Alin C.
3 min readSep 23, 2019

Despre Turbane si Bentite

www.lune.ro

Am avut ocazia sa discut cu Antoneta de la Lune.ro, despre placerea ei de a crea turbane.

Mai jos aveti o partea din discutie.

Pasiunea mea pentru turbane a început acum câțiva ani, când am descoperit câteva poze pe internet cu un anumit tip de turban, accesorizat cu diverse broșe sau bijuterii. M-a fascinat imediat imaginea sofisticată care o creează un astfel de accesoriu pe capul unei dame. Am observat turbane tricotate si mi-au placut la nebunie.

Inca de mica mi-a plăcut să cos manual, să brodez, să aplic diverse pietricele, să modific haine și să le impun amprenta personală, asadar, nu am stat prea mult pe gânduri și am încercat să confecționez un turban. Mi-a ieșit din prima, eram foarte încântată, numai că avea nevoie de multe îmbunătățiri.

Este foarte important ce material folosesti, am încercat multe până să ajung la textura potrivită. Materialele moi si elastice de angora sau tricot sunt foarte plăcute, ușoare și se cos super bine. Materialele din textură plină se potrivesc mai mult când este vremea rece, astfel am croit turbane specifice, de exemplu: turban de toamnă si turban dama de iarnă. Îmi place să aleg culorile care sunt ușor de asortat, de exemplu, din angora textură plină, turban roz pudră, turban negru, turban alb, turban albastru. Din tricot puteți să alegeți între turban gri deschis-agintiu, turban maro, turban roșu, turban cu dungi colorate, turban gri închis cu fir argintiu, etc. Deasemenea am ales o gama larga de materiale din care sa confectionez bentite.

Bineînțeles pe magazinul nostru online www.Lune.ro veti gasi o gamă variată de materiale, care se potrivesc deasemenea când este mai cald, în anotimpul de primăvara. Bumbacul sau jerseul este cel mai potrivit pentru sezonul primavara-vara, dar si turbanul din esarfa sau turbanul bumbac se potrivesc foarte bine anotimpurilor mai calduroase. Avem culori precum marsala, roz cu sclipici fin, turban cu imprimeu modern si altele. Unele modele se pot purta cu succes și vara la plajă, sunt practice și cel mai important, te ajută să obți o ținută de invidiat si in astfel de situatii.

Ce apreciez eu cel mai mult la aceste turbane de damă, este că înlocuiesc banala căciulă sau fes, și te protejează de vânt, frig sau de soare (turban caciula). In plus îți creează un look sofisticat și nonconformist care nu trece ușor neobservat.

Turbanele de femei se pot purta fara accesoriu, sau se pot accesoriza cu diverse bijuterii sau broșe. De asemenea puteți alege și turbane brodate manual, ele se pot personaliza în funcție de preferințe, ex:broderie mai mare, mai mică, numai pe o pare, altă culoare, etc.

Foarte des clientele noastre ne scriu preferintele pe pagina noastra de Facebook, pe Instagram, sau direct pe pagina de Contact de pe site-ul nostru.

Observand cererea mamicilor, pentru turbanele crosetate, pentru a se asorta cu fetițele lor, astfel m-am decis sa croiesc o colecție de turbane pentru bebelusi (turban bebe) și pentru micile prințese. Avem turban simplu, brodat cu cireșele sau Turban Miky Mouse,care sunt superbe.

Turbanul Lune poate fi purtat la orice eveniment, deoarece puteți alege între un turban elegant sau un turban casual.

Veti gasi turban de dama, turban de fete pe site-ul nostru, unde va invitam deasemenea cu drag sa vedeti modelele noastre de turbane bebe si turban femei.

Pentru a vedea toate modelele de turbane elegante si turbane dama ieftine va invitam pe site nostru www.lune.ro

Comanda si profita de preturile avantajoase!