Design: Prototype

Anette Olastuen Dulsrud
2 min readDec 17, 2014

Prototype

Jeg har designet og laget min prototype for nettsiden til Horgen Gård i Photoshop og Keynote. Jeg valgte å designe i Photoshop fordi jeg synes dette er et enkelt program og jobbe i og jeg har flere års erfaring med denne programvaren fra før av. Photoshop åpner for så mange muligheter og her kan man slippe kreativiteten løs uten å stoppes av at det eks. er en kode du ikke kan som hindrer deg i å designe websiden som du ønsker.

For illustrer hvordan nettsiden fungerer i praksis har jeg valgt å bruke programet Keynote som er et lignende program som PowerPoint. Jeg har aldri brukt dette programet før, men synes det var spennende å prøve ut noe nytt. Her fikk jeg animert siden litt mer så når man ser denne Keynote presentasjonen, vil du få den samme opplevelsen som du ville fått om jeg hadde kodet den opp.

Under kan dere se min prototype av nettsiden til Horgen Gård i en PNG format. Den er laget i keynote så den mister animasjonene sine i denne flate versonen. For å kunne legge ut bildene på bloggen måtte jeg endre størrelsen på bildene så derfor har kvaliteten på bildene blitt dårligere her. Jeg anbefaler derfor å heller ta en titt på keynote versjonen eller PDF versonen som dere kan laste ned fra dropbox her →https://www.dropbox.com/s/dd7eb8dclok4rf9/Prototype%20kopi.key?dl=0

Hjem siden:

Om oss siden:

Kontakt siden:

Produkter siden:

Bloggen:

Nyhetsbrev:

--

--