آینه بغل هایما S7

Baharja
2 min readJul 2, 2022

--

در واقع Haima S7 یک دیفرانسیل جلو کراس اوور چین است که توسط هایما طراحی شده و پرفروش ترین محصول این شرکت محسوب می شود. به همین دلیل این خودرو در انواع مختلفی مانند توربو طراحی و به بازار خودرو عرضه شده است. اگرچه این خودرو با ابعاد بزرگ طراحی شده است اما اندازه عظیم آن به دلیل طراحی ساده و معقولش توجه بینندگان را به خود جلب می کند.

قطعات یدکی هایما در بسته بندی اصلی هایمافور با هولوگرام روی لیبل ایزاک به فروش می رسد. البته قطعات وارداتی این خودرو با برندهای مختلف با قیمت کمتری نسبت به قطعات اصلی به فروش می رسد. اکثر قیمت های قطعات هایما متوسط ​​به بالا هستند. با توجه به هزینه استهلاک پایین این خودرو، در هنگام خرید این خودرو نیازی به تعویض قطعات یدکی برای مدت طولانی نیست. البته این در صورتی صادق است که به درستی کار کنید و از نگهداری منظم و تعمیر و نگهداری و سوخت گیری قطعات غافل نشوید.

هایما s7 در ایران نسبتا قوی است و یکی از بهترین برندهای خودروسازی ساخت چین محسوب می شود. شاید با خود بگویید که دلیلی برای خرید اینترنتی این قطعه وجود ندارد، زیرا آینه های این خودرو در بازار «فروش آینه بغل هایماس 7» به راحتی یافت می شود. اما با توجه به فروش بالای این خودرو، قطعات یدکی نیز به دو صورت اصل و تقلبی به بازار عرضه شد. در نتیجه با انواع برندها و “قیمت آینه بغل هایما s7” در تشخیص کالای اصلی و تقلبی دچار سردرگمی خواهید شد.

آینه های جانبی هنگام پارک دوبل، زمانی که خودرو در کنار جاده است یا هنگام تلاش برای سبقت گرفتن بسیار مفید هستند و به شما کنترل بیشتری بر محیط اطراف راننده می دهند.آینه هایما S7 با قطعات یدکی خودرو خود مشتریان را به خود جذب می کند و طراحانی که برای این منظور استخدام شده اند فرصتی برای آزمایش این برند معتبر جهانی ندارند. من متوجه شدم که نمی توانم. قطعات بدنه هایما اس 7 که شهرت جهانی دارد برای تست به بازار عرضه می شود و طرفداران لوازم یدکی هایما اس 7 تنها یک بار و زمانی که سودجو سر کار می آید با خطا مواجه می شوند. و تاریخچه این برند را زیر سوال می برند. با اغراق، تولیدکنندگان آینه های جایگزین باید محصولات خود را با دقت بیشتری ارائه کنند و برندهای معتبر جهانی همیشه زیر ذره بین هستند، بنابراین باید ریسک را به حداقل رساند. افرادی هستند که دنبال منفعت هستند و سعی می کنند جلوی آنها را بگیرند. پیش رفتن.

آینه های جانبی این خودرو مجهز به بخاری برقی هستند که در روزهای سرد و برفی هنگام یخ زدن و بخار دادن آینه ها مفید است. این سیستم برای حذف یخ و بخار از آینه گرما تولید می کند.
آینه های جانبی هایما S7 قابلیت تنظیم برقی در جهات مختلف را دارند. این ویژگی بسیار مهم است زیرا مجبور نیستید هر بار آینه را به صورت دستی تنظیم کنید، بلکه می توانید با استفاده از دکمه های موجود در داخل کابین، آینه را تنظیم کنید.

شما می توانید آینه بغل هایما S7 را از آدرس خود فروشگاه اینترنتی هایما یدک با بهترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنید.

--

--