26 квітня Чебаник Василь Якович з лекцією “Книга поза часом”

artiya
2 min readApr 15, 2015

--

26 квітня о 13:00 відомий художник, заслужений діяч мистецтв України, член Національної спілки художників України, професор Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури Василь Якович Чебаник виступить з лекцією “Книга поза часом” в рамках міжнародної виставки “Книжковий арсенал”.

Василь Якович наразі продовжує працювати у галузі книжкової графіки, мистецтва шрифту, інтролігації. Оригінальний інтерпретатор образів літературної класики, втілюваних засобами гравюри на пластику та офорті. Створив оригінальні композиції написів, у яких шрифт окрім інформаційної функції виконує й естетично-образну.
Особиста художня практика митця у книговидавничій сфері, педагогічна діяльність, виховання молодих талантів, його майстер-класи, участь у форумах і конференціях відчутно вплинули на розвиток культури шрифту в Україні.

Довгий час працює над створенням української абетки на основі класичної «кирилиці» з єдиною метою: український шрифт повинен стати візуальним зображенням української мови, її чарівної мелодії.

Бліц-опрос для “Арт і Я” від Василя Яковича:

Каліграфія — це стан душі.

Сучасна калліграфія — це перехід каліграфії від чистописання та інформації до образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва.

Якщо я б не каліграфія, то я займався б винахідництвом та конструюванням.

Мене надихають матеріали, зразки та задоволення від роботи.

Я не представляю своє життя без естетики.

Моя улюблена літера…ті,що я реконструював

Я вдячний своїм вчителям Плещинському, Богомольному та Якутовичу за довіру.

Кожен день я пишу по 1- 2. години

Щоб стати гарним каліграфом треба протерти пензлем тушеницю до дірки.

Моя мрія — побачити власну абетку в дії.

Побажання початківцям :”Інфікуйте каліграфією!”

З біографією та портфоліо можливо ознайомитись за ссиланням

--

--