وضوح تصویر یک عامل اصلی در رسانه های فضای باز است

Araad Jafari
3 min readNov 15, 2021

--

اعلامیه ها روشی قابل توجه برای افزایش کیفیت قابل تشخیص عکس شما هستند. تبلیغات در بابلسر آیا امروز از خانه خارج شدید؟ تعداد ورقه هایی را که احتمالاً به سمت هدف خود دیدید و از آن برگشته اید در نظر بگیرید. در حال حاضر ترتیبات و هدف تصویر آنها را بررسی کنید. کدام یک بیشتر از همه شما را جدا کرد؟ آیا در طول نمونه هایی که حیاتی تر بودند، نمونه ای دیدید؟ تبلیغات

به احتمال زیاد، آنهایی که جدا از هم ایستاده بودند، قوانین خاصی را در حین ایجاد آنها حفظ کردند. برای انگیزه های خود، شما واقعاً می خواهید از متن کوتاه، اما طلسم کننده برای کپی خود استفاده کنید. به طور مشابه، باید مطمئن باشید که دیدن لوگوی شما برای کسانی که در آن سفر می کنند سخت نیست. در غیر این صورت، این برداشت‌ها در نهایت بی‌معنی خواهند بود. مجری تبلیغات محیطی در بابلسر

هازی بهتر نیست

در هر نقطه ای که انتخاب کرده اید چه چیزی روی تخته شما می رود، واقعاً می خواهید تضمین کنید که قابل تشخیص است. به همین ترتیب، منظور ما فقط اندازه کپی نیست. اگر هیئت مدیره شما هدف آسیب‌پذیری داشته باشد، می‌تواند اساساً به همان اندازه تقبیح‌کننده باشد. تبلیغات

گلن، خالق و ساکن ما، می گوید که “شما واقعاً 300 در 500 DPI را می خواهید.” علاوه بر این مناسب است که به متخصص بازاریابی اجازه دهید این دیدگاه را مدیریت کند. شما به وضوح مجاز هستید که خودتان طراحی کنید که توسط کاردستی ساخته شده است. ما حتی یک برگه مشخصات را برای شما ارسال خواهیم کرد که نوع عملکرد [و وضوح] را دارد که باید در آن باشد. به پشتیبانی اجازه مدیریت آن را بدهد.

چرا باید EOM را برای اطلاعیه بعدی خود انجام دهید

گلن بارها و بارها در مورد خطر صنعتگری انتظار دارد. این نسبت بسیار زیاد او را به عنوان یک متخصص آگاه در این زمینه واجد شرایط می کند. این توضیحی است که باید به EOM اجازه دهید نسخه بعدی شما را مدیریت کند. شرکت های تبلیغاتی بابلسر

تجربه ادغام شده ما نتایج شما را تضمین می کند، به طور مشابه به عنوان محرک ترین نیرو برای دلار شما. در صورتی که آماده ساخت تابلوی بعدی خود هستید، امروز با ما تماس بگیرید؟ گردهمایی ارباب ما اطمینان حاصل می کند که پیشرفت شما به دنبال درمانی است که شایسته آن است! تبلیغات

چسباندن رونوشت:

جیسون سیروتین:

مژده، من جیسون سیروتین هستم، و امروز با بیل هابز، که مالک و مالک، مدیر مدیریت، همه چیز «Efortless Outdoor Media» است، چت می کنم، که یک انجمن تبلیغاتی رسانه های خارجی است. برای اعلامیه به چه تصویر عینی نیاز دارم؟

بیل هابز:

به طور معمول شما حدود 300 در 500 DPI می خواهید، اگر اندازه سه در پنج باشد، اما با هرکسی که من کار می کنم، معمولاً کاردستی را طراحی می کنم، با این حال من چند انجمن دارم که با آنها کار می کنیم یا مشتریانی دارم که آنها را متقاعد کننده طراحی می کنند. اثر هنری. به نوعی به آنها مدرک می دهم که از چه نوع مهارتی باید استفاده کنند. من یک برگه مشخصات دارم که برایشان می‌فرستم که آن نوع ارتباطی را دارد که باید باشد، هدف، همه آن‌ها، تا آن را واقعاً ضروری جلوه دهد، اما 90٪ مواقع کار هنری قانع‌کننده‌ای را برای آن انجام می‌دهم.

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%a8%d9%84%d8%b3%d8%b1/

--

--