فر توکار آلتون برقی

سینک گرانیتی
5 min readNov 26, 2021

معرفی فر توکار آلتون

مزیت وجود فر توکارآلتون برقی این است که می توانید آن را در هر کجا که مناسب است قرار دهید. اگر در حال تعویض یک محصول موجود هستید، در بیشتر موارد به اندازه و سبک فری که می خواهید محدود می شوید. اگر از صفر شروع می کنید یا می خواهید کابینت خود را تنظیم کنید، گزینه های شما بی نهایت است. شما باید فکر کنید و ارزیابی کنید که فر مناسب برای طراحی شما چیست و چه چیزی برای سبک آشپزی شما بهتر عمل می کند.

2. سایز بندی
چیدمان آشپزخانه
وقتی نوبت به طراحی آشپزخانه می رسد، باید به این فکر کنید که دوست دارید چگونه آشپزی کنید. شما می خواهید فضا و وسایلی که کارآمدتر و با شما کار کنند، نه علیه شما. چند نکته که باید در مورد آنها فکر کنید موارد زیر است:

کابینت خود را در نظر بگیرید

آیا به دنبال طراحی سنتی تری با اجاق گاز و اجاق گاز خود در کنار هم هستید یا می خواهید با چیدمان برج اجاق گاز خود، طراحی مدرن تری به آشپزخانه خود بدهید؟ این می تواند یک فر دوتایی یا دو نفره یا یک فر به تنهایی باشد یا با اجاق یا مایکروویو دیگری جفت شود. آن را در نزدیکی اجاق گاز خود قرار دهید اما به اندازه کافی دورتر باشد که بتوانید دو آشپز در آشپزخانه داشته باشید، یکی از فر و دیگری از اجاق گاز مراقبت می کند.

مثلث کار یا مناطق کاری

این انتخاب در حالت ایده آل به اندازه آشپزخانه شما خواهد بود. هنگامی که به مثلث کار آشپزخانه نگاه می کنید، لوازم خود را طوری پیکربندی می کنید که خط کشیده فر برقی آلتون برقی شده بین یخچال، وسایل آشپزی و سینک/ماشین ظرفشویی مثلثی ایجاد می کند که آشپز می تواند به راحتی و کارآمد در فضا حرکت کند. چه فضای کوچک و چه بزرگ داشته باشید، ممکن است به دنبال تقسیم این منطقه به 5 منطقه باشید. مواد مصرفی، غیر مصرفی، تمیز کردن، آماده سازی و مناطق پخت و پز، این اجازه می دهد تا فضا به طور هماهنگ با یکدیگر کار کنند.

هدف از نیمکت جزیره شما

نیمکت های جزیره راه های مختلفی دارند که می توان از آنها استفاده کرد. نکته اصلی این است که متناسب با سبک زندگی و نحوه استفاده از آشپزخانه خود طراحی کنید. سینک ظرفشویی رایج ترین عنصری است که در جزیره آشپزخانه با ماشین ظرفشویی در زیر آن یافت می شود. با این حال، در طول یک سال اخیر، آشپزخانه‌هایی در اطراف نیمکت جزیره طراحی شده‌اند که به میز کار تبدیل شده‌اند، مکانی که شما آماده می‌کنید، آشپزی می‌کنید و تمیز می‌کنید و اجاق‌ها، اجاق‌ها یا مایکروویوها در طراحی آن‌ها گنجانده شده‌اند.

اندازه فر
هنگام خرید اجاق توکار، مهم است که تمام عناصر اندازه آن را در نظر بگیرید. چه مقدار فضای داخلی برای سبک آشپزی خود نیاز دارید و چه مقدار فضای داخل کابینت باید با آن کار کنید، بر اندازه خارجی فر جدید شما تأثیر می گذارد. دامنه گزینه های شما به شدت به این بستگی دارد که آیا یک اجاق موجود را جایگزین می کنید یا یک فر جدید را از ابتدا نصب می کنید. اگر در حال تعویض هستید، معمولاً به سبک و اندازه خاصی از فر محدود می شوید.

عرض فر توکار استاندارد 60 سانتی متر است که برای انجام بیشتر کارهای پخت و پز کافی است. سایر عرض های رایج عبارتند از 75 سانتی متر و 90 سانتی متر و این اجاق ها برای یک خانه تفریحی یا خانوادگی مناسب تر هستند. عرض خارجی یک اجاق نشان دهنده روشنی مقداری نیست که می تواند درون آن قرار گیرد. هنگام خرید فر، مطمئن شوید که قابلیت های داخلی را در نظر گرفته اید. یک راهنمای می تواند ظرفیت کوچکی بین 30 تا 45 لیتر باشد. 45 لیتر تا 70 لیتر میانگین است و هر ظرفیتی بیشتر از 70 لیتر در سمت بزرگتر است.

3. نوع سوخت
اندازه، سبک و عملکرد پخت همه موارد مهمی هستند که بر تصمیم نهایی خرید فر تأثیر می‌گذارند، همچنین باید در نظر بگیرید که آیا اجاق گازی می‌خواهید یا برقی.

کوره های برقی
- رایج تر از اجاق گاز.

- به طور کلی توزیع یکنواخت گرما را، به ویژه هنگامی که مجهز به فن است، فراهم کنید.

- نیاز به پیش گرمایش، این فرآیند با نوآوری مدرن سریعتر شده است.

- هوای خشک تری تولید کنید که می تواند به ترد شدن و قهوه ای شدن کمک کند.

- اکثر مدل ها باید توسط یک برقکار خبره سیم کشی شوند. برخی از کوره ها دارای دوشاخه و سرب متناسب با درجه آمپر خاصی هستند.

کوره های گازی
- هزینه اولیه گران تر از کوره های برقی. با این حال، با توجه به بهره وری انرژی با پخت و پز گاز، آنها در طول عمر خود هزینه کمتری خواهند داشت.

- با رطوبت بیشتری بپزید، بنابراین برای کیک و کباب مناسب است.

- گرمایش سریعتر نسبت به مدل های برقی و کنترل دما دقیق تر.

- معمولاً حاوی قطعات کمتری نسبت به اجاق برقی است، بنابراین نگهداری در طول عمر باید آسان‌تر باشد.

- می تواند گاز طبیعی یا بطری LPG را تخلیه کند — وابسته به مدل

4. انواع فر

5. طراحی و ملاحظات دیگر
فولاد ضد زنگ سفید، طبیعی یا تیره

یک آشپزخانه باید با استفاده از عناصر طراحی و مواد کلاسیک که امروزه و در یک دهه آینده زیبا به نظر می رسند، احساس بی انتها داشته باشد. چه در حال بازسازی کامل یا تعویض یک دستگاه باشید، می‌توانید آشپزخانه خود را در مسیر جدیدی قرار دهید. با سه گزینه تکمیل، می توانید به یک دستگاه سفید سنتی نگاه کنید یا آشپزخانه خود را با فولاد ضد زنگ طبیعی یا تیره به روز کنید.

کابینت خود را متضاد یا تکمیل کنید

در نظر بگیرید که چه چیزی با پایان انتخابی شما بهتر عمل می کند. به عنوان مثال، می‌توانید ضد زنگ تیره را با رنگ‌های روشن‌تر مانند سفید روشن یا کرم تضاد کنید یا با کابینت چوبی تیره یا رنگ‌آمیزی ترکیب کنید.

لوازم جانبی خود را هماهنگ کنید

از لامپ های آویز گرفته تا گلدان، مهم است که به این فکر کنید که چه چیزی با محیط اطراف آن تکمیل می شود.

از یک برند انتخاب کنید

نکته ای که باید در هنگام ارتقاء آشپزخانه خود به آن توجه کنید این است که همانطور که 52 سایه سفید وجود دارد، همین امر در مورد تزئینات لوازم خانگی نیز صدق می کند. فر برقی آلتون برای بهترین نتیجه، لوازم خود را از یک برند خریداری کنید تا مطمئن شوید که همه چیز یکپارچه است.

شماره گیری یا کنترل های لمسی

چه از کسانی باشید که دوست دارید صفحه را بچرخانید و یا صفحه کنترل لمسی را هنگام تنظیم فر خود ترجیح می دهید، تعدادی گزینه برای انتخاب وجود دارد. همه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که براق و کارکرد ساده داشته باشند، شما کنترل کاملی بر دما، زمان و عملکرد پخت خود خواهید داشت.

منبع:
https://www.westinghouse.com.au/cooking/ovens/buying-guide/

https://sinkgraniti.com/product-category/built-in-oven/alton-oven/

https://www.which.co.uk/reviews/built-in-ovens/article/how-to-buy-the-best-built-in-oven-aPwGQ2n80RDX

--

--

سینک گرانیتی
0 Followers

سینک گرانیتی یک سایت و فروشگاه آنلاین ایرانی می باشد که می توانید قیمت سینک گرانیتی ایرانی ضد خش و کلی عکس سینک گرانیتی را داخل https://sinkgraniti.com/