Asia #1 § 2015–07–11

Vodopád, včely, wildlife park

Opět zpozděný budíček, takže už to bereme jako normu. Na dlouhé pláži taktéž už klasická snídaně a hurá natankovat. Poté vyrážíme vesele směr další doporučený vodopád, který byl taktéž parádní a opět bylo možné se pod ním koupat. Při cestě z vodopádu jsme po chvilce narazili na včelí farmu, kde jsme zastavili a nechali si ukázat dva typy včel, oba byly malé a neštípaly. Dokonce nám byl otevřen úl a umožněno ochutnat med, který jsme si poté dovolili koupit.

Měli jsme v plánu hned poté pokračovat k wildlife park, avšak po sestupu z vodopádu nás čekalo nemilé překvapení, a to prázdná baterie u foťáku. Takže volíme cestu zpět na základnu, nabíjíme baterii a mezitím se jdeme projít po pláži a naobědvat. Po dvouch hodinách se vracíme pro nabitou baterii a vyrážíme směr wildlife park. Cestou se zastavujeme v Kuahu, abychom zjistili ceny dopravy na Penang. Po obhlídnutí prostoru přístavu pokračujeme konečně za dnešním cílem. V pořádku dorážíme a platíme vstupenky, poté ještě dokupujeme jídlo na krmení.

Procházíme celým areálem s úžasem, krmíme exotické ptactvo od morčat, přes pávy, hady, kozy, opice, papoušky až k orlům. Jelikož jsme byli poslední návštěvníci, připojil se k nám starší pán jako průvodce, který park za námi kontroloval a uzavíral. Po tomto zážitku směřujeme domů a po cestě se ještě zastavujeme na farmě orchidejí, kde je však zavřeno a tak jen pokukujeme přes plot.

Jako další překvapení po cestě na nás čeká fotbalový zápas mezi místními týmy. Projíždíme dalším místním trhem s jídlem a taktéž okolo samoobslužné pračky, kde jsou ceny za jedno vyprání prádla 4MYR (jedna pračka) a 4MYR za sušičku (nutné vzít své prací prášky atd). Razíme na večeři a čekáme než přijde paní z večerní pauzy do směnárny, abychom vyměnili peníze na zaplacení nájmu a skůtru. To se daří a diskutujeme nad naší zítřejší cestou směr Penang. Pak už jen padáme do postele.