دستگاهی مناسب برای ردیابی افراد سالخورده و دارای آلزایمر

mihantracker
4 min readFeb 2, 2020

--

آیا تا به حال عضو سالخورده ای از خانواده و یا دارای آلزایمرو زوال عقل در بیرون از منزل سرگردان شده است؟

برای اعضای خانواده و یا یک فرد سرپرست نگران ، سالمندان سرگردان بزرگترین کابوس است. شرایطی مانند بیماری آلزایمر و زوال عقل واقعاً می تواند تأثیر بسیار بدی بر زندگی شخص داشته باشد. به دلیل این بیماری ، آزادی و استقلال سالمندانی که قبلاً از آن لذت می بردند ، از آنها دور می شود.

پیشرفت های تکنولوژیکی در زمینه جی پی اس، راه حلی عالی برای رفع نگرانی اعضای خانواده است: ردیاب شخصی . دستگاههای ردیاب سالمندان می توانند کیفیت زندگی سالمندان مبتلا به آلزایمر ، زوال عقل یا بیماری مشابه را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند. دستگاه ردیاب سالمندان به شما امکان می دهند فرد را در لحظه ردیابی کنید که این ویژگی به شما کمک می کنند در صورت گم شدن در شهر ، آنها را به سمت ایمنی راهنمایی کنید. بیایید نگاهی به مزایای دستگاههای ردیابی سالمندان و چگونگی بهبود زندگی افراد سالمند داشته باشیم.

ردیابی زمان واقعی

با داشتن ویژگی ردیابی در زمان واقعی ، هر یک از اعضای خانواده یا سرپرست می توانند حرکات یک فرد مسن را در زمان واقعی مشاهده کنند. از طریق پیام های متنی یا نرم افزار ردیابی GPS می توانید بررسی کنید که آیا ردیاب در حال حرکت است یا خیر . دستگاه های ردیابی GPS با هشدار سقوط وجود دارد. اگر فرد سالخورده با ردیابی سنسور G داخلی خود ، این ردیاب را تشخیص دهد ، به مقامات هشدار می دهد و سریعاً به کمک آنها می آید.

منطقه جغرافیایی نرده

ویژگی منطقه جغرافیایی بهترین روش برای اطمینان از ایمنی و محافظت از سالمندان است. با استفاده از این ویژگی می توانید مناطق مجازی را در اطراف خانه خود تنظیم کنید ، مسیری را که اغلب از آن استفاده می کنید و مکانهایی که اعضای خانواده سالخورده شما مرتباً از آنها بازدید می کنند. نرم افزار ردیابی GPS هر زمان که ناوگان وارد یکی از این مناطق شود یا از آن خارج نشود ، هشدار به تلفن همراه شما می دهد و خطر سرگردانی را کاهش می دهد. نه تنها آرامش خاطر به خانواده شما می بخشد ، بلکه باعث می شود احساس آزادی بزرگان که بزرگان از دست می دهند بازگردند.

دکمه SOS

ردیاب سالمندان با دکمه SOS می توانند تفاوت بین زندگی و مرگ باشند. سالمندان با شرایطی مانند بیماری آلزایمر و زوال عقل در هر زمان مشخص مستعد ابتلا به خطر هستند و مهم است که در مواقع اضطراری هر چه سریعتر به آنها برسید. در صورت فشردن ، دکمه SOS در صورت فعال بودن هشدار به تعدادی از مخاطبین تعیین شده ارسال می کند ، در صورت فعال بودن مقامات هشدار و ارسال اطلاعات دقیق مکان. با قرار گیری دقیق دستگاه ردیابی GPS ، کمک های پزشکی می تواند به بیمار هدایت شود و از آسیب جدی یا حتی تلفات احتمالی جلوگیری شود.

اعلان های پیامکی

با دسترسی به سکوی ردیاب سالمندان با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه ، می توانید هشدارها و اعلان ها را به دستگاه ردیابی خود اختصاص دهید. ردیاب GPS را می توان تنظیم کرد تا اعلان هایی را برای نقض منطقه جغرافیایی ، هشدار حرکت و هشدار SOS ارسال کند.

ارتباط دو طرفه

دستگاه ردیاب جی پی اس که برای سالمندان طراحی شده اند معمولاً دارای ارتباط دو طرفه هستند. این ویژگی باعث ایجاد ارتباط بیشتر بین شخص مسئول و سالمندان می شود. موکلان یا اعضای خانواده می توانند به دستگاه ردیابی متصل شوند، به محیط ردیاب گوش دهند و خطرات احتمالی را بررسی کنند. همچنین در مواقع اضطراری ، آنها می توانند با فرد صحبت کنند تا تا زمان رسیدن کمک ، آنها را تسکین دهد. علاوه بر این، از این ویژگی می توان به سادگی برای برقراری ارتباط با شرکت مخابراتی استفاده کرد و به آنها اطمینان داد که مراقب آنها هستید.

تاریخچه مسیر

ردیابی GPS مبتنی بر ابر، داده های مکان را تا 90 روز ذخیره می کند. اعضای خانواده و مراقبان می توانند این داده ها را تجزیه و تحلیل کنند تا مسیرهای منظم پرسه زدن توسط افراد سالخورده را در نظر بگیرند. بعضی مواقع روال می تواند با سرگردان و مسئولین خود تنظیم شود و طرفهای مسئول بتوانند این مسیرها را برای آمادگی برای حوادث آینده بررسی کنند. آماده بودن از قبل بسیار مهم است زیرا زمانی که شخصی با بیماری مانند آلزایمر در محیط خارجی تنها باشد ، زمان لازم است.

دستگاه ردیاب جی پی اس شخصی هم برای اعضای خانواده و هم برای شهروندان سالخورده سودمند است. از بسیاری جهات ، این دستگاه های کوچک کیفیت زندگی هر دو طرف را به طرز چشمگیری بهبود می بخشند. با تبدیل شدن وسایل ردیابی به بخشی از زندگی ، سالمندان می توانند با خیال راحت از دوستان خود دیدن کنند ، پیاده روی کنند و آنها می توانند دوباره مجبور به فعالیت اجتماعی باشند بدون اینکه از ترس گم شدن باشند. با توجه به مزایای آن ، ردیاب های قابل حمل برای شهروندان سالخورده به یک ضرورت تبدیل شده است تا امنیت و حفاظت مورد نیاز آنها را فراهم کنند.

--

--

mihantracker
0 Followers

نصب کننده انواع ردیاب روی خودرو و موتورسیکلت. آشنا به مدل های مختلف به صورت فنی و تخصصی