32 / 未出發先興奮

jan
6 min readMay 14, 2020

--

【非會員閱讀link】

瞓醒第一件事,text法仔。

「尋晚有啲無禮…對唔住。」「你係呀,哈哈。」佢打咗個輕佻嘅飛吻emoji,搞到我更加唔好意思。除咗死狗樣,我都唔知點回好。法仔笑:「見到你邪惡嘅一面,哈哈哈哈。」跟手打個惡魔樣串我。

我做咗啲咩咁「邪惡」,要連連道歉?冇,前一晚睇完戲,臨瞓前我突然發晦氣。

港女:I’m not coming to Cambodia for you
法仔:…
法仔::(
港女::(
港女:That’s it!
法仔:So sad…
港女:Yep
港女:Life is always sad
港女:Déjà vu

無啦啦發咩晦氣?倒帶倒多兩格——法仔只不過講咗句「我哋而家都唔係嗰個狀態」,我就過度反應。

我嬲咗,皆因英文太差,錯誤解讀。我以為佢所指嘅「嗰個狀態」,係指我哋未係情侶;其實佢意思只係話我哋唔係喺同一個時空面對面相處緊。點解我以為佢強調我哋未係情侶就會咁大反應?無他,皆因崩口人忌崩口碗,我真係幾想同佢成為情侶。

可惜我瞓醒重新解讀過已經太遲,我已經發咗爛渣。覆水難收,唯有不停沙冧。

「我知我態度好差…對唔住…」「唔使對唔住,冇事呀。:)」我博命say sorry,佢努力send smiley。我仲係好緊張,嘗試解釋,想挽回喺法仔心目中嘅形象。我打咗一大堆,解釋我get錯佢意思,解釋我點解唔開心,為自己嘅無禮晦氣開脫。

法仔嘅回應得一句:「我覺得只係一場誤會。^^」佢咁講,我都鬆一口氣。

「金邊啲酒店好平喎!」法仔突然cap咗啲酒店資料俾我睇。我話:「你check嚟做咩?我都check過金邊啲Airbnb,真係好平。」「咁你check嚟做咩?」唓,小學雞,執我口水尾。

我話:「因為我尋晚聽到有人叫我去金邊搵佢囉。」法仔又cap咗張圖——係我尋晚嗰句「I’m not coming to Cambodia for you」,大大個紅圈圈住,側邊仲有好多火焰emoji。

「啲火焰咩料…」「係我個心俾火燒到,好痛。」佢份人平時好正經,估唔到都有佻皮嘅一面。「你真心想我嚟?」「你尋晚話唔嚟…」嘩,扮慘?我不甘示弱,cap返早幾日佢叫我唔好去嘅說話,畫返紅圈,send俾佢。

我趷返佢:「我話可以去法國探你,你話唔好,轉頭又問我會唔會去。我話我可以嚟柬埔寨搵你,你又話唔好,跟手又再問我會唔會嚟。點呀你?一時一樣。」「你咪一樣…一時話嚟,一時話唔嚟!」唉吔駁嘴?乾脆開心見誠啦:「你講一句想我嚟,我就會嚟。」「好,今晚見。」「唔好大我!」

廢噏完,開始認真討論。佢主要嘅concern,係怕我嘥錢,同埋嘥咗啲假。錢我真係唔多,假我就大把。我講咗幾十次「我點都要清年假」,佢終於表達佢想我過去,只係唔好意思開口。

「咁等你買好機票,我就幫你book住宿。你唔熟金邊,等我幫你搵間近Alan屋企嘅,見面方便啲。」Alan即係佢intern老細兼遠房表姐夫。Alan屋企,係法仔寄居嘅哋方,亦係佢哋返工嘅地方。

「你prefer住酒店定Airbnb?我一陣幫你睇。」「酒店同Airbnb我都冇所謂,但係我想有自然光。」採光,係我揀住宿最重視嘅一環。「即係冇窗嘅房唔得啦?」「唔得,冇窗我會死。」我要窗,最好係大窗。

我哋花多咗一日一夜嘅時間去夾期。夾到我攞假嘅期,又要check機票格價。計下計下,原來飛柬埔寨都要兩千蚊。「呢兩千蚊,我留起嚟飛法國會唔會划算啲?」「嗯…如果飛柬埔寨唔抵,一係遲啲先喺法國見…」「好,唯有係咁。」

法仔難掩失落之情,追問:「不如照嚟啦?我哋攤分返個開支,機票我出一半。」聽到佢話夾錢,我即刻褪軚:「照原定3月10號喺香港機場見啦?」

「你唔想過嚟?」「我想,但我唔想你出錢。係我自己要飛過嚟,你夾份埋單係咩道理?」法仔話:「道理就係——我哋都想見對方,呢個trip係我哋大家嘅。個trip開心,雙方都得益,所以我出一半好合理。或者你出機票,我幫你出住宿。」「咁如果我嚟到又發脾氣呢?你咪貼錢買難受?」「如果我哋唔夾,愈早知唔係愈好咩?」我諗一諗,又啱,好過我飛到法國先反面。「然後你又可以unfriend我,我哋可以再無視大家六七年。」丫,講呢啲?

我終於砌到個期,3月3號到7號飛金邊。

「好似好耐之後咁…認真,不如你今日嚟啦,我準備咗晚餐俾你。」佢影咗張相俾我睇,相入面有排繽紛樂。「一排frozen Kinder Bueno,你鍾意嘅。」有得睇,冇得食,我一樣咁冧,因為佢記得我講過嘅嘢。

識食一定係將繽紛樂放冰格。(圖片來源:法仔)

我突然醒起,呢日係2月14,情人節。

「你今晚有冇約人?」問咩啫問,你又唔肯做我情人。「想約你,你唔嚟,唯有約自己返屋企煮飯。」2月14邊有咁易約到人,我啲朋友都一對對,唔少人仲有埋仔女。

法仔話:「唔…話說…我哋之前見面嘅每一日都好似情人節。」「的確,你每一日都令我好開心。」法仔就係有咁嘅魔力,同佢一齊,我無時無刻都會笑。我成日都話佢好sweet,好比我鍾意食嘅繽紛樂,好比佢鍾意飲嘅益力多——一樣咁sweet,令人愉悅。

「我幫你book咗酒店喇,仲加咗少少錢——如果你到埗嗰陣我嚟唔到接你,酒店會派司機嚟車你。間酒店唔係好高級,不過算近Alan屋企,望落都乾淨企理。嗰度有細細嘅健身房,同埋細細嘅泳池,我諗住你可能會想做下運動。」我去金邊嗰幾日,佢日日都要返工。可能怕我悶,我感覺到佢好用心揀酒店,想我至少喺酒店有啲細藝,打發時間都舒服啲。

考慮周全嘅法仔,令我未出發,先興奮。

睇相係咪好靚呢?實景都唔差,不過空間好細。無論如何,法仔嘅體貼心意我收到晒。(圖片來源:CamHolidays

(待續)

--

--

jan

劇透:段情爛尾,所以段故都好大機會爛尾。