Hk daughter Alo
3 min readNov 11, 2017

《個晚食完米線之後,我就同佢分左手》

我男友阿文係一個文員,人如其名,個人斯斯文文,從出細到廿六歲,成世人規規矩矩,大學畢業就出黎做份文職,三年黎只係加左500蚊人工。
我地一齊已經兩年,佢連我個bra都無除過,就算上黎我屋企坐都只係攬下錫下,我d fd同我媽咪都話佢係一個好男仔,叫我珍惜佢。

我自細就好乖,同阿文一樣樣貌平凡,如果唔係返工要化妝我根本唔會化,平日無咩消費,連衫都係媽咪買比我,最大娛樂就係上Facebook睇得意貓貓既片。我地平均兩個月只睇一次戲,由於我地都好慳(無計啦人工得個萬一蚊仲要還loan),就算同阿文出街都係食碗三哥米線,每人只係30蚊,我地已經覺得好貴。

平時我地放左工就會直上三哥,今晚我留意到同一條街開左一間新既米線,d裝修幾舒服,我就拉左玩緊手機既阿文入去坐低。d位當然好窄啦,不過都算大大碗,價錢比三哥貴幾蚊,阿文望到價錢開頭想走,係我禁住佢:都入到黎啦食左先講,咪當試下新野囉。

食食下隔離檯對後生夫婦既笑聲引起我注意,雖然個男人望落去似飛仔,又染曬金毛,講野仲夾住好多粗口,但d野食一黎就幫老婆放匙羹放筷子,又將d老婆鐘意食既野推係佢面前方便佢夾。而我因為媽咪教落出面d餐具一定好污糟,所以我次次都會用自備既紙巾抹一次先用,但兩年黎阿文從來唔會幫我做呢d野。

佢地叫左好多野食,仲叫埋幾個小食同特飲,反觀我地只係一人一碗米線,仲要得兩款配料。我望住隔離檯個大大杯,顏色鮮豔既特飲,心裡面就越黎越唔舒服,兩年黎阿文都無試過咁樣服侍我,就算我生日都只係帶我食吉野家火鍋,我好記得個次我地一人拎住一鍋,拎完仲爭d無位坐,個日阿文仲只係買左一件cake比我,佢話:橫掂我都唔食蛋糕,你又食唔到一個咁多,所以買一件比你,都一樣0者。

越諗心裡面越煩躁,我忍唔住問阿文:我地無叫野飲咩?
阿文表情雖然好訝異,因為我地為左慳錢,一向出街食飯都唔叫野飲,但佢依然係咁細聲:一陣食完買比你啦。

我只好飲兩啖味精湯,越飲就越口渴,佢繼續低頭睇手機食米線。我望住隔離檯差d放唔曬既野食,個老婆雖然少少肥,但佢食野時面上有幸福既笑容,檯上張單係197蚊,雖然唔係咩大數目…
我又忍唔住同阿文講:呢度唔叫野飲連水都無杯既。
阿文望一望侍應,只係繼續安慰我:一陣食完買比你飲啦…

我忍住口渴,忍住眼淚,忍住度氣,食完個餐米線,食完阿文就同我一齊去OK買左支水比我,仲要係唔凍既,佢自己飲一啖然後遞比我。
佢如常咁送我到巴士站,如常咁打住機等巴士,如常咁道別,今次我無錫佢,因為我知今晚係最後一次同佢出黎。我返到屋企,係房用枕頭摀住頭狂喊,半夜2點我whatapps佢:我地分手啦,然後就block左佢。

Hk daughter Alo

被Facebook 摒棄又死死氣返去用的香港人,有時會用粵文寫作,有時又會用白話文寫作,喜歡就寫寫寫,歡迎交流。