--

İsmimiz Roma mitolojisindeki denizlerin tanrısı Neptün’den gelmektedir. Neptün hem Roma hem de Yunan mitolojisinde yaratıcılığın sembolü olarak adlandırılan tek tanrıdır.

AHMET ÖZDEMİR

Stratejist

Görevim gereği almış olduğumuz briefi inceleyerek müşterinin bizden ne istediğini anlıyorum; içgörüyü yakalamak ve stratejimizi ortaya çıkarmak için gerekli araştırma yöntemlerini belirliyorum. Bu araştırma yöntemleriyle toplanan veriyi diğer stratejist arkadaşlarım ile değerlendiriyorum. Uygun içgörüyü ve stratejiyi bulduktan sonra, taktikler için görevi reklam yazarı ve sanat yönetmeni arkadaşlarımıza teslim ediyoruz. Ajanstaki görevimin de gereği olarak araştırmak ve sorgulamaktan hiçbir zaman kaçınmam. Her zaman daha da derinlemesine inerek en iyisini ve en doğrusunu bulmak için bütün çabayı gösteririm.

ozdmir.57900@gmail.com
LinkedIn: Ahmet Özdemir
Instagram: ozdmir96

BURAK AKINAL

Sosyal Medya Uzmanı

9 Mayıs 1997 Gaziantep doğumluyum. İlkokul ve lise yıllarımı Gaziantep’te Özen Sanko Okulları’nda okudum. Stajlarımı memleketim Gaziantep’te Dolphin Ajans’ta tamamladım. Kariyer hedefim reklamcılık sektöründe kendi ajansımı kurup, başarılı bir ajans yöneticisi olmak. Eğitim hayatım boyunca sektörü yakından takip ederek birçok konferansa katıldım. GençYaratıcı İletişim Ajansı’nda müşteri temsilcisi olarak görev aldığım zamanlarda kendime çok şey kattığımı düşünüyorum. Hayatım boyunca maddi ve manevi konularda en büyük destekçim ailem oldu. Hobilerim arasında ailemle zaman geçirmek, futbol oynamak ve maç izlemek var.

burak_akinal@hotmail.com

BURCU DURMAZ

Sanat Yönetmeni

1997 yılında Çanakkale’de doğdum. Lise öğrenimimi Çanakkale İ.M.K.B. Anadolu ve Teknik Meslek Lisesi’nde tamamladım. İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nü kazandım ve bu bölümde lisans eğitimime devam ederken Görsel İletişim Tasarımı Bölümü’nden çift anadal da yapmaktayım. İzmir’de bulunan Grafiket Adworks Reklam Ajansı’nda 2 aylık bir staj süresinin sonunda ajansta Jr. Art Director olarak işe başlayarak sektöre adım attım. Halen freelance olarak çalışmalarıma devam etmekteyim.

burcudurmz@gmail.com

ECE LARA ALANYALI

Stratejist

1998’de İzmir’de doğdum. Lise öğrenimimi Çakabey Anadolu Lisesi’nde tamamladıktan sonra İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nde okumaya başladım. Bölümüme devam ederken stratejist olma tutkumdan ötürü Sosyoloji Bölümü’nden çift anadal programına başladım. Yaz tatillerinde İstanbul’da bulunan Ogilvy, TBWA ve Puck Global ajanslarında stratejik planlama departmanında stajyer olarak çalıştım.

ecelaraalanyali@gmail.com

EGE YUTAZ

Metin Yazarı

23 Eylül 1997 yılında İzmir’de doğdum ve büyüdüm. Eğitimimi Özel Avni Akyol Lisesi’nde tamamlayarak 2015 yılında İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’ne başladım. Aktif bir sosyal medya kullanıcısıyım; sosyal medya hayatımın bir parçasıdır. Trendlere ve gündeme hakim olduğum için metin yazarlığı pozisyonuna yöneldim ve kendimi bu alanda geliştirmeye başladım.

yutaz.ege@gmail.com

ORÇUN KAAN AKBAŞ

Metin Yazarı

1997 yılının Ekim ayında İzmir’de dünyaya geldim. Lise eğitimimi Nevvar Salih İşgören Eğitim Kampüsü Turizm ve Otelcilik Anadolu Meslek Lisesi’nde tamamladım. Bu süreçte Çeşme Sheraton başta olmak üzere farklı yerlerde aşçılık yaptım. Üniversite hayatıma ise İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nü kazanarak başladım. İstanbul’da bulunan Medyaevi’nde toplam üç ay staj yaptıktan sonra dugunbuketi.com’da İçerik Yazarı olarak stajımı tamamladım. Son sınıfta ise Neptune Agency’de metin yazarı olarak çalıştım. Farklı şeyleri bir araya getirerek yeni şeyler ortaya koymayı seviyorum. İnsanların akıllarında kalıcı şeyler yaratmak istiyorum.

orcunkaanakbas@hotmail.com

--

--