فیلم بلک آدام 2022

Alfabet
2 min readJun 10, 2022

من یک نویسنده و منتقد سینمای تازه کار هستم و خوشحالم که میتونم برای شما نقد هام رو نسبت به فیلم ها بنویسم.

این اولین استوری من هست و میخوام راجع به فیلم بلک آدام 2022 ( به انگلیسی : فیلم Black Adam) رو نقد کنم

قبل از هر چیزی اطلاعات فیلم بلک آدام رو از سایت معتبر ویکی پدیا برای شما قرار میدم تا کم و کسری نداشته باشه.

توضیحات فیلم بلک آدام

بلک ادم (به انگلیسی: Black Adam) یک فیلم رو به اکران در ژانر ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس و به کارگردانی ژاومه کویت-سرا و محصول سال ۲۰۲۲ کشور ایالات متحده آمریکا است. فیلم‌نامه این فیلم توسط آدام استیکیل، روری هِینز و سهراب نوشیروانی به رشته تحریر درآمده است. این فیلم به عنوان اسپین‌آف فیلم شزم! (۲۰۱۹) محسوب می‌شود و همچنین یازدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به‌شمار می‌رود. در این فیلم دوئین جانسون در نقش تث ادم / بلک ادم، در کنار بازیگرانی همچون نوحا سنتینو، آلدیس هاج، سارا شاهی، کوئینتسا سوئیندل و پیرس برازنان حضور دارند. بلک ادم توسط برادران وارنر پیکچرز برای اکران در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده‌است.

بازیگران فیلم بلک آدام 2022

دواین جانسون در نقش بلک ادم

یک ضدقهرمان اهل کهنداق که برای ۵۰۰۰ سال در زندان به سر می‌برد. او تبدیل به دشمن دیرینهٔ شخصیت ابرقهرمان شِزم می‌شود و قدرت‌های مشابهی با او در اختیار دارد که از جادوگری باستانی به همین نام دریافت کرده‌است.

نوحا سنتینو در نقش آلبرت روتشتاین

یکی از اعضای جامعه عدالت آمریکا که قادر به کنترل ساختار مولکولی خود است و اندازه و قدرت خود را تغییر می‌دهد.

آلدیس هاج در نقش هاوک‌من

یک باستان‌شناس که نسخهٔ تناسخ یافته شاهزاده مصری است.

سارا شاهی در نقش آدریانا توماز

یک استاد دانشگاه و مبارز مقاومت در کهنداق

کوئینتسا سوئیندل در نقش سایکلون / مکسین هانکل

یکی از اعضای جامعه عدالت آمریکا و نوهٔ گردباد سرخ اصلی با توانایی کنترل باد و تولید صدا

پیرس برازنان در نقش کنت نلسون / دکتر فیت
مروان کنزاری در نقش نامعلوم

برای مشاهده تریلر فیلم بلک آدام فیل تر ش کن خودتان را روشن کنید

نقد فیلم بلک آدام

به نظر من میتونه فیلم جذابی باشه و صد در صد این فیلم ادامه دهنده سری خودش یا بهت بگم اسپین آف شزم هست و جذابیت خاصی داره برای مخاطبین.

یکی از این دلایل جذابیت فیلم رو میشه بازی دواین جانسون در نقش بلک آدام دید.

طبق تریلری که من دیدم و بازدید باقی کاربران (گوگل ترندز) از این فیلم، پیشنهاد میکنم بعد از اکران فیلم در تاریخ 7 مرداد 1401 حتما تماشا کنید.

اگر هم خواستید اطلاعات دیگه مثل نوسینده ها و کارگردانان و … رو ببینید روی لینک فیلم بلک آدام 2022 کلیک کنید.

این هم تریلر دوم

برای مشاهده تریلر فیلم بلک آدام فیل تر ش کن خودتان را روشن کنید

اگر سوالی داشتید بابت این فیلم یا نظری داشتید راجب داستان یا نقش پردازیشون حتما کامنت کنید.

تا فیلم بعدی فعلا دوستان ❤

--

--