Modunuzu Anında Tavana Yükseltecek 5 Öneri

Çağla Hezer
Türkçe Yayın
Published in
3 min readOct 16, 2019

Sabah uyandım. Bir ayılıp bayılıyorum ki sormayın. Yataktan çıkıp hazırlanmaya başladığımda ağırlaşan vücudumu taşımakta inanılmaz zorlanıyorum. Modum ayaklar altında… Bunun aksine, saat 10:00–16:00 arası bir tempoluyum ki görseniz inanamazsınız. Gelin görün ki, kendiliğinden olan bir şey değil bu. Bizde kendi çapımızda bir şeyler yapıyoruz illaki (!) İşte size benim favori mod yükseltme listem…

EVDEN HAZIRLANMADAN ÇIKMAYIN

Güne her zaman hazırlıklı başlayın. Özellikle hem cinslerim söyleyeceklerimi iyi dinleyin. Eğer bir şeyleri tamamlamadan o kapıdan çıkıyorsam tüm gün modumu yükseltemiyorum. Güne tam teşkilatlı hazırlanmak inanılmaz bir tatminlik duygusu yaratıyor bünyede… Bu yüzden erken kalmanın önemini özellikle vurgulamak istiyorum. Kendinizi erken kalkmaya alıştırıp hazırlıklarınızı tamamlayarak evden çıkın.

KAHVESİZ YAPAMAM, YAPAMAM!

Kahveyi belki sevmiyor olabilirsiniz. Sevmiyor olsanız bile günde bir bardak nescafe ya da bir fincan türk kahvesi içmek enerjinizi anında yükseltecektir. Adaptasyonunuzu anında arttıracak. Senelerdir günde 3–4 bardak kahve tüketip bağışıklık kazanmama rağmen hala ilk kahve içişimden sonra yoğun enerji hissetmekteyim. Size dokunmadığı sürece ve kararında içtiğiniz sürece verebileceğim en işe yarar tavsiyelerden biri olacaktır.

PLANLA KAFAN RAHAT OLSUN!

Mod düşüklüğüne her zaman doğrudan etkisi olan karışık işleri, planladığınız an ne yapanız gerektiğinden son derece emin olursunuz. Ne yapmanız gerektiğini bildiğiniz de her şey çok daha kolay olacaktır. Temizlik yapmak gözünüzde mi büyüyor? Planlayın gitsin! Ofiste işler sarpa mı sarıyor? Hemen işleri sıraya sok! Bütün gün dışarıda koşturman gereken işler mi var? Planını yap ve akşam eve dönerken kendine bir yemek ısmarla! En sıkıcı anları keyifli hale getirmek bizim elimizde. Düşüncelerimizi olumlu yöne çekip başarılı bir şekilde organize olabiliriz.

GÖRMEDİM, DUYMADIM, BİLMİYORUM

Geçen gün kendimi çok kötü hissediyordum ve çok bunaldığımı fark ettim. Durdum ve afalladım. Şuan böyle olmama sebep olan şey nedir diye bir düşündüm. Düşününce anladım ki, etrafımdaki insanların bir çoğu enerjimi inanılmaz düşürüyor. Özellikle çalışma hayatında karşılaşılan bu durum, insanı çok yoruyor. Kötü düşünce yapısına sahip insanlardan ve sürekli dönüp dolaşan dedikodulardan uzak durmak inanılmaz zaman kazandırıyor. Deneyin ve görün. Enerjinizi insanlar için tüketmeyin. Enerjinizi aksine ikiye katlayacak işlerle meşgul olun. Bazen tek olmak, boş bir çokluk olmaktan iyidir. Gerektiğinde görmedim-duymadım-bilmiyorum diyebilmeli insan. Diyebilmeli ki, günden ve yaşamdan daha çok keyif alabilmeliyiz…

ERTELEMEKTEN VAZGEÇ

Ertelemek konusuna daha önce şu yazımda değinmiştim. Neden erteliyoruz, aklımızdaki düşüncelerin hangisi sebep oluyor hepsini gün yüzüne çıkarmıştık. Ertelemenin ardından bıraktığı pişmanlık duygusu ve huzursuzluk gün boyunca bize eşlik eder. Böyle bir durumda modumuzun yüksek olmasını bekleyemeyiz. Kendinize her zaman ertelemeyecek kadar sorumluluk yükleyin. Bütün sorumlulukları tamamlamanın keyfini yaşayın!

--

--

Çağla Hezer
Türkçe Yayın

“They told me I was a wild and dangerous woman. I am telling the facts. The facts are also wild and dangerous