Tüm Yazılım Aşıklarına Merhaba

Arif Köken
1 min readAug 1, 2017

--

Merhaba sevgili yazılım aşıkları,

Uzun zamandır (Yaklaşık 5 yıldır :)) yazılım ve elektronik konusunda yaptığım çalışmarı yazılı hale getirmem gerektiğini düşünüyorum. Ama bir türlü başlayamadım. Önümüzdeki hafta işyerinde React Js konusunda bir sunum yapmam gerekiyor. Slayt üzerinden sunum yapmaktansa yazı dizisi üzerinden sunum yapmak daha mantıklı geliyor. Daha doğrusu yaklaşık 5 yıldır tembellik yapıp ertelediğim yazılım ve elektronik konusundaki paylaşımlarımı daha fazla ertelemek istemiyorum.

React Js ile başlayacağım yazılarıma React Native, Arduino ardındanda Mobil uygulamalar ve Gömülü sistemleri içerisinde barındıran bir projenin yazı dizisiyle devam etmeyi planlıyorum. Ama kesinlikle zaman vermiyorum. Tekkeyi bekleyen çorbayı içer. Tabi bu işin espirisi. Yorum ve paylaşım olarak hepinizin desteklerini bekliyorum.

Bu süreçte bir kusurumuz olursa affola. Faydalı olması dileklerimle…

--

--