Знайомтеся: Луї Куенде, консультант Keep

dilan dilan
4 min readAug 28, 2020

--

Нам неймовірно пощастило, і ми щиро раді представити вам Луї Куенде, нового консультанта в команді проекту Keep.

Протягом декількох років Луї працював в криптоіндустріі і запустив одразу два проекти, що спеціалізуються на використанні технології блокчейн — Stampery і Aragon. Проект Aragon давав можливість розкрити повністю потенціал використання технології блокчейн для управління бізнес-процесами різних компаній за рахунок своєї відкритості та контрольованості. На практиці, подібний інноваційний підхід дозволяв оптимізувати процес прийняття рішень, розширював можливості управління, розкривав потенціал децентралізованого бухгалтерського обліку, дозволяв займатися краудфандінгом, а також багатьом іншим.

Луї став учасником Топ-30 молодше 30-ти за версією журналу Forbes і увійшов до списку Інноваторів молодше 30-ти за версією журналу MIT Technology Review. Він свято вірить в те, що децентралізовані системи дійсно здатні подарувати світу позитивні зміни.

Ми раді вітати його тут, і дати вам можливість дізнатися більше про те, що він думає про ведення консультаційної діяльності в таких проектах як Aragon і Keep Network.

Розкажіть нам трохи свою історію і про Ваші інтереси в даній сфері діяльності.

Я почав працювати з відкритим кодом ще коли мені було 12 років, в першу чергу завдяки тому, що мені було цікаво зрозуміти — як не знає один одного група людей може розробляти програмне забезпечення безкоштовно роздавати його усій спільноті. Для мене весь цей процес здавався дійсно дуже дивним і навіть революційним.

У 15 років я познайомився зі світом стартапів, створив кілька компаній. Остання — Stampery. У 2011 році я прочитав WP від Сатоши Накамото і був щиро вражений. Філософія, політика і управління мене завжди цікавили, тому культура «ціферпанков» і технологія блокчейн мені дуже близькі.

Ви не могли б розповісти про проект Aragon і про те, що він пропонує людям?

Проект Aragon — це децентралізована платформа управління, побудована на базі Ethereum. Ви можете розглядати її як звичайну операційну систему для простих людей. Люди здатні забезпечити децентралізоване управління, разом приймати рішення, керувати активами, розміщувати маркери, виставляти їх на продаж … весь цей функціонал зашифрований у вигляді додатків в смарт-контрактах, які з часом можна періодично міняти і оновлювати.

Які проекти Ви шукаєте? Які з них Вам подобаються і які Ви готові підтримати?

У цьому сенсі я дуже перебірливий, тому що моя свідомість підказує, що рекомендація будь-якого проекту тягне за собою високі репутаційні ризики. Я завжди шукаю проекти, пов’язані з криптосвітом. Мені цікаві проекти, які пропагують філософію «циферпанка», які можуть перетворити ідею в реальність. Проекти, пов’язані зі звичним нам традиційним світом я не підтримую. Також мені дуже важливо переконатися в тому, що мої погляди близькі керівнику (-кам) таких проектів, адже поки йде весь цей «криптохайп» дуже легко піддатися жадібності. Тому я шукаю тих, чия мета в житті не пов’язана з постійним заробітком. Мені подобаються ті, хто вміє слухати, адже я люблю бути почутим. В іншому випадку у мене просто не буде стимулу щось радити! Сьогодні багато новачків думають, що знають абсолютно все, тому таких людей знайти непросто.

І, нарешті, я шукаю такі проекти, які близькі до мого особистого бачення того світу, що ми намагаємося відтворити. Саме до них моя душа ближче, і я намагаюся допомогти всім, чим можу.

Ви можете конкретніше назвати те, що Вас привабило в проекті Keep?

Пам’ятаю, як 31 липня Метт Луонго надіслав мені по електронній пошті повідомлення з пропозицією поспілкуватися з приводу проекту, про який він тоді думав. В ході діалогу він мене розповів про проект Keep, запитавши чи цікавий він мені.

Потім Метт вислав мені WP цього проекту, що ще більше мене підштовхнуло до роботи, правда довелося трохи почитати. Після читання мене дуже вразила увага до деталей в проекті, і я був остаточно вражений.

Нарешті, після особистої зустрічі з Меттом на конференції Devcon я чітко зрозумів, що хочу консультувати команду. Дійсно рідко буває, коли ти зустрічаєш відмінну команду з не менш класним, приємним і цілеспрямованим керівником.

Розкажіть трохи про спільноту, яку вдалося залучити проектом Aragon і чому це дійсно важливо?

У новій ері відкритого вихідного коду всіма проектами керує спільнота, тому саме воно є для нас всім! У випадку з проектом Aragon спільнота вже на ранніх етапах почало давати зворотний зв’язок, а також вносити власні пропозиції щодо багатьох аспектів, включаючи особливості використання програмного забезпечення. Часи, коли підходи до організації будь-якого проекту були обмежені вже пройшли, але ж тоді дійсно могли брати участь лише пара чоловік. Завдяки новим можливостям, інтерактивним засобам комунікації в режимі онлайн, відкритого вихідного коду і токена, вже сьогодні можна об’єднати тисячі різних людей, об’єднаних єдиним баченням проекту і завданнями. Колективне мислення — ще один ключовий аспект. Наприклад, яким чином можна підвищити його рівень для організації більш якісного процесу прийняття рішень? Саме над відповіддю на це питання ми зараз і працюємо.

Який внесок проект Keep зможе дати Вашій спільноті?

Вважаю, у випадку з проектом Aragon все чітко зрозуміло: нам дійсно цікаво зрозуміти, як можна забезпечити безпечний доступ до зашифрованих сховищ даних. Упевнений, що створена нами програма буде справжнісінькою «бомбою» так необхідної для проекту Aragon. Потенціал такого додатка буде безмежним бо сам проект передбачає безліч речей, які не повинні стати надбанням громадськості.

Скажіть, чим Ви плануєте зайнятися після проекту Aragon?

Розгортання мережі Mainnet! Після розробки ядра Aragon, децентралізований додаток для управління організаціями цього проекту буде готовий до інтеграції в мережу Mainnet, що має статися вже на початку 2018 року. Я дійсно з нетерпінням цього чекаю, а про всі етапи розробки проекту можна почитати тут: https://github.com/aragon.

Джерело: https://blog.keep.network/introducing-keep-advisor-luis-cuende-39c606999e41

Дізнайтесь більше

Якщо хочете дізнатися більше інформації про Keep Network, то:

  • Додавайтеся до нас на Reddit.
  • Ознайомтеся з нашим WP.
  • Ознайомтеся з нашим бізнес-планом.
  • Підпишіться на e-mail розсилку.
  • Додавайтеся до нас в Twitter.
  • Додавайтеся до нас в Slack.
  • Додавайтеся до нас в Telegram.

--

--