Bayrampaşa Saç Kaynak Merkezi
2 min readMar 2, 2022

Bayrampaşa

Bayrampaşa da yaşamak ayrıcalıktır sizlere tavsiyem Bayrampaşa gençlerine dikkat edin semtteki gençler piskolat yapısı ile size racon kesebilir bu yüzden diğer semtten gelenler Bayrampaşalı gençlere dikkat etsin

Bayrampaşa en tehlikeli mahalleleri

1 Vatan Mahallesi

2 Orta Mahallesi

3 Yıldırım Mahallesi

4 Canavar Mahallesi

5 Altıntepsi Mahallesi

Ve daha bir çok mahalle vardır adlarını yazmadım tam olarak aklıma gelenler bunlar ve vatan mahallesi bağlar caddesi cok tehlikeli biyerdir ve Şunu derler Bağlar sizi değil bizi Bağlar buraya dikkat ediniz sizlere tavsiyemiz Bayrampaşa güzeldir ama semtine dikkat ediniz.

Bayrampaşa da yaşamak isteyenlere tavsiyemiz Bayrampaşa güzeldir ama semtine sizde Bayrampaşa da yasamak istiyorsanız burada yasayabilirsiniz.

Bayrampaşa cezaevi

Önceden cezaevi burada yer almaktaydı ve devlet hastanesi yanında olmaktaydı ve şuan taşınmış olmakla beraber buraya blok blok daireleri yaptılar iyimi oldu derseniz iyi oldu çünkü cezaevinin burada olmaması gerekliydi taşınması iyi oldu benim görüşüm öyle aslında.

Bayrampaşa Spor

Okadar Bayrampaşada maç oldu ve ben hiç Bayrampaşa nin maçını izlemedim nedeni ise Hayatımda iki kere maça gittim ve ikisindede olaylar olaylar hangi maça gittiysem hep olay cikti ve bu olaylarıda biz çıkardık 1 olayim Fenerbahçe maci vardı ve maça giremedik diye olay çıkardık ve ikincisinde sakarya da tatanga spor un maçına gittik ve tatangalardan birtanesi arkadaşımdı kerim Özdemir mac bir anda kavgaya döndü ve olaylar olarlar ve ben birdaha maça gitmeme karari aldim iyimi yaptım iyi yaptım maça gitmiyorum arkadaş tv den izlerim yeter bana 😄

Bayrampaşa Gezilecek Yerler

Güzel semtimizin en güzel gezilecek yerlerinden bahsetmek gerekirse bunları size anlatabilirim

Forum istanbul alışveriş merkezi

Forum istanbul da güzel vakitler geçirebilirsiniz ve sevgiliniz ile cafelerde oturup kahve çay pizza veya doner iskender yada sinama keyfi yapabilirsiniz

Bayrampaşa Ada Park

Adapark da bulunan ata binme ve kaferlerin bulunduğu yerlerden birtanesi ve bu parkda lunapark bulunmakta yazın sevgiliniz ile gidebileceğiniz yerlerden birtanesi burasıdır.

Yazının devamı netistanbul.com da bulunmaktadır mutlaka ziyaret ediniz.

Bayrampaşa Saç Kaynak Merkezi
0 Followers

Bayrampaşa Saç Kaynak Merkezi Telefon numaramızdan arayınız 0534 085 27 25