29 / 談情唔說愛

jan
4 min readApr 28, 2020

--

【非會員閱讀link】

“I’m afraid of loving you.” “I understand. So am I.”

人到三十,比後生時更加唔會輕言愛。

與其話唔會,不如話係唔敢。

預科時期,第一次拍拖。第一任男友出身中產家庭,父母嚴肅內斂;內斂到男朋友聲稱從未見過父母親吻,連拖手都唔多覺。我家兩老恰恰相反,成日喺我哋面前放閃光彈。我由幼稚園開始,就習慣咗同父母互道晚安之後,佢哋講「we love you, Jan」,我回應「I love you too」。我以為同親密嘅人講「愛」好容易,係男朋友話俾我知,喺香港華人家庭,大部份人都唔係咁成長。呢段關係比較puppy love,但puppy love都算係love。

早幾年,第二次拍拖。第二任男友比較缺乏家庭溫暖;一屋兩條麻甩佬,情感更加唔外露。佢肯同我講「我愛你」,不過查實佢好抗拒咁樣表達。佢以前成日話:「點解咁需要人講出口?點解唔可以用心感受?我講嘢唔叻,唔鍾意講嘢,點解你偏偏鍾意聽啲虛浮嘅廢話?點解女人咁追求花言巧語?」後嚟我哋經歷咗好多嘢,由相愛到互相傷害。即使如今此情不在,我依然會承認佢係我曾經深愛過嘅人。我曾經死心塌地咁愛佢,愛到literally連命都唔要(唔係淨係分手後想跳橋嗰次)。好唔理性,甚至扭曲自己嘅人性,但當時確實愛過,而且刻骨銘心,只係我同佢都用錯方法去愛。

至於法仔,喺考慮同我發展期間,已經直言:「我怕我會愛上你。」佢一直只會同我講「我好鍾意你」,但從來唔講「我愛你」。唔係講唔出,而係愛唔到。喺佢口中,佢從未愛過我。

我,同樣,只會同法仔講我好鍾意佢,但講唔出我愛佢——講過一次咁大把,講完有啲後悔,自覺太兒戲。

我到而家都唔知,我同法仔之間,有冇曾經存在過「愛」。

中三貪得意學嗰半年法文,最深刻同發音最準嗰句「je t’aime」,我仲未有機會實戰。冇講過,亦冇聽過。

我哋約好咗,3月10號喺香港機場再見。

法仔3月10號下晝抵港,11號早機返巴黎。我哋有嘅時間,連一晚都冇,計嚟計去都係得兩三個鐘。「嘻嘻,我哋提早咗成個月去計劃呢場約會!」3月10號先有得見,佢2月9號已經問定我到時想去邊、做啲乜。「時間緊拙,我哋邊度都唔使去,唔需要安排節目,兩個人散下步傾下偈就夠。可以同你相處,我就滿足。」我由衷咁諗。

佢唔喺香港,我哋依然日復日、夜復夜咁傾偈。

「Aaron同Ray有冇send返我哋餐飯張合照俾你?Send俾我丫。」我想至少keep到一張同佢嘅合照。「佢哋兩個靚唔靚仔?你唔問我拎佢哋電話?」Send完相,死法仔又試水溫,我都廢事理佢。人哋高大有型又點,我鍾意你丫嘛,你都係想聽呢啲啫,煩。

「影呢張相嗰刻,你係咪好討厭我?」「討厭你就唔會應約。我只係疑惑你葫蘆入面賣咩藥。同時觀察緊你,想了解你多啲。」法仔話:「我當時都觀察緊你,感覺到你對我好冷淡…」「邊個叫你咁多年都冇搵過我啊!」「嗯…想當年我哋…」講下講下,原來佢根本就記得唔少當年嘅片段。

「我記得,嗰晚我推咗你埋牆,你問我係咪想錫你,我扮聽唔明…實情我乜都聽得明。」我打斷佢,問:「係你推我埋牆,定我推你埋牆?我當時咁直接問你係咪諗住錫我?」好難想像24歲嘅我咁勇猛。「我推你埋牆。然後…嗯…最後,我淨係攬實你。」佢冇錫到我,因為佢當時有女朋友。係我唔知,投懷送抱。

柒事不堪回首,嗰一幕我真係好面懵。我講埋落去:「然後我錫咗你塊面一啖。」法仔笑:「故事完。」我話:「我哋以為當時係劇終,但原來…人生…」法仔send咗個飛吻emoji嚟,我又回敬返個飛吻俾佢。我繼續話:「難怪唔止一個朋友話我哋嘅重逢令人諗起《Before三部曲》。」

真係三部曲就好,我唔想煞科住呀導演。

就算老咗唔再夢幻唔再浪漫,我都想拍埋落去。你估有嘈交對象係必然咖咩,可以一齊變老幾咁難得。

(待續)

--

--

jan

劇透:段情爛尾,所以段故都好大機會爛尾。