تعویض ال سی دی آیفون ایکس از صفر تا 100

Alireza Moslemi
3 min readJun 27, 2021

تقریباً همه کسانی که تلفن همراه دارند در مرحله ای آن را رها کرده اند و هر چقدر هم که کاور از آن محافظت کند ، گاهی اوقات افت باعث می شود صفحه ای شکسته یا خرد شود. تعویض صفحه توسط سازنده معمولاً بسیار گران است و در واقع یک رفع ساده است ، حتی در آیفون X نسبت به مدل های قبلی آیفون راحت تر است. در تعمیرات گوشی آیفون می توانید یک جایگزین مقرون به صرفه از آمازون یا eBay با قیمتی حدود 60 تا 100 دلار خریداری کنید (بسته به کیفیت) و انجام این کار در صورتی که اولین بار است حدود نیم ساعت تا یک ساعت طول می کشد.

در این راهنما ، ما گام به گام به شما نشان خواهیم داد که چگونه صفحه نمایش خود را در iPhone X جایگزین کنید. اگرچه این راهنما به طور خاص در iPhone X انجام می شود ، iPhone XR و iPhone XS و همچنین مدل های plus در داخل نیز بسیار شبیه هستند .

اکثر صفحه های جایگزینی که در آمازون یا eBay پیدا خواهید کرد با ابزارهای مورد نیاز برای انجام تعویض همراه است. این ابزارها بهترین کیفیت را ندارند اما کار را به اتمام می رسانند ، فقط باید مراقب باشید که پیچ های محرک را از بین نبرید زیرا از مواد بی کیفیت ساخته شده اند و انجام این کار بسیار آسان است.

آنچه شما برای جایگزینی صفحه iPhone X خود نیاز دارید

ست صفحه ، جعبه ابزار و واشر آیفون X — از اینجا بخرید
صفحه نمایش و جعبه ابزار آیفون X — خرید از اینجا
واشر تعویض آیفون X — از اینجا بخرید
iPhone Repair Tool Kit — از اینجا بخرید
توجه — ممکن است کیت تعویض شما با یک کیت ابزار اصلی همراه باشد. این معمولاً برای انجام کار به اندازه کافی خوب است ، اما سر پیچ های راننده اغلب پس از چند پیچ ​​برش می خورند.

چگونه صفحه خود را جایگزین کنیم

تعویض صفحه iPhone X شما در سه مرحله انجام می شود ، ابتدا باید صفحه قدیمی را بردارید ، سپس گوشواره و مونتاژ کابل روبان سنسور را به صفحه جدید خود منتقل کنید و در نهایت صفحه جدید را بر روی تلفن خود نصب کنید.

مهمترین نکته ای که هنگام انجام این تعویض باید به خاطر داشته باشید ، مرتب نگه داشتن پیچ های خود است. پیچ های داخل آیفون شما انواع ، اندازه ها و طول های مختلفی دارند و بسیار مهم است که شما پیچ های صحیح را در جای مناسب قرار دهید. به راحتی گیج می شوید و پیچ های خود را از دست می دهید. من دوست دارم از هر براکت یا م componentلفه ای یک طرح سریع ترسیم کنم و پیچ ها را روی شکافی که از آن خارج شده اند ، بگذارم.

مورد بعدی که شاید با آن آشنا نباشید اتصالات کابل روبان است. این اتصالات بسیار خوبی هستند که به سادگی در محل خود قرار می گیرند ، شبیه لگو. برای جدا کردن آنها ، می توانید ابزار pry خود را در زیر اتصال قرار دهید و آن را باز کنید. برای اتصال مجدد آنها ، اطمینان حاصل کنید که این دو به درستی در یک ردیف قرار گرفته اند و به راحتی در بالای اتصال فشار داده شده اند و احساس خواهید کرد که در جای خود قرار گرفته است.

--

--

Alireza Moslemi
0 Followers

I’m technician in phone and computer repairing.