איך עובדת גדר חשמלית לכלב?

DogTrain Accessories for Dogs
2 min readApr 26, 2024

ניתן לאלף כלבים בבית. אתה יכול לקנות כלים שיכולים לשפר את השליטה שלך על ההתנהגות והפעילויות של חיית המחמד שלך.

זה לא יהיה מוגזם לומר שטכנולוגיה ידידותית לחיות מחמד סייעה להפוך כלבים לידידותיים או צייתנים יותר. החל מרתמה נוחה לכלב קטן ועד לקולר חשמלי, ישנם כלים רבים זמינים לאוהבי חיות מחמד.

כאן במאמר זה, נדון ביתרונות של כלים שונים לאימון חיות מחמד.

לִרְתוֹם

יש צורך לרתום כלב, במיוחד כלבים קטנים שממשיכים להתחמק מבעליהם בשל אופיים השובב. רתמה עם רצועה חזקה יכולה לעזור לשלוט בכלב קטן. אבל הרתמה לא צריכה להיות נוקשה על הכלב. המטרה של רתמה היא לשמור על הכלב בשליטה מבלי לפגוע בחיית המחמד.

קולר חשמלי

אתה יכול להשתמש בקולר חשמלי נגד נביחות כדי לאמן את הכלב שלך. המכשיר הזה עובד עצמאית. תוכלו לאפשר לחיית המחמד שלכם להסתובב בחופשיות בתחומי והקולר יעשה את העבודה בעזרת חיישנים המחוברים למכשיר. החיישנים יעניקו זרם קל לחיית המחמד בכל פעם שהיא נובחת.

אוכל אימון

אז אתה רוצה שהכלב שלך ילמד לקפוץ או לרוץ למקום רצוי. זה אפשרי אם אתה מעניק את חיית המחמד במעדן. לדוגמה, ניתן להחזיק פריט מזון בידיים ולעודד את הכלב לקפוץ כדי להגיע לאוכל. באופן דומה, אתה יכול לשים מזון בגובה ולתת לחיות המחמד שלך לנסות להגיע למזון.

גדר חשמלית

הכלב שלך יכול לנסות לקפוץ מחומת הגבול של הבית שלך או לקחת את החופש לצאת החוצה כדי למצוא את השער פתוח. אבל גדר חשמלית לכלב יכולה לעזור לשמור על חיית המחמד שלך בתוך ביתך ומבלי לברוח. זוהי גדר בלתי נראית ובטוחה הן לבעלי חיים והן לבני אדם. זה יעזור לשלוט בחיית המחמד שלך ולגרום לה להתנהג היטב.

האם כלי אימון חשמליים בטוחים עבור חיות מחמד?

כן, הם בטוחים ב-100% עבור חיות מחמד כי הם לא פוגעים בהם. חיית המחמד שלך תקבל זרם קל בכל פעם שהיא תנסה לחצות את הגדר ללא רשותך מאחר ויש לה איזור תחום שמשדר לקולר בכל פעם שהכלב מתקרב לגבולות המשדרים

כלים כמו רתמה לכלב קטן נוחים לחיות מחמד ונוחים לבעלים. אם יש לך חיית מחמד, אתה צריך לעשות את זה מתנהל היטב וזה אפשרי רק כאשר יש לך את הכלים הנכונים. עם הכלים הנכונים, אתה יכול בקלות לתקן את התנהגות חיית המחמד שלך.

--

--

DogTrain Accessories for Dogs
0 Followers

חברת DogTrain . בזכות מערכות אלו תוכלו לקצר זמני אילוף ולשמור על איכות חיי הכלב וליצור הרמוניה וקשר בריא ב