمی شد به همین دلیل تغییرات اساسی در مدل نرده ها و حفاظ های ساختمان ایجاد شد.

در این بینف خرید نرده پنجره فلزی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن دقت کنید. نمایندگی پنجره دوجداره هافمن بهترين برند پنجره دوجداره upvc از این رو در زمینه پزشکی و دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. قیمت حفاظ های پنجره یکی از مقرون به صرفهترین ابزارهای امنیتی ساختمان هستند. از قابلیت ها و مزایای این نوع حفاظ این است که در برابر طوفان و باد دید مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهد. در واقع حفاظ های آکاردئونی مناسب برای فضاهای بزرگی هستند که دارای سطح های وسیع شیشه هستند و از این رو به این نوع حفاظ ها حفاظ شیشه نیز می گویند. عموما حفاظ های میله ای می باشد که جنسشان از فلز است و نصبشان هم به این صورت است که می توان هم از داخل و هم از بیرون بر روی قاب پنجره نصب شوند. هزینه ساخت حفاظ پنجره آهنی به صورت متری محاسبه می شود. استفاده از پنجره های دو جداره اگرچه ممکن است هزینه ی بیشتری نسبت به پنجره های معمولی داشته باشد، اما با توجه به مزایای آن اعم از امنیت ، حفظ انرژی و جلوگیری از ورود آلودگی صوتی به محیط داخل ، می تواند سرمایه گذاری ای با سود زیاد به حساب بیاید که آرامش و آسایش را برای ما به ارمغان می آورد.

رنگ حفاظ نیزار کوره ای استاتیک و میلگرد مصرفی نمره 10 ضخیم : یکی از محاسن نرده حفاظ نیزار این است که همه شاخه های محافظ روی دیوار بصورت مستقیم به شاسی جوشکاری میشوند. عکس انواع حفاظهای پنجره و بالکن امروزه در طرحها و مدلهای مختلف ساده و فرفورژه تولید و روانهی بازار میشوند. این مساله سبب شد که امروزه انواع حفاظ لوکس و حفاظ پنجره مدرن تولید و روانه بازار شود تا هر شخصی متناسب با نوع بنا و ساختمان خود این سازه را انتخاب نماید. تولید انواع حفاظ لوکس توسط گروه آهن کوب برای ساختمان به صورت سفارشی نیز امکان پذیر است که به این نوع حفاظ ها حفاظ های دکوراتیو می گویند. از آنجایی که امروزه نصب انواع حفاظ در بین افراد بسیار رایج شده است لذا علاوه بر اینکه این حفاظ امنیت ساختمان ها را افزایش می دهد جزئی از دکوراسیون منازل نیز محسوب می شود لذا لوکس و مدرن بودن این حفاظ ها برای بسیاری از مصرف کنندگان حائز اهمیت می باشد و از این رو طرح و رنگ انواع حفاظ بسیار حائز اهمیت می باشد

--

--