بیلبوردهای تبلیغاتی برای فروشگاه ها

Arad Jafari
2 min readOct 25, 2021

مجری تبلیغات محیطی در کلارآباد البته، فروشگاه های مواد غذایی نمی توانند برای همه رسانه هایی که می فروشند دیجیتال شوند. تبلیغات کمربند پرداخت، تبلیغات روی دسته چرخ دستی‌های مواد غذایی، تقسیم‌کننده‌های صندوق‌های مارک دار و سایر موارد مشابه نامزد دیجیتالی شدن بعید است. برای فروشگاه‌های مواد غذایی که به دنبال کسب درآمد از موجودی خود به بهترین نحو هستند، انتخاب دیجیتال در هر کجا که ممکن است و تکمیل آن با استاتیک بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت. این فروشگاه‌ها باید مطمئن باشند که از ابزارهای مدیریت موجودی و فروش استفاده می‌کنند که امکان مدیریت همه این دارایی‌ها را با هم فراهم می‌کند. تبلیغات در کلارآباد

یک جریان ثابت از درآمد تبلیغات برنامه‌ریزی شده ایجاد کنید

تبلیغات آنلاین معمولاً به صورت برنامه ای ارائه می شود ، به این معنی که هر زمان که شرایط یک معامله از پیش تعیین شده برآورده شود ، به فروش می رسد. این یک فرایند قدرتمند است که به خریداران کمک می کند تا ارتباط تبلیغات خود را با پیام های خلاقانه یا محصولات متنوع به حداکثر برسانند. برای مثال، لیپتون می‌تواند تصمیم بگیرد که یک کمپین برنامه‌ریزی شده بر روی تابلوهای فروشگاه‌های مواد غذایی اجرا کند که به طور خودکار هر زمان که هوا گرم و آفتابی است، تبلیغات چای سرد را منتشر کند، اما زمانی که هوا سرد و بارانی است، تبلیغات سوپ رشته مرغ را نمایش می‌دهد.

مثال: اگرچه فودورا یک فروشگاه مواد غذایی نیست، اما از DOOH برنامه‌ریزی شده برای ارائه تبلیغات متفاوت به مخاطبان خود بسته به آفتابی یا بارانی بودن آن استفاده کرد.

فروشگاه های خواربارفروشی که علائم دیجیتالی با قابلیت برنامه نویسی را معرفی می کنند از مزایای مهم دیگری نیز برخوردار هستند ، مانند باز بودن برای مشارکت در کمپین های بزرگ و همه کاره. امروزه برندها به طور فزاینده‌ای تشنه فرصت‌هایی هستند تا تبلیغات خود را همزمان در رسانه‌های آنلاین، اجتماعی و خارج از خانه ارائه دهند. به نظر می‌رسد علامت‌های دارای برنامه فعال برای خرید در همان پلت‌فرم‌های سمت تقاضا که خریداران رسانه برای خرید رسانه‌های دیجیتال دیگر خود استفاده می‌کنند، در دسترس است. این باعث می شود که آنها را در این نوع کمپین ها قرار دهید.

تبلیغات برنامه ای به عنوان یک فناوری کلیدی برای آینده و در واقع حال DOOH در نظر گرفته می شود. با ارائه این قابلیت به تابلوهای فروشگاه های مواد غذایی، صاحبان شبکه می توانند کسب و کار خود را به روی همه چیزهایی که در آینده خواهد داشت باز کنند.

--

--

Arad Jafari
0 Followers

Arad holding focuses on billboards in Iran