ظاهر مناسب طراحی سایت

Arad Marjan
4 min readFeb 23, 2022
طراحی سایت

امروزه بسیاری از کاربران با موبایل و تبلت خود سایت ها را جستجو می کنند، برای اینکه ظاهری مناسب در گوشی ها ایجاد شودبه طراحی سایت شرکتی ارزان ، ریسپانسیو و حرفه ای در فضای مجازی و در میان تمام رقیبان قیمت طراحی سایت مشهد . هم چنین میتوانید در طراحی سایت شرکت خود از دکمه ای برای اتصال به شماره واتس اپ استفاده کنید. از سوی دیگر با گسترش شدید بازار طراحی سایت نیاز به طراحان وبسایت و اهمیت این شغل در ایران بیش از پیش بر همگان مشخص شده است. سایت — طراحی سایت — پس از ساخت نیاز به پشتیبانی یکساله دارد تا چنانچه برای سایت مشکلی به وجود آمد و یا سوالی برای کارفرما مطرح شد بتواند موارد را از تیم پشتیبانی وب سایت پیگیری نماید. امروزه الگوريتمهاي موتورهاي جستجو پيچيدهتر شدهاند و خيلي سخت است که مهندسين بهينهسازي بتوانند موتورهاي جستجو را دستکاري کنند، البته اين بازي موش و گربه بين مهندسين سئو و موتورهاي جستجو امروزه نيز وجود دارد و ادامه پيدا خواهد کرد.

طراحی سایت فروشگاهی

زیباترین قسمت کار یک سایت این است که کار طراحی آن هرگز تمام نمیشود و شما باید همیشه مانند یک کودک از آن مراقبت کنید تا مبادا راکد بماند. اگر می خواهید کاربران، با سایت شما ارتباط برقرار کرده و از شما بخرند، باید خود را جای آن ها بگذارید و مانند آن ها فکر کنید. هدف سئو کمک به وب سايتها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام ميشد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام ميشود؛ اين شامل تمام چيزهايي است که ميتواند در بدست آوردن رتبهبندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوند دهندگان (پيوندهايي که از سايتهاي ديگر به سايت شما اشاره ميکنند) متمرکز ميشود سپس با — طراحی سایت — استفاده از روشهايي که در خارج از وب سايت انجام ميشود به بهينهسازي موتور جستجو ميپردازد. اين مهم است که بدانيد اين روشها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نميشود و بکارگيري اين روشها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

باعث شده وب سایت (طراحی سایت) در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد. اين جاي تعجب نيست که وب سايتها با محصولات و خدماتي که بفروش ميرسانند بر سر رسيدن به رتبه يک نتايج جستجو رقابت کنند. نیاز است به عنوان شخصی که میخواهد برای خود سایتی داشته باشد در مورد نحوه برنامه نویسی و هزینههای مربوط به آن اطلاعاتی داشته باشید. جهت سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی اینترنتی میتوانید امکانات و نیازهای خود را به صورت کتبی آماده و ارسال کنید تا هزینه و زمان مورد نیاز برای اجرای پروژه شما در قالب پیش فاکتور برای شما ارسال شود. توجه داشته باشید سایتی که از پایه کد نویسی شده باشد هزینه بیشتری نیاز دارد و در مقابل سایتهایی که با سیستم مدیریت محتوا طراحی و پیاده سازی شده اند هزینه راه اندازی کمتری دارند. به نظر من پکیج بندی قیمت طراحی سایت — طراحی سایت — وکالت فقط به این دلیل اتفاق می افتد که مشتریان اطلاعات کاملی در رابطه با امکانات هر نوع سایتی ندارند، مثلا نمیدانند که چه امکاناتی برای آنها بهتر است و یا چه امکاناتی واقعا ضروری نیست و هزینه اضافه است.

اين روش پايه تمام تلاشهاي بهينهسازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. اگر چه ممکن است نتايج بهينهسازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبهبندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکتها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف کنند. بعد از اينکه سئوبراي بهبود رتبهبندي سايتها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پيادهسازي روشهاي خود شد. يک مطالعه ديگر نشان ميدهد جستجو کنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک کنند؛ اين مطالعه مشخص ميکند 72.3 درصد کاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک ميکنند و تنها 27.3 درصد کاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده کليک ميکنند. براي وب سايتها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليکها را شامل ميشود، قرار گيرند. به عنوان مثال کلمه کليدي رقابتي “بيمه خودکار” 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص ميدهد، اين بدين معني است که 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدکنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدکنندگان را به خود اختصاص ميدهد.

--

--