5 урока от предприемачество

Житейски уроци от 13 години в стартиращи ИТ компании.

Цветелин Андреев
1 min readOct 13, 2016

През 2003 година започнах работа като програмист в стартираща компания разработваща (по това време) продукт конкуриращ Skype. През 2006 година бях поканен за партньор и току-що стартиралата компания Dreamix. В Dreamix прекарах 9 години и голяма част от заниманията ми там бяха свързани с предприемачеството: Стартирах собствен продукт в компанията; ръководих разработката и процеса на валидация с клиенти на продукт за застрахователната индустрия; гасих пожари в стартъп от Долината, който имаше проблеми с нарастващия брой потребители.

Какво целя с този блог

Да разкажа какво е важно за мен докато съм бил ИТ в стартъпите.

Това, че е стартъп не значи, че е яко.

“АЗ”, “НИЕ”. Прозрачност. Споделяне

Култура

Ценности

Различни ценности в Брокер.

Dreamix

По-добре рано от колкото късно

Упорит труд, но умната
Хората трупат опит, някои израстват, развиват се. Задават си въпроси и променят гледните си точки. Това става в процеса на упорит труд по предприемаческите начинания. Критерии и ценности не са достатъчни за успех. Нужни са търпение, постоянство, стратегия и добро управление. Споделям няколко интересни четива по темата:

--

--

Цветелин Андреев

Elven.bg — обучения и консултации за родители, учебни материали и настолни игри