پلتفرم‌های تبلیغاتی

Araad Jafari
3 min readNov 8, 2021

پلتفرم‌های تبلیغاتی مانند سایت‌های آنلاین خودرو مجری تبلیغات محیطی در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان می‌توانند پرهزینه باشند، به‌ویژه برای نمایندگی‌هایی که می‌خواهند چندین خودرو را همزمان تبلیغ کنند.
اغلب این سایت‌های آنلاین تنها فرصتی برای تبلیغ وسیله نقلیه (هایی) که می‌خواهید بفروشید، ارائه می‌دهند. این شانس شما را برای تبلیغ کسب و کارتان و همچنین هر گونه خدمات اضافی که ارائه می کنید، مانند امور مالی و خدمات را محدود می کند.
علاوه بر این، بیلبوردها برای راهنمایی مشتریان مستقیماً به درب منزل شما ایده آل هستند. پیکان ها و توضیحات و همچنین آدرس شما اطمینان حاصل می کند که مشتریان می توانند نمایندگی شما را پیدا کنند و

ترافیک کسب و کار شما را افزایش دهند

با تبلیغات نمایندگی خودروی خود با تابلوهای تبلیغاتی، تضمین می‌کنید که در مکانی که انتخاب می‌کنید حضور برجسته‌ای داشته باشید، مطمئن باشید که به مخاطبان مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و در بین ساکنان محلی شهرت ایجاد می‌کنید.
با راه اندازی کمپین تبلیغاتی بیلبورد خود، مخاطبان نمایندگی خود را افزایش دهید.
ساعت تابستانی (DST) — همچنین به عنوان ساعت تابستانی بریتانیا (BST) شناخته می شود — نامی است که به از دست دادن یک ساعت در بهار و بازیابی مجدد آن در زمستان داده می شود. ما این کار را به منظور صرفه جویی در انرژی با استفاده حداکثری از نور طبیعی روز انجام می دهیم.
این مفهوم برای اولین بار در سال 1784 توسط سیاستمدار آمریکایی، بنجامین فرانکلین، به عنوان وسیله ای برای صرفه جویی در مصرف شمع مطرح شد. در بریتانیا، این ایده تا زمانی که انگلیسی، ویلیام ویلت، آن را در سال 1907 به پارلمان بریتانیا پیشنهاد کرد، مطرح نشد. شرکت های تبلیغاتی در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان
از سال 1916، ساعت‌های بریتانیا در آخرین یکشنبه ماه مارس یک ساعت به جلو می‌روند و اساساً ساعت را از صبح به عصر «حرکت» می‌دهند. ما ساعت را تا آخرین یکشنبه ماه اکتبر «حرکت» نمی کنیم.
این کمپین برای نشان دادن نحوه کار بیلبوردها با یک پیام ساده بود. این طرح پوستر یادآور این بود که ساعت‌ها در صبح یکشنبه جلو می‌روند که بسیاری از مردم فراموش می‌کنند. با تشکر از این ما در عرض 5 روز 23 درخواست جدید و 8 مشتری جدید دریافت کرده ایم. این نشان می‌دهد که با پیام‌های مناسب، بیلبوردها می‌توانند برای هر تجارت یا محصولی کار کنند.»
ما متعهد به ارائه خدمات حرفه ای و دقیق به همه مشتریان خود هستیم و این در توصیفاتی که دریافت می کنیم منعکس می شود. در اینجا منتخبی از توصیفات مشتریان در ماه گذشته آمده است:
«بیلبورد ما فوق‌العاده بود و برای کسب‌وکار ما نمایش عالی داشت. این بسیار آسان و مستقیم است. این یک ابزار بازاریابی عالی است و در آینده بیشتر از آن استفاده خواهم کرد.”

کایروپراکتیک زندگی

این اولین باری بود که از رسانه های بیلبورد استفاده می کردیم و در استفاده مجدد از آنها تردیدی نداشتیم. من بیلبورد مدیا را بدون تردید توصیه می کنم. تبلیغات در مسیر نمایشگاه بین المللی اصفهان
استونریج استیتز
“بسیار مفید و آموزنده. رسانه بیلبورد از ابتدا تا انتها خدمات بسیار خوبی به ما ارائه کرد. این یک تجربه عالی برای یک مشتری برای اولین بار است.”
بارتلت خودرو
کار با بیلبورد مدیا بسیار آسان است و آن‌ها کاری را که تنظیم کرده‌اند به شیوه‌ای حرفه‌ای انجام می‌دهند. من قطعا بیلبورد مدیا را توصیه می کنم.
گروه مراقبت ماریا ملابند

منبع

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

--

--