Depuis des décennies et plus d’un siècle la démocratie se bat pour des Lois préservant les Droits de l’ Homme. Depuis la Résistance que Charles De Gaulle par son courage d’avoir su choisir le moment de fuir la France Occupée pour organiser la Résistance française en prenant sa propre vie en otage pour sauver des vies humaines de tant d’années de luttes armées et psychologiques contre le Nazisme et le suicide de la France, du monde, l’idée même de déportation résonne tel un glas qui ressuscite jusqu’à Churchill dans l’esprit des français et des consciences lucides. Décemment après des mémorandum en chaînes humaines pour la réhabilitation des morts juif.
La France et le monde ne peuvent subir plus d’affronts tels ceux que cette montée en puissance du néonazisme de D. Trump oppose à la légalisation des sans papiers. Leur accorder des permis de séjour aboutissant à leur naturalisation américaine autoriserait à ces populations menacées de se voir plonger dans leur récupération par les pègres existantes de trouver emplois imposables et embauche justifiant leurs titres de séjour et naturalisation. La concurrence avec des embauches d’américains naturalisés déjà correspondrait à une faute des pouvoirs ne pouvant assurer l’emploi de masses salariales américaines dont la moitié déjà née sur le sol américain de couleur ou d’origine étrangère
Aborder l’existence du mal en Histoire humaine, ne devant se confirmer, entériner, étudier, que par l’étude intellectuelle, de l’infirmation lettrée, de l’information scientifique, pédagogique non par l’infliction des geôles et atrocités de l’histoire en leur recommencement éternel, mais par une étude enseignante de leur concept intellectuel, l’idée déjà assez répugnante et horrifiante des camps d’extermination de quelque nation, idéologie, Aryenne, Maoïste, Africaine, colonialiste, qui soient, devrait suffire à créer réactions assez saines si drivées, guidées avec justice, fraternité, égalité, liberté de pensée objective et sensée.
Tolérance Zéro, envers les fascismes, les idéologies de dictature, et les programmes Le Pennistes.
Entrer ensemble en Résistance contre Le fascisme, le néonazisme, l’Extrême-Droite, son Styx amenant l’image déjà des Camps Nazis, parait nécessaire..
Les FFI exécutaient tout collaborateur, tout traître à la cause de la Zone Libre française sous la dernière Guerre Mondiale, ici, en cette 3° Guerre, quasi mondiale, faut-il en venir à exécuter discrètement au cas par cas, chaque collaborateur et adepte de groupement néo-nazi pour que ce pays en paix.
A craindre des Chasses aux Sorcières pires que celle de la France libre sous Pétain, supplice de la Résistance, de vérifier chaque délation, les différencier des véritables dénonciations, de collaboration Nazie, ou pro-Stalinienne, pro-russe et intégriste, à ce jour, Musulmane. La France aura évolué, à s’interroger sur le devoir d’exécution sommaire de résistance, de ses ennemis, mais lesquels, l’apertheid du Ku-Klux-Klan à venir, leurs obédients, les tenants de Droite libérale et raciale du Capitalisme, toute source humaine de camps sociaux culturels de tortures (sociales, individuelles, sexuelles, physiques et mentales), efficace assez pour créer holocaustes discrets, de décès jugés, normaux, de mort jugée médicalement, de médecine légale achetée sur affirmations de lobbies de témoins et familiers criminels, mort naturelle, accidentelle, “vérifiée”. 
Rétablir le crime politique collectif, l’euthanasie de groupe et de groupements intolérables, dangereux pur la Vie sur Terre et la Démocratie et la solidarité planétaire , une euthanasie heureusement in-tolérée à ce jour en Occident, mais imposée des tenants des pouvoirs actuels, contre EI, mais que faire des individus inaptes et dangereux au point de massacrer, tuer, des vies d’innocents de leur drame intérieur, en venir à exécuter les groupements (plus dangereux encore que SIS, EI) des pouvoirs capitalistes, que répliquer, des voix des Démocraties, les étrangers ici, devenus, les multinationaux, de multinationales tyranniques ravageuses de l’Humanité et de la terre, pour un faux semblant de prospérité dévastatrice des Sources de vie et de ressources naturelles, jusqu’à leur dysfonctionnement ruinant tout espoir de survie, du Vivant terrien.
Faut-il rétablir des FFI jugeant ces tyrans pis dangereux qu’anciens Nazis du Procès de Nuremberg, la France, l’Occident, n’en possède, encore, le courage.

Le bilan de la démocratie de B. Obama, clair, juste, précis, ayant combattu les faiblesses d’une constitution injuste pour les plus démunis, par un travail d’investissement en leur embauche, sachant que l’assistanat étatique des classes nécessiteuses n’aboutit qu’à les assister en mendicité étatisée, aboutissant à des pathologies multiples ajustées à leur degré de mendicité, justifiant une aide médicale supérieure à celle des classes favorisées, donc, je pense que miser sur une embauche dignement rémunérée des classes pauvres, pourrait en leur reversant la part leur revenant, de plus-value (ou bénéfice des industriels et employeurs) de leur travail, aboutir à une égalisation des salaires, rémunérés ainsi de façon juste et égalitaire tout en préservant une part des bénéfices, aux investissements en des moyens de production adaptés à une demande croissante en progrès et complexité technologique, préservant la sécurité ergonomique, dans les emplois pénibles, dangereux, astreignants et fatigants…‌

Ce à quoi la simplification des tâches par la robotisation modérée, et une diversité des emplois de service (secteur tertiaire de production capitaliste), limitant la prédation en matières premières, (du secteur primaire de production), et ressources humaines, pourrait revenir à un salaire minimum universel de base, agrémenté d’heures de travail effectif effectuées pour la collectivité rémunérées par la collectivité au gré des travailleurs, désireux de salaires pécuniaires en argent, ou de troc, échange de services, ou selon les volontés, payés en produits locaux, alimentaires, vivriers, produits industriels des marchés locaux privilégiés pour leur santé et normes sanitaires conformes, agrées, ainsi qu’une faible industrialisation autorisée, non polluante, associative, coopérative, artisanale, familiale et vivrière, les entreprises d’aciérie, de sidérurgie localisées, en lieux destinés à ce type de production, dé-pénibilisée, robotisée modérément mais à échelle humaine, produisant les pièces métalliques de la vie en société, et à l’urbanisation, les grandes productions de véhicules automobiles ayant voire baissé,en cause la mode bio et les énergies vertes, une bonne chose, mais les grandes aciéries Américaines ayant fait plonger la balance des votes en faveur de D. Trump, car entreprises d’aciéries familiales démocrates, oubliées des démocrates lors des dernières présidentielles américaines.
Faudrait-il se méfier d’un populisme alimentaire de survie animé d’un D.Trump manipulé de futurs Hitler en puissance, peut-être.
Partie remise ou oubliée que ces votes contre-démocrates, et cette dernière présidence, je ne peux me résoudre à baisser les bras en m’endormant anesthésiée, dans l’attente d’un recomptage des votes, ni me résoudre à ne pas encore étayer pour une société future qui se passe d’un Capitalisme Mondialiste prépondérant au détriment de vies humaines et d’une planète qu’il aura ravagée.

Qu’a fait donc tant B. Obama, le monde musulman et immigré, pour que le monde puisse les haïr tant, tant de haine envers un Grand humanisme, me paraît, étrange. Une si grande intolérance envers la culture, le Savoir, le devoir de justice et d’égalité, l’égalitarisme, semble animer,l’Amriqu le monde qui en suit les idées, considéreriez-vous le devoir de démocratie, une cause vaine, à perdre et perdue ? Le racisme anti-immigrés aboutit aux ratonnades et virées correctives punitives et expéditions punitives des brigades commandos du Ku-Klux-Klan, donc tolérer cela, Non.
Racisme de discrimination positive pro-blancs, lave-plus-blanc-que-Daech d’apartheid en voie de secours ultime du néo-négationnisme néo-nazi pro-Trump.
D’un point de vue, l’esprit sécuritaire indique un certain niveau d’enfreintes aux Droits de l’Homme et/ou de danger, de danger imminent, ce qui induit une politique d’État d’Urgence Étatique, mais ainsi que l’aura donc déterminé Amnesty International, les armes de sanctions détournées de cette lutte contre-danger civil et à l’encontre de la sécurité des États, dans un pogrom chasse aux sorcières de toutes dissidences et divergences d’opinion, crée des constitutions sous des déterminismes détournant les lois, de prisonniers politique et d’opinion, en exemple, les assignations à domicile et surveillances administratives arbitraires, aléatoires, ou détournées de leur but de protection civile, et étatique, à l’encontre des libertés de pensée, méthodes sans légitimité sensées protéger ces libertés de pensée, tant défendues dans “Charlie”. Politique légitime saine de protection civile et étatique, mais sécuritaire, retournant ses armes à l’encontre de ses prisonniers politiques avant toute action, en deal, contre-terroriste, ou contre-danger imminent.
L’on remarque un phénomène similaire en France, occident, à celui se produisant dans la politique du régime totalitaire de Barchar El Assad : Sous un prétexte sain, à détournement de la mesure d’État de sécurisation, voire militaire, les civils passent côté de la véritable cause de cette politique sécuritaire, le danger imminent, ici, EI, assimilant EI à un danger contre qui toute mesure individuelle et collective de prévention, de coercition et de lutte, jugée illégitime. Cet État d’urgence actuel, minimise donc au cours de ses pogroms contre-dissidences intellectuelles, le danger véritable prétexté simple légende, hallucination délirante, donc danger minime. Minimisation du danger réel vécue par les populations Juives sous la dernière guerre mondiale lors de l’envahissement hitlérien et les avertissements vain de fuir, avant les déportations en camps nazis. auxquels encore l’on ne croit pas, autant qu’en ce danger sécuritaire et EI ; les autorités et les forces policières des RG allant jusqu’à psychiatriser les bons et vrais témoins de futurs drames d’actes terroristes, et les internant, ainsi que les familles touchées par le terrorisme, privilégiant le renseignement contre-intellectuel, ne réalisant que de temps en temps des arrestations justifiées de terroristes ou présumés activistes EI. 
L’imposition (impossible à réaliser actuellement) des grandes fortunes et grandes industries, grandes banques et grandes familles françaises, mondiales et européennes, n’est un crime de lèse majesté mais le juste dû des salaires que méritent les contribuables, spoliés dans leurs pouvoirs d’achats diminués voire aliénés des cours des marchés, leurs salaires imposés de surtaxations pis que ne l’ont été tous paradis fiscaux, épargnés de surimpositions, du moins ceux de la droite occidentale.
D’où l’explosion de manifestations, révoltes de classes nécessiteuses qui démunies de leur pouvoir d’achat réclament un salaire décent, des conditions de travail humaines, car leur misère cause de la crise et son maintien, l’endettement des pays touchés par la crise pour n’avoir su profiter des avantages sociaux pour rétribuer dignement les ménages, leur permettre un accès libre aux soins et donc permettre une meilleure reconstitution des forces de travail privées de biens élémentaires pour reprendre un pouvoir d’achat sain. Et donc refonder la machine capitaliste, mais là débute une autre histoire de l’Homme : User de ce néo-capitalisme libéral modéré, justement.

L’entreprise réformiste et sociale de politique d’augmentation des salaires des classes jeunes travailleuses et étudiantes, des nouveaux salariés (les étudiant sen principe travaillant dans jobs alimentaires pour compenser leurs droit d’inscription et de vie universitaire, temps de travail empiétant sur leur temps d’études et de prises de notes en cours, de réflexion et de constitution de thèses d’État dignes de ce nom, d’un niveau supérieur à celui de leur condition habituelle, de surexploités) parvenus sur les Marchés du Travail : Les encourageant à mieux travailler sans atteintes subies des Droits de l’Homme, ni précarité, vétusté de leurs lieux de vie, à entrer plus rapidement dans le Monde du travail, ces classes de nouveaux employés, mieux rémunérés, donc plus corrects, mieux soignés (de Health Care), mieux alimentés, mieux logés et mieux vêtus, seront d’autant plus aptes au travail que ce salaire augmenté correspondra à un confort minimal assurant une plus grand encore reconstitution de leurs forces de travail donc une émulation croissante si la sécurité d ‘emploi et celle de leurs salaires, assurées.
Augmentation salariale et attribution de Bourses étudiantes qui autoriserait un plus grand pouvoir d’achat diffusant faisant circuler socialement au sein des strates sociale et professionnelles (secteurs primaires, secondaires et tertiaires), cet ajout salarial, prime de confort nécessaire à une relance économique en amorce positive.
Ces populations immigrées Américaines, et basses classes, dignes pour celles qui, non gangrenées de pègres les confinant dans leur travail alimentaire à des mafias les achetant d’argents illicites issus des trafics de drogue et de traites de l’être humain, afin de soigner (parfois à leur domicile, exigeant des frais de longue durée de maintien infirmer, médical, à domicile supplémentaires) parents,proches dont mineurs en bas-âge, atteints de pathologies handicapantes les incapacitant à vie, devenus infirmes, pathologies de longue durée, telles cancer, maladies dites “orphelines”, dégénérescences dues aux lésions cumulées lors de leur emploi, si dangereux ou lors de leurs grossesse,emplois d’une certaine pénibilité. Populations immigrées, nécessiteuses, pauvres, mais surexploitées, qui auront résisté à ces pressions physiques, mentales de la précarité des plus miséreuses, et dignes donc du film “Indigènes” ayant participé à la construction de l’Amérique, auront payé des impôts depuis leur premier emploi sur le sol Américain, et travaillé en entreprise pour des ponctions salariales en plus-values cumulées en paradis fiscaux qui auront voire offert sa campagne électorale, à D. Trump même, populations immigrées voire sans droit de vote, et ne pouvant contester leur opinion réelle, sinon celle achetée de promesses d’embauche proposées par la Droite républicaine et de D. Trump, achetant ce pouvoir de vote par l’emploi, et le devoir de survie alimentaire, sans possibilité de signer les dommages corporels, acquis au sur-travail de la surexploitation des classes laborieuses, pour les casses salariées. mais les populations inactives pour leurs pathologies, invalidité, et taux multiples de handicaps, acquis de ce sur-travail en antécédence à leur maladie les évinçant du marché du travail, la mort sans soins adaptés, assurée, en une ébauche de solution finale, individualisée.

Sachant combien peut s’avérer complexe le système de sécurité sociale, y compris en France, et ne pouvant que considérer le fait qu’une dépense supplémentaire de rétrogradation de cette réforme sous la présidence D. Trump, opposerait un coût de milliards de dollars à une reprise des structures médicales, hospitalières, et libérales, pharmaceutiques et paramédicales, informatiques et sociales, déjà en place et efficientes, étant donnée l’adhésion de nombre de médecins à cette réforme de Obama Care, renoncer, serait détruire ces structures, représenterait une perte en milliards supplémentaires, dont remplacer ce travail accompli déjà, d’humanisation des conditions d’accès à des soins légitimes, non uniquement réservés aux travailleurs, rapidement et sur un long temps de longue haleine, ce qui représente un investissement humain énorme (qui serait serait gaspillé) vis-à-vis de la piètre résultante qu’opposerait D. Trump en tant que réforme de la Santé, de son cru, confinant les classes salariées à une surimposition de leurs dépenses en soins médicaux, face à des classes inactives ou seniors, rendus à l’absence de soins pour les infirmités, handicaps, pathologies professionnelles liées et entrainées par les efforts, jusqu’à lésions irréversibles qu’ils auront physiquement, mentalement, cumulées au long de leur vie, dues au travail et à leur vieillissement et donc jusqu’à ds pathologies mortelles sans sois appropriés, autant pour les classes des mineurs et jeunes classes d’adolescents, étudiants, lésées dès conçues, en cause la précarité due aux coûts des soins médicaux liés à l’Enfance et à la maternité de leur mère, dont prothèses dentaires, oculaires, orthopédiques, autres, coûteuses et le plus souvent non remboursées, ceci augmentant le taux de morbidité et de mortalité si cette enfance, laissée sans soins, dignes de ce nom, et laissée dans la précarité si ces enfants, mineurs en bas-âge et ont toutefois accès à des soins aléatoires. Enfance, adolescence future Amérique, en pleine croissance musculaire, organique et osseuse et donc en carence fréquente de nourritures appropriées saines, car enfants, étudiants, futurs bâtisseurs de leur pays et du monde où ils essaimeront, devant posséder un esprit sain dans un corps sain, non conçu dans la nécessité maximale, ni dans la misère matérielle, ni ayant été constitué d’aliments malsains en cause, l’extrême pauvreté de leur famille, générant pathologies incapacitantes temporaires à irréversibles et incurables donc pérennes, à vie, si liées à la pauvreté quotidienne grave.

D’où l’intérêt de conserver une Assurance Sociale de Santé dynamique, engagée dans les problèmes sociaux des classes pauvres,dont à priori les classes immigrées, et des classes moyennes souffrant de leurs propres maladies, induites des professions spécifiques le plus souvent de ces classes sociales, et donc exigeant des médecins aptes à les traiter de façon juste, honnête, éthique donc, de moindre coût pour les patients et la société si ces pathologies traité es à temps et de méthodes chirurgicales, pharmaceutiques, adaptées à ces souffrances, types de douleurs, et maladies.

La remise en cause de ce Système d’Assurance Santé de Health Care, reviendrait à perdre toute santé des classes sociales représentant les Forces de Travail devant se reconstituer en bonne santé pour assurer l’efficacité de leur profession, leur bien-être dû à leur pouvoir d’achat, leur épargne et investissements, et donc maintenir en son essor déjà amorcé, la machine économique, engendrer des générations saines d’Hommes, Femmes, Enfants qui représenteront l’Humanité future dans le Monde.
Je tenais à donner mon avis tout de même, sur les derniers évènements Américains-Health Care :
Mais je pense pour l’instant hors scénarios catastrophes complets, que Trump, d’influence identitaire nationaliste, attend l’initiative émancipatrice de son innocence pure en matière politique, révélatrices d’une issue à son impasse actuelle, pour se laisser guider en ses futures fonctions, sans idées, ni programme économique, fatigué de sa campagne électorale, attiré par le vice, très influencé mais pas KO, attendant le relais de ses inférieurs et subalternes qui gouverneront en ses lieux et places. en führers potentiels.

Le tout étant que des vagues migratoires en provenance de déplacements de populations de pays sous dictatures, vers des pays réputés de Liberté et de respect des Droits de l’Homme ainsi que les USA, la France, être des terres d’asile, des droits et des libertés n’excluant le droit de refuser les réfugiés, en ce moment, la vague d’enfants Mexicains soumis au proxénétisme pédophile, soient stoppées par une action revendiquée (hélas également par les républicains radicaux et en France le FN, mais dans un but raciste), d’une autonomie économique de ces pays pauvres dont les pouvoirs absolus torturent par des famines constantes, une paupérisation croissante face à un enrichissement ostensible de l’Europe, chassent des peuples soumis à des exactions courantes, tortures étatiques inadmissibles. Leurs droits devraient être respectés en ce sens, de leur permettre au sien de leur pays, et pays d’origine dont ils sont chassés, accès à la satisfaction de leurs besoins élémentaires en nourriture, eau potable, aux droits basiques qu’exigent leurs nécessités, droits à l’hygiène élémentaire, en vêtements décents, emplois et salaires décents, culture, droits à la santé, droits au confort minimum, au logement, droit de vie, économie de base fondée sur une économie vivrière locale, régionale, au maximum d’une économie nationale autonome, l’incitation des pays dictatoriaux au capitalisme mondialiste sauvage et aux industrialisation destinées à l’import-export, (cf l’Inde et l’Asie) ne faisant qu’accroître de phénomènes de paupérisation d’une production de gadgets et produits de faible qualité (jouets dangereux, contrefaçons etc) sous un esclavage moderne non rémunéré dignement et récupéré par les autorités corrompues de ces nations.
A méditer,
Une politique se basant sur la redistribution des fortunes issues de plus-values accumulées ( non redistribuées aux travailleurs e t employés) de paradis fiscaux bancaires et issus des multinationales qui ne sont en fait que les seuls gouvernants de chaque pays du monde,l’imposition des grande fortunes pourrait financer les petites PME, permettre la libération d’emplois, l’embauche dans le nombre croissant de chômeurs et sans emplois, le patronat industriel et commercial président gouvernant avant tout président légitimement élu,le monde mené d’États voyous de spéculateurs sans scrupules armés des armes de pressions d’une dictature internationale morcelée selon la géographie planétaire des nations.

La surveillance Américaine, s’emballant, pour devenir totalitaire et insensée de répressions. 
Créant une chaîne alimentaire (autant poches alimentaires dentaires) de planches à billets et de publications médiatiques, impressionnantes, perdant en tourisme, ses services étrangers spéciaux,et gagnant en sécurité, déploiements policiers et militaires, préparatifs à une prise de pouvoir-putsch, tels ceux de Marine Le Pen en prévoyance d’une dictature militaire, paramilitaire équipée rêvant d’une dictature pro-soviétique mitigée de Russie Poutiniste mécène si révolution (ensanglantant la jeunesse dorée dissidente ainsi se révélant étêtée d”office en ses premiers rangs, fichée, parquée incarcérée, placée en détention, placements administratifs, d’emblée, éradiquée en sa moindre dissidence, sur interrogatoires musclés, intégrité des familles contre délation de complices, fichant les complicités masquées, têtes pensantes, et leaders principaux au moindre) financée par Poutine en deal.

A savoir que toute intelligentsia de la Jeunesse, émanant de groupements officiels, non officiels, et rayonnant en source de dissidences dans le monde, l’irradiation internationale de la Gauche Américaine devenait, pour les pouvoirs établis adverses à cette présidence socialiste, une nécessité vitale pour que règne un nouveau type de dictature française néo-nazie de type libéral modéré dont la Gauche française elle-même fait actuellement encore même le lit, la couvant autant qu’œuf d’Alien. 
Votre défenseure,
Line Llao

In English:
For decades and more than a century democracy has been fighting for laws that preserve human rights. Since the Resistance that Charles De Gaulle by his courage to have chosen the moment to flee the Occupied France to organize the French Resistance taking his own life hostage to save lives of so many years of armed and psychological struggles against Nazism and the suicide of France, of the world, the very idea of ​​deportation resounds like a knell that resurrects to Churchill in the minds of the French and lucid consciousnesses. Recently after dzs m memorandum in human chains for the rehabilitation of the Jewish dead.
France and the world can not be subjected to more affronts such as the rise in power of neonazism by D. Trump opposes to the legalization of the undocumented. Granting them residence permits leading to their American naturalization would allow these threatened populations to be plunged in their recovery by existing peoples to find taxable jobs and hiring justify their residence permits and naturalization. Competition with hires of American citizens already naturalized would correspond to a fault of the powers not able to ensure the employment of American masses of wages of which the half already born on the American ground of color or of foreign origin.

To address the existence of evil in human history, to be confirmed, to endorse, to study, only by intellectual study, by scholarly denial, by scientific and pedagogical information, not by the infliction of jails and atrocities History, but by a teaching study of their intellectual concept, the rather repugnant and horrifying idea of ​​the extermination camps of any nation, ideology, Aryan, Maoist, African, colonialist, To create fairly sound reactions that are sane, guided with justice, fraternity, equality, objective and sensible freedom of thought.
Zero Tolerance, Fascism, Dictatorship Ideologies, and Le Pennistes Programs.
Entering together in Resistance against Fascism, neo-Nazism, the Far-Right, its Styx bringing the image already Nazi Camps seems necessary.
The FFI executed every collaborator, a traitor to the cause of the French Free Zone under the last World War, here, in this third world war, we must come to discreetly execute on a case by case basis every collaborator and adept Of neo-Nazi grouping so that this country in peace.
A fear of witch-hunts worse than that of free France under Petain, torture of the Resistance, to check each denunciation, to differentiate them from the true denunciations, Nazi collaboration, pro-Stalinist, pro-Russian and fundamentalist, , Muslim. France will have evolved, questioning the duty of summary execution of resistance, its enemies, but which, the apertheid of the Ku-Klux-Klan to come, their obedient, the holders of Right liberal and racial Capitalism , Any human source of social cultural, torture camps (social, individual, sexual, physical and mental), effective enough to create discreet holocausts, deaths judged, normal, medically deceased, forensic purchased from statements by lobbies of witnesses And familiar criminal, natural, accidental, “verified” death.
To reestablish collective political crime, group euthanasia and intolerable groupings, dangerous for Life on Earth and Democracy and planetary solidarity, an euthanasia happily tolerated to this day in the West but imposed by the supporters of the current powers, Against EI, but what to do with unfit and dangerous individuals to the point of massacring, killing, innocent lives of their inner drama, coming to execute the groupings (even more dangerous than SIS, EI) of the capitalist powers, The voices of Democracies, the foreigners here, who have become the multinationals of tyrannical multinationals devastated by humanity and the earth, for a false semblance of devastating prosperity of the Sources of life and natural resources until their dysfunction ruins everything Hope of survival, of the living earthman.
Is it necessary to re-establish FFIs judging these tyrants as dangerous as former Nazis of the Trial of Nuremberg, France, the West, still possesses the courage.

The record of Obama’s democracy, clear, fair and precise, having fought the weaknesses of an unjust constitution for the most deprived, by an investment job in their hiring, knowing that the state assistantship of the needy classes To be assisted in state-directed begging, resulting in multiple pathologies adjusted to their degree of begging, justifying medical assistance superior to that of the favored classes, therefore, I believe that to rely on a dignified hiring of the poor classes, could By giving them their share of surplus value (or benefit of industrialists and employers) to their work, to achieve equalization of wages, paid fairly and equally, while preserving a share of the profits, investments in Means of production adapted to a growing demand for progress and technological complexity, preserving ergonomic safety, in painful, dangerous, demanding and tiring jobs …

To what extent the simplification of tasks through moderate robotization and a diversity of service jobs (tertiary sector of capitalist production), limiting predation to raw materials (primary production) and human resources, could Basic universal minimum wage, supplemented with actual hours worked for the community paid by the community at the discretion of the workers, desiring monetary wages in money, or barter, exchange of services, or according to wishes, paid in local products , Foodstuffs, foodstuffs, industrial products from local markets that are privileged for their health and sanitary standards, approved, as well as a low level of industrialization that is authorized, non-polluting, associative, cooperative, artisanal, family and subsistence, iron and steel Localized, in places intended for this type of Production, de-penalized, robotized moderately but on a human scale, producing the metallic parts of life in society, and to urbanization, with the major production of motor vehicles having even fallen, involving organic fashion and green energies. Good thing, but the big American steel mills having plunged the balance of the votes in favor of D. Trump, because businesses of family-run democrats, forgotten of the democrats during the last American presidential ones. Must be wary of a food populism of Lively survival of a D.Trump manipulated future Hitler in might, perhaps. Part handed over or forgotten as these counter-democrats votes, and this last presidency, I can not bring myself to give up arms by falling asleep, waiting for a recount of the votes, nor resolve not to support for a future society that is without a preponderant Globalist Capitalism to the detriment of lives and a planet that it will have ravaged.

Has made so much B. Obama, the Muslim and immigrant world, so that the world can hate them so much, so much hatred towards a Great humanism, seems strange to me. Such a great intolerance towards culture, knowledge, the duty of justice and equality, egalitarianism, seems to animate the Americans, the world which follows their ideas, would you consider the duty of democracy, a vain cause, To lose and lost? Anti-immigrant racism culminates in punitive punishments and punitive expeditions punitive expeditions of the Ku-Klux-Klan commando brigades, so tolerate this, No. Pro-white positive discrimination discrimination, Apartheid as the ultimate rescue of neo-Nazi neo-Nazi pro-Trumpism. From a security point of view, there is a certain level of human rights violations and / or danger, imminent danger , Resulting in a state emergency policy, but as so determined by Amnesty International, the weapons of sanctions diverted from this civilian counter-danger and against the security of States, in a Pogrom witch-hunt of all dissent and divergence of opinion, creates constitutions under deterrents of the laws, political prisoners and opinion, as example, arbitrary, random, or diverted administrative assignments Civil protection, and state, against the freedoms of thought, methods without legitimacy supposed to protect these freedoms of thought, so defended in “Charlie”. A legitimate civil defense and state security policy, but safe, returning its weapons against its political prisoners before any action, deal, counter-terrorist, or imminent counter-danger. A similar phenomenon in France, In the policy of the totalitarian regime of Barchar El Assad: Under a healthy pretext, by misappropriating the state security measure, even military, civilians pass on the true cause of this security policy, the Imminent danger, here, EI, equating EI with a danger against which any individual and collective measure of prevention, coercion and struggle, considered illegitimate. This current state of emergency, therefore minimizes during its pogroms intellectual counter-dissidences, the real danger pretexts simple legend, delirious hallucination, therefore minimal danger. Minimization of the real danger experienced by the Jewish populations during the last world war during the Hitler invasion and the vain warnings to flee before the deportations in Nazi camps.

To which we still do not believe, as much as in this security danger and EI; The authorities and the police forces of the RGs, even psychiatrising the good and true witnesses of future terrorist acts, and interning them, as well as families affected by terrorism, privileging counter-intellectual intelligence, realizing only The imposition (impossible to realize at the moment) of large fortunes and large industries, big banks and big French families, world and European, is not a crime of lèse majesté but The fair wages owed by the taxpayers, despoiled in their diminished or even alienated purchasing power of market prices, their wages imposed on overpayments, and not all tax havens, spared from superimpositions, at least those of the The outbreak of demonstrations, revolts of needy classes who have no purchasing power, demand a decent wage, human labor conditions, because their misery is the cause of the crisis and its maintenance, the indebtedness of Countries affected by the crisis for not having been able to take advantage of the social benefits to pay dignifiedly for households, allow them free access to care and
to allow a better reconstruction of the labor forces deprived of basic goods to regain a healthy purchasing power. And thus to rebuild the capitalist machine, but there begins another history of man: the use of this moderate liberal neo-capitalism, precisely.

The reformist and social enterprise of policy of raising the wages of the working class youngsters, New wage-earners (students studying the principle working in food jobs to compensate for their enrollment and university life, working time encroaching on their study time and taking notes in progress, reflection and the formation of theses, a state that is better than their usual condition, overexploited) on Labor Markets: encouraging them to work better without suffering human rights violations, or precariousness, the vitiation of their places To enter the workforce faster, these classes of new employees, who are better paid, more correct, better cared for (Health Care), better fed, better housed and better dressed, will be all the more That this increased salary will correspond to a minimum comfort guaranteeing a greater reconstitution of their labor forces therefore an increasing emulation if the security of employment and that of their wages, ensured. Wage increase and granting of Student Bursaries which would authorize a more With a large purchasing power that makes social welfare and social sectors (primary, secondary and tertiary sectors) socially circulate, this wage addition, the comfort premium necessary for a positive economic stimulus. These immigrant American populations, and lower classes, Worthy for those who, unfettered by underworlds, confining them in their food work to mafias buying them illicit money from drug trafficking and human trafficking, in order to treat (sometimes at home, Long-term disability, disability, long-term illness, such as cancer, so-called “orphan” diseases, degeneration Due to the cumulative lesions in their use, so dangerous or during their pregnancy, jobs of a certain painfulness.

Immigrant, needy, poor, but overexploited populations who have resisted these physical pressures, mental of the precariousness of the most miserable, and therefore worthy of the film “Indigènes” having participated in the construction of America, will have paid taxes since their First job on the American soil, and worked in a company for payroll tax cuts in tax havens that will have offered his electoral campaign, D. Trump even, immigrant populations or even without voting rights, and not able to challenge their Real opinion, if not that bought promises of hiring proposed by the Republican Right and D. Trump, buying this voting power through employment, and the duty of food survival, without the possibility of signing the bodily injury, acquired at — work of the overexploitation of the working classes, for salaried breaks. But the populations inactive for their pathologies, invalidity, and multiple rates of handicaps, acquired from this overwork in antecedence to their illness, ousting them from the labor market, death without adequate care, assured, in a final outline, individualized solution .

Knowing how complex the social security system can be, including in France, and can only consider the fact that an additional expenditure of demotion of this reform under the presidency D. Trump, would cost billions of dollars to take over the medical structures, hospitals, and liberal, pharmaceutical and paramedical, computerized and social structures, already in place and efficient, given the adherence of many doctors to this reform of Obama Care, to renounce, would destroy these structures, a loss in billions of dollars, to replace this already accomplished work, humanization of the conditions of access to legitimate care, not only reserved for workers, quickly and over a long time, which represents a huge human investment which would be wasted) in relation to the poor result that D. Trump would oppose as a health reform, of its own accord, confining the salaried classes to a superimposition of their expenditure on medical care, in front of classes Inactive or seniors, to the absence of care for disabilities, handicaps, work-related pathologies linked to their efforts, to the irreversible physical, mental, lifetime and work-related to their aging and thus to life-threatening pathologies without being appropriate, as much for the classes of minors and young classes of adolescents, students, injured as soon as conceived, in question the precariousness due to the costs of medical care related to the Childhood and the Maternity of their mother, including dental, ocular, orthopedic, other, expensive and often unrecovered, this increasing the morbidity and mortality rate if this childhood, left without care, worthy of the name, and left in precariousness if these children, minors in the younger age and have access to random care.

Childhood, future adolescence America, growing muscular, organic and bone and therefore frequent deficiency of appropriate healthy foods, because children, students, future builders of their country and the world where they will swarm, having to possess a healthy mind in a healthy body, not conceived in the maximum necessity, nor in material misery, nor having been constituted of unhealthy foods in question, the extreme poverty of their family, generating temporary incapacitating diseases to irreversible and incurable therefore perennial, for life, so linked to Severe daily poverty. Hence the value of maintaining a dynamic social health insurance, engaged in the social problems of the poor classes, a priori immigrant classes, and middle classes suffering from their own diseases, induced specific professions Most often of these social classes, and therefore requiring physicians to treat them in a fair, honest and ethical way, at a lower cost to patients and society if these conditions treated in time and surgical, pharmaceutical, adapted methods To these sufferings, types of pain, and diseases.

Challenging this Health Care Health Insurance System would mean losing the health of the social classes representing Labor Forces needing to restore themselves in good health to ensure efficiency Of their profession, their welfare due to their purchasing power, their savings and investments, and thus maintaining in their boom already begun, the economic machine, engender generations of Men, Women, Children who will represent Humanity Future in the world. I wanted to give my opinion all the same, on the latest American-Health Care events: But I think for now outright catastrophic scenarios, that Trump, of nationalist identity influence, awaits the emancipatory initiative Of his pure innocence in politics, revealing a way out of his current impasse, to allow himself to be guided in his future functions, without ideas or economic program, tired of his electoral campaign, attracted by vice, highly influenced but not knocked out , Awaiting the relay of its inferiors and subalterns who will govern in its places and places. In potential führers. The whole thing being that migratory waves coming from displacements of populations of countries under dictatorships, towards countries famous of Liberty and respect of the Human rights as well as the USA, France, Asylum, rights and freedoms not excluding the right to refuse refugees, at this moment the wave of Mexican children subjected to pedophile procuring are stopped by a claimed action (alas also by the radical republicans and in France the FN , But with a racist aim), the economic autonomy of these poor countries whose absolute powers are tortured by constant famines, growing pauperization in the face of an ostensible enrichment of Europe, driving people undergoing common exactions, torture Inadmissible states.

Their rights should be respected in this way, to enable them to meet their basic needs in food, drinking water, the basic rights required by their needs, in their own countries and countries of origin from which they are expelled , Basic hygiene rights, decent clothing, decent jobs and wages, culture, health rights, minimum housing rights, housing rights, the right to live, basic economy based on a local and regional food economy Of an autonomous national economy, the incitement of the dictatorial countries to savage globalist capitalism and industrialization destined for import-export, (cf. India and Asia) only increasing the phenomena of impoverishment Production of gadgets and low-quality products (dangerous toys, counterfeits etc.) under a modern slavery that is not remunerated worthy and recovered by the corrupt authorities of these nations. To meditate, a policy based on the redistribution of fortunes arising from accumulated capital gains (Not redistributed to workers and employees) from banking tax havens and from multinational corporations that are in fact only the rulers of every country in the world, the imposition of large fortunes could finance small SMEs,Employment, hiring in the growing number of unemployed and unemployed, industrial and commercial employers chairing above all legitimately elected president, the world led from rogue states to unscrupulous speculators armed with the weapons of a dictatorship Internationalization fragmented according to the planetary geography of the nations. American surveillance, racing, to become totalitarian and senseless of repressions. Creating a food chain (as many dental food pockets) of impressive printed and impressive media publications, losers in tourism , Its special foreign services, and gaining security, police and military deployments, preparations for a seizure of power-putsch, such as those of Marine Le Pen in anticipation of a military dictatorship, equipped paramilitary dreams of a mixed pro-Soviet dictatorship Of Russia, a Poutinist, a patron of the revolution, (bloodstained the dissenting golden youth thus revealing himself officially in his first ranks, filed, imprisoned, imprisoned, placed administratively, eradicated in his slightest dissent, Integrity of the families against the denunciation of accomplices, pointing out the masked complicities, thinking heads, and principal leaders at the least) financed by Putin in deal, namely that all intelligentsia of the Youth, emanating from official, unofficial groups and radiating in source The international irradiation of the American Left became, for the established powers opposed to this socialist presidency, a vital necessity for the reign of a new type of French neo-Nazi dictatorship of a moderate liberal type, of which the French Left Even now, even the bed, smoldering as much as Alien’s egg.