23 / 歡樂嘅時光過得特別快

jan
5 min readApr 12, 2020

--

【非會員閱讀link】

嗰個農曆新年,我哋再見咗幾次面。

遊長洲,上山頂,更多時只係街頭漫步——冇錯,純粹行路。無關浪漫,我哋只係市儈,唔想花錢消費,淨係想花時間喺對方身上。

我鍾意陽光,鍾意行路,鍾意望海放空。我唔需要冷氣,唔需要娛樂,只要同佢一齊,已經滿足。

法仔唔介意同我山長水遠睇風景,唔介意同我漫無目的閒逛,唔介意同我坐喺公園發呆。無論我哋行到邊、食啲乜,佢從來唔碌手機,雙眼永遠專注於我(搞到我都唔玩得電話),同我傾偈。「喺法國,同人食飯嘅時候睇手機,係非常、非常冇禮貌嘅事。望一兩個短訊勉強可以接受,但真係只能望一眼。」呢種交流自然令我覺得備受重視。只係長期注視對方雙眼,略嫌佢電力過盛。同當年嘅分別在於:而家少咗啲輕浮,多咗幾分沉穩。

法仔好鍾意嘅維港。

佢知道我抗拒中國自由行,但凡身邊有人講普通話,佢就會細聲講大聲笑:「你啲朋友呀。」佢會喺食肆作狀大叫「fúwùyuánr」,撩我:「我哋學下啲dàlùrén嘛。」佢唔特別討厭中國人,但係好鍾意睇我對中國自由行黑面嗰副嘴臉。有時見我塊面西得太誇張,佢會嘆氣:「唉,你真係好唔鍾意佢哋。」「我係。試下你屋企俾人侵佔同污染吖…」佢拍下我膊頭,安撫我:「It’s okay, it’s okay. You’re still in Hong Kong… This is still Hong Kong, not yet Guangzhou… or Zhuhai.」

每當香港人同佢講英文,「sorry」、「thank you」、「just a moment please」,輪到佢皺眉:「又講英文?做咩個個都同我講英文?呢度係香港,講廣東話咖。我係香港人,唔係鬼佬。應該同我講『對唔住』、『唔該』、『等一陣』先啱。」「得喇…煩!」當我哋每日俾普通話重重包圍時,身旁呢個混血鬼佬堅持要講廣東話,問心,我安慰都嚟唔切。

口口聲聲話「我哋唔好行得太埋,要理智,大家都唔好沉船」,但打從一開始,佢就冇同我保持過「朋友」應有嘅距離。點解咁講?因為佢從來冇同我行過一般朋友見面用嘅貼面禮(即係faire la bise,法國人好興嗰種面貼面greeting)。每一次見面,佢第一個動作都係輕吻我嘴唇,以此作為打招呼嘅方式。出街嘅時候,我哋舉止儼如情侶。無論喺長洲、山頂、油麻地、尖沙咀,佢都唔會鬆開我隻手。法國人果然好鍾意親吻,無論何時何地,只要四目交投,自自然然就會錫一啖。

佢唯一一個我唔鍾意嘅習慣,係食煙。佢聲稱佢唔食煙,因為電子煙唔算煙:「I don’t smoke, I vape.」佢冇帶電子煙返香港,隨身會袋住包煙,但兩日都未必會食一支。(條友連火機都唔帶又唔買,都唔知係博問人借火溝女;喺我面前就只會問阿叔借火。)食完煙,佢會洗完手,認真聞下隻手有冇煙味,先拖返我;食完薄荷糖,先再錫我。

有次喺街,我想玩佢(即係調情),不停咁哄埋佢度錫佢。佢開始避:「夠喇,唔好再錫,再錫出事咖。」大街大巷,人來人往,出得啲咩事丫,我心諗。見佢愈面紅,我就愈過癮。佢再話:「唔好再錫喇。你記得我講過…」「你就嚟走丫嘛,知啦。」我又哄埋去。佢突然㧬開我,拎支煙出嚟,衝去問人借火。點著支煙之後,佢吸氣、呼氣,鬆一口氣,沾沾自喜咁同我講:「嗱,我食緊煙喇,你唔鍾意煙味咖,而家肯停啦?」我仲唔收手:「唓我怕咩?我有香口膠俾你食喎。」佢塊面仲係好紅:「唔好再行埋嚟呀,俾我冷靜下先。呼,你真係丫…」真係啼笑皆非,君子得嚟好可愛。

喺佢面前,我終於可以做返自己。

過去幾年發生太多事,我逐漸變得收埋自己,唔敢表達,怕被否定。當法仔講起自己讀書時做過夜場DJ,隨口問我鍾意咩類型嘅音樂時,我都猶豫咗好耐,怕答完又俾人嫌棄唔同世界唔同層次。

我唔想再為咗迎合人而失去自我,決定坦然分享:「台灣嘅Tizzy Bac、原子邦妮都係我鍾意嘅團;主流啲嘅話我鍾意張惠妹同蘇打綠。你仲記唔記得你喺hostel播過French rap俾我聽?香港rap界你一定要聽LMF。」佢話:「好,記低晒,我去聽下。」佢send咗張芸京〈讓我照顧你〉、曲婉婷〈沒有什麼不同〉同吳雨霖〈我本人〉俾我,話:「國語歌、廣東歌,我鍾意呢啲。」我回敬返一首胡琳cover嘅〈每天愛你多一些〉,唔係憑歌寄意(真係唔會輕言愛),純粹真心覺得胡琳把聲係天籟。

胡琳呢個cover,真係單身狗都會聽到有戀愛感覺。

歡樂嘅時光過得無比快。愈美好,愈不捨。

人同人嘅相處好奇妙。你冇法子用公式計算出人夾人嘅定理,冇法子用條件數據分析邊個襯邊個。有啲人你無論相處幾多年都通唔到電;有啲人你一見就觸電,咁多年冇見都一樣。

我意識到我對法仔嘅感情與日俱增。我唔單止鍾意佢,更加鍾意同佢一齊時嗰個自己。

我同自己講:咪當拍六日拖囉,史上最短,但開心就好。

(待續)

--

--

jan

劇透:段情爛尾,所以段故都好大機會爛尾。