Sevgisiz Bir Ruh

Avni Turan
2 min readDec 17, 2022

--

loveless soul

Keşke sevseydim birini, “sevdim” dediğimde bana inanacak
Sessizlik bu kadar karartmazdı belki kalbimi
Sana ulaşmak için açtığım yolların taşları tarihe karışacak
İzin veriyorum ben de, hayır durduramam gerçekleşmesini

Hayat çok kısa önemli şeyleri söylemekten vazgeçmek için
En azından böyle teselli ediyorum vicdanımı
Ve hayat çok kısa sevgisiz bir ruha sahip olmak için
Senin gibi, başladığı zaman aşkın savaşı

İtiraf ediyorum kayıbım, kayboldum
Seni tamamen kaybetme korkusunda
Sandım ki yeterli olur bir özür
Ama unuttum sezgisiz bir ruhun olduğunu
Ben ağlarken kırık dökük ruhumla

Unuttum sevgisiz bir ruhun olduğunu
Ben ağlarken kırık dökük ruhumun içinde

Keşke umursamasaydım seni, tıpkı senin yaptığın gibi
Seninle ilgili kurduğum hayaller acıtmazdı beni
Başkası bakacak artık o semavi gözlerine
Merak ediyorum da sevecek mi acaba seni benim kadar

Hayat çok kısa önemli şeyleri söylemekten vazgeçmek için
En azından böyle teselli ediyorum vicdanımı
Ve hayat çok kısa sevgisiz bir ruha sahip olmak için
Senin gibi, başladığı zaman aşkın savaşı

İtiraf ediyorum kayıbım, kayboldum
Seni tamamen kaybetme korkusunda
Sandım ki yeterli olur bir özür
Ama unuttum sezgisiz bir ruhun olduğunu
Ben ağlarken kırık dökük ruhumla

Unuttum sevgisiz bir ruhun olduğunu
Ben ağlarken kırık dökük ruhumun içinde

Oh kağıttan yaptım o yüzükleri
Sana şarkılar yazmak için kullandığım
Utanç verici anılar hala incitiyor bir parçamı
Neden affedilmek ister ki benim gibi
hatalarla dolu olan biri? (affedilmek ister)

İtiraf ediyorum kayıbım, kayboldum
Seni tamamen kaybetme korkusunda
Sandım ki yeterli olur bir özür
Ama unuttum sezgisiz bir ruhun olduğunu
Ben ağlarken kırık dökük ruhumla

İstiyorum ki bunlar olsun son satırlar senin adına
Ama ilham perim durmaz, beslenir gönül yarasıyla

--

--