Sad Poetry|Sad Urdu Poetry|Sad poetry SMS|Sad Shayari in Hindi/Urdu

urdu poetry
3 min readApr 28, 2020

--

latest collection of Sad Poetry, Shayari & Urdu Ghazals, Sad Urdu shayari is very famous in Pakistan and around the world. Read All ghazals by Sad.

تیری کہانی سے نکل جائیں گے

तेरी कहानी से निकल जाएंगे

کوئی بھی نہیں تھا میرے پاس دلاسے کے لیے

میں اپنی ہی باہوں میں سر رکھ کے رو پڑا

कोई भी नहीं था मेरे पास जैसे के लिए

मैं अपनी बाहों में सर रखकर रो पड़ा

ہم محبت لُٹا کے بیٹھے ہیں

तुम मोहब्बत उठाए फिरते हो

हम मोहब्बत लुटा कर बैठे हैं

میری برسوں کی اداسی کو صلہ کچھ تو ملے

اس سے کہہ دو وہ میرا قرض چکانے آئے

मेरी बरसों की उदासी को शीला कुछ तो

उससे कह दो वह मेरा कर्ज चुकाने आए

جس نے درد چھپانا سیکھ لیا

जिसने दर्द छुपाना सीख लिया

میری زندگی سے کھیلنا سب کی فطرت سی بن گئی ہے

کاش میں کھلونا بن کر بکتا کتا تو کسی ایک کا ہوتا

मेरी जिंदगी से खेलना सब की फितरत सी बन गई है

ताश में खिलौना बन कर बिकता तो किसी एक

مجھے روتے ہوئے دیکھ کر وہ ہنس ہنس کے گزری

میں دیکھتا ہی رہا جیسے مفلس گزرے بازار میں

मुझे रोते हुए देख कर वह हंस हंस के गुजरी

मैं देखता ही रहा जैसे को प्लस गुजरी बाजार में

سنا ہے بک رہا ہے عشق بازاروں میں آج

اس عشق فروش سے پوچھو وفا بھی ساتھ دیتے ہو

सुना है बिक रहा है इश्क बाजारों में आज

उस इश्क फिर उससे पूछो वफा भी साथ देते हो

ک بار اور دیکھ کر آزاد کر دے مجھے محسن

کہ میں آج بھی تیری پہلی نظر کی قید میں ہوں

एक बार और देख कर आजाद कर दे मुझे मोहसिन

के मैं आज भी तेरी पहली नजर की कैद में हूं

مار دیتا ہے تیرا یوں بے خبر رہنا

मार देता है तेरा यूं बेखबर रहना

اب تو خود اپنی ضرورت بھی نہیں ہے ہم کو

وہ بھی دن تھے کہ کبھی تیری ضرورت ہم تھے

अब तो खुद अपनी जरूरत भी नहीं है हमको

वह भी दिन थे कि कभी तेरी जरूरत आए थे

میں کس سے جا کے کہوں حال دیدہ نم کا

میرے دکھ سے تو آگاہ میری ماں بھی نہیں

मैं किससे जाकर कहूं हाले देता है नाम का

मेरे दुख से तो आजा मेरी मां भी नहीं

انا کی موج مستی میں ابھی بھی بادشاہ ہیں ہم

جو ہم کو توڑ دیتا ہے ہم اس کو چھوڑ دیتے ہیں

अनार की मौज-मस्ती में अभी भी बादशाह हैं हम

जो हमको तोड़ देता है हम उसको छोड़ देते हैं

اس قدر کشش ہے تمہاری اداوں میں

ہم اگر تم ہوتے تو خود سے عشق کر لیتے

इस कदर कशिश है तुम्हारी अदाओं में

हम अगर तुम होते तो खुद से इश्क कर लेते

میرا کیا حال ہے تیرے بنا کبھی دیکھ تو لے

جی رہا ہوں تیرا بھولا ہوا وعدہ بن کر

मेरा क्या हाल है तेरे बिना कभी देख तो ले

जी रहा हूं तेरा फुला हुआ वादा बनकर

بہت تھے میرے بھی اس دنیا میں اپنے

پھر عشق ہوا اور ہم لاوارث ہو گئے

बहुत थे मेरे भी इस दुनिया में अपने

फिर इश्क हुआ और हमला बारिश हो

اب تو آواز بھی دو گے تو نہیں آئیں گے

ٹوٹنے والے قیامت کی انا رکھتے ہیں

अब तो आवाज भी दोगे तो नहीं आएंगे

टूटने वाले क्या मत किया ना रखते हैं

Thanks for Read My Poetry Please Share With Your Friends

Originally published at https://bestpoetrywala1.blogspot.com.

--

--