تبلیغات رایگان در مقابل تبلیغات پولی

Aradadvertise
5 min readNov 3, 2021

--

تبلیغات رایگان؟! آیا چیزی واقعا رایگان است؟
تبلیغات در شهر نور تبلیغات رایگان آتلانتا جورجیا — زنی که پول در دست دارد
تصمیم گیری در مورد نوع تبلیغات یا تبلیغات رایگان برای کسب و کار خود می تواند شامل بررسی لیست گسترده ای از گزینه ها باشد. هنگامی که رسانه خود را انتخاب کردید، باید در نظر بگیرید که آیا برای تبلیغات خود هزینه پرداخت کنید یا سعی کنید همان نمایش را به صورت رایگان دریافت کنید. معمولاً هر دو طرف دارای مزایا و معایبی هستند، اما در نهایت این داده‌ها هستند که به شما کمک می‌کنند به کدام سمت بروید. بیلبورد تبلیغاتی در شهر نور

تبلیغات خارج از خانه (OOH) هیچ تفاوتی با سایر رسانه های تبلیغاتی ندارد. هنگام افزودن تبلیغات در فضای باز به استراتژی بازاریابی کسب و کارتان، هم گزینه های رایگان و هم پولی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. چگونه می دانید کدام یک بهترین است؟

تبلیغات OOH رایگان

قلک رایگان تکنیک های تبلیغات OOH
برخی از محبوب‌ترین استراتژی‌های تبلیغات در فضای باز که «رایگان» در نظر گرفته می‌شوند عبارتند از:

بروشور — چاپ بروشور برای توزیع می تواند به مردم کمک کند آخرین فروش یا رویداد مرتبط با کسب و کار شما را یادآوری کنند. در حالی که این ممکن است به شما این امکان را بدهد که مخاطبان زیادی را جذب کنید، اما به طور بالقوه می تواند منجر به ضایعات زیادی شود زیرا مردم تبلیغات را بدون دریافت آن پرتاب می کنند.
ورق زدن تابلو — یک باله تابلوی پویا را در نزدیکترین و شلوغ ترین خیابان قرار دهید تا به جذب افراد در کسب و کار شما کمک کند. حرکت مداوم آگهی می تواند برای رانندگان چشم نواز باشد و به طور بالقوه به جذب سریع مشتریان کمک کند. با این حال، محدودیت‌هایی برای این نوع تبلیغات وجود دارد، زیرا فرد نمی‌تواند تمام روز بیرون از خانه باشد و تبلیغ شما را نگه دارد. مطمئن شوید که آنها را در شلوغ ترین زمان های ترافیک برنامه ریزی می کنید.
تابلوها و تابلوهای ماشین — استفاده از وسیله نقلیه شرکت یا ماشین کارمند برای تبلیغ شرکت به شما این آزادی را می دهد که تبلیغ خود را در جاده ها مشاهده کنید. حتی اگر نمی‌خواهید ماشین را به‌طور کامل بپیچید، علائم مغناطیسی در دسترس هستند که در بالای خودرو نصب می‌شوند، مانند آنچه که افراد تحویل پیتزا از آن استفاده می‌کنند. اما مهم است که تبلیغ موبایل خود را در جاده ها با محدودیت سرعت کمتر هدایت کنید، در غیر این صورت رانندگان و مسافران ممکن است زمانی برای خواندن آگهی نداشته باشند.
مکان‌های عمومی — ثبت نام در یک مکان عمومی یا قرار دادن یک آگهی در تابلوی اعلانات عمومی راه دیگری برای قرار گرفتن در معرض است، اما اغلب شرایطی وجود دارد که مدت زمان ماندگاری آگهی وجود دارد. اگر در حال تبلیغ یک رویداد هستید، حتی ممکن است محدودیتی برای ارسال علامت شما از قبل وجود داشته باشد.
در حالی که از نظر فنی هنوز هزینه‌ای شامل ایجاد یک قطعه تبلیغاتی یا پرداخت هزینه به کسی برای توزیع یا نمایش آن‌ها خواهد بود، با این گزینه‌ها، شما همچنان مالک فرآیند هستید و به شرکت دیگری برای مدیریت تبلیغات برای شما پول نمی‌پردازید، که این گزینه‌ها را ایجاد می‌کند. “رایگان.”. این همچنین به این معنی است که این به شما بستگی دارد که بفهمید چه زمانی و کجا تبلیغ خود را نمایش دهید نه اینکه یک متخصص برای مشاوره به او تکیه کنید.

تبلیغات OOH پولی

تبلیغات پولی در فضای باز عمدتاً از بیلبوردها و پوسترهای حمل و نقل یا تبلیغات تشکیل شده است. حتی تابلویی که در داخل اتوبوس یا بالای تاکسی می بینید به عنوان تبلیغات OOH پولی به حساب می آید. اغلب، برای ایمن سازی این مکان های تبلیغاتی، با نماینده ای کار می کنید که می تواند به شما کمک کند مکان ایده آل برای آگهی خود را پیدا کنید و به شما در اجاره فضا کمک کند. مزایای این اشکال تبلیغات OOH عبارتند از:

بدون محدودیت زمانی برای زمانی که می توانید تبلیغ کنید، تبلیغ شما در طول مدت قرارداد اجاره شما قابل مشاهده است.
اطلاعات پس زمینه کافی در مورد الگوهای ترافیک و جمعیت شناسی وجود دارد که برای عامل تبلیغاتی در فضای باز شما قابل دسترسی است تا به شما کمک کند به مخاطب هدف ایده آل خود برسید.
با گزینه هایی مانند بیلبوردها یا پوسترهایی به اندازه یک اتوبوس شهری، اندازه متوسط ​​تبلیغات در این دسته اغلب دیدن آنها را آسان تر می کند.
بسیاری از گزینه های رایگان از رسانه های سنتی تری استفاده می کنند، اما تبلیغات در فضای باز پولی می تواند شما را با بیلبوردهایی دیجیتالی کند که به شما امکان می دهد پیام خود را در زمان واقعی به روز کنید.
در حالی که ممکن است ما به تبلیغی که هنگام حرکت شما در اختیار شما قرار می گیرد نادیده بگیریم، اکثر مردم به طور طبیعی به بیلبوردها نگاه می کنند، به خصوص وقتی در ترافیک توقف می کنند، یا پوسترهای حمل و نقل را در حالی که منتظر اتوبوس یا مترو هستند.
تبلیغات OOH پولی زنی با بیت کوین
در نهایت، تبلیغات OOH پولی اغلب در مکان هایی نمایش داده می شود که مردم به طور طبیعی به دنبال تبلیغات هستند. وقتی در ترافیک گیر می‌کند، بیشتر چشم‌ها برای کسب اطلاعات و حواس‌پرتی در تمام بیلبوردهای قابل مشاهده سرگردان می‌شوند. وقتی منتظر اتوبوس یا قطار هستید، خواندن پوسترهای روی دیوار می تواند زمان را سریعتر بگذراند. این دسترسی به تنهایی ممکن است تبلیغات OOH پولی را ارزش هزینه کردن داشته باشد.

اجاره بیلبورد تبلیغاتی در شهر نورعدد ها چه میگویند؟
ارزیابی تعداد بازدیدهایی که تبلیغات OOH رایگان ایجاد می کند دشوار است زیرا تحقیقات زیادی در مورد میزان پیگیری این نوع تبلیغات انجام نشده است، حتی اگر تعداد زیادی بازدید جمع آوری شود.

تغییر در یک شیشه — هزینه تبلیغات OOH
از سوی دیگر، تبلیغات OOH پولی داده های قابل توجهی برای منعکس کننده اثربخشی استفاده دارد. بر اساس یک مطالعه اخیر نیلسن، 40٪ از افراد مورد بررسی گفتند که از یک تبلیغ کننده بازدید کرده اند، زیرا آنها بیلبورد تبلیغاتی خود را پشت سر گذاشته اند. علاوه بر این، 47٪ از مردم

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d9%86%d9%88%d8%b1/

--

--

Aradadvertise
0 Followers

شرکت تبلیغاتی آراد با بیش از دو دهه فعالیت به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای اجاره و رزرو بیلبورد در ایران شناخته میشود. شما میتوانید از تارنمایی شرکت از خدمات