Hk daughter Alo
3 min readNov 15, 2017

《那些年,我在旺角地鐵站賣了10萬隻翻版》

我叫阿輝,13年前既我係一個黑社會新仔。2003年由大陸黎香港,係個無親戚關系既阿叔度寄住,個陣佢只負責比學費,我係佢唐樓樓上既天台鐵皮屋住,零用錢當然係無啦。阿嬸又好仆街,要我同佢地分開食飯,成日比d餸尾我食。為左生活,我中五未畢業就出左去跟大佬。

個時係2004年,岩岩過完SARS無耐,經濟差,個個失業,無錢出街睇戲食飯,又驚比人傳染沙士,連網吧都靜英英,所以個個都買老翻係屋企睇戲,又平又抵,又可以係屋企食埋飯同條女,簡直係最佳娛樂。

以當年既技術,一隻碟最多只可以燒10幾次,以前一隻吉碟又要10蚊隻,所以出面好多賣100蚊得3隻。當時出面已經有好多檔翻版,我諗左好耐,以我一個新仔點可以出位呢?我吸一口煙,望住努力燒緊碟條0靚仔,金毛,黑背心,身材又瘦削,我唔想一世都好似佢咁,比人玩,比人當工人咁洗,三更窮五更富。當佢燒完第10隻碟諗住換碟時,我埋去阻止佢。

“唔好換住。”

佢碌大隻死人眼望住我”但…第10隻啦喎,再燒就睇唔到…”

我忍唔住喝佢”睇唔到咪睇唔到囉!叫你做就做啦咁多廢話!”

佢一驚,即刻話 “對唔住大佬。”急急忙忙咁繼續燒碟。

我決定一隻碟燒10000隻翻版,燒到佢燶為止(d碟燒得多真係會燶)。反正d人買老翻都係為左貪平,就算有幾隻睇唔到都無所謂啦,又無記號,唔通佢地夠膽返黎換咩(當年”黑社會”仲係好惡既)?就算換左都係睇唔到,d人覺得煩就唔會再換架啦。

以前仲有好多海關掃貨,收我d貨事小,罰我錢事大呀!次次掃都罰800蚊,做埋都唔夠蝕。為左極速收檔走佬,我就發明左同上圖差唔多既擺檔喼,當然我係自己改裝啦。將一張麻雀檯鋸開一半,中間求其用d線連住,d碟就裝係下面個紙皮箱度。海關一到,一蓋起個”喼”放入紙箱度,佢地就耐你唔荷,因為一來無搜查令無得睇你個箱裝咩,二來佢又捉唔到你賣野。

就係咁,個一年我就係旺角地鐵站銀行中心出口,賣左10萬隻老翻碟,我賣100蚊7隻,一晚至少賣200–300隻,一星期都賣到2000隻啦!一年之後,海關掃得多,仲成日同警察聯合行動,加上d人做爛市賣100蚊20隻(仲仆街過我,賣吉碟),又多人上大陸買,我就慢慢無做了。

最後當然無變到有錢人啦!因為我搵幾多洗幾多,鐘意就請全場飲酒,高興就比一千蚊貼士泊車仔,所以同好多古惑仔嘅下場一樣無錢剩,我而家仲做緊地盤…

Hk daughter Alo

被Facebook 摒棄又死死氣返去用的香港人,有時會用粵文寫作,有時又會用白話文寫作,喜歡就寫寫寫,歡迎交流。