הצפת חולדות בבניית הרכבת הקלה

הרכבת הקלה היא פרוייקט מבורך שהיה צריך להיבנות מזמן, אך יש לו כמה תופעות לוואי מצערות

במשך שנים אנחנו שומעים את התלונות התכופות על התחבורה הציבורית בארץ כולה ככלל ובאזור המרכז בפרט. ואכן, לעומת ערים גדולות (ולא גדולות) ברחבי העולם כולו, שנהנות ממערכות יעילות ומהירות של רכבות תחתיות או חשמליות, בתל אביב וסביבתה התחבורה הציבורית המשיכה להתבסס על אוטובוסים איטיים, צפופים ומתסכלים. והנה, עבודות הרכבת הקלה החלו ואיתן הבשורה העתידית לשיפור המצב. ואמנם, בשביל להגיע לתחבורה ציבורית איכותית יותר כנראה שצריך לסבול לא מעט, וחוץ מהפקקים הנוראיים שצפויים לנו בעתיד הקרוב, ישנה גם סכנה של התפשטות חולדות מידית בכל אזורי הבנייה בשל החפירות באזור. אנחנו צריכים להכין את עצמנו עם פתרונות הדברת חולדות איכותיים.

כיצד נכין את עצמנו בצורה הטובה ביותר להצפת החולדות בעקבות בניית הרכבת הקלה?

  • בשביל להכין את עצמנו להצפת החולדות באזור תל אביב בעקבות עבודות הרכבת, אנחנו צריכים להבין בדיוק מהיכן הן מגיעות בדרך כלל. החולדה נמשכת באופן טבעי לאזורים בהם יש מזון שהיא מריחה ואליו היא יכולה להגיע, כמו גם למזון שנשאר פתוח ולא סגור בחוץ. לכן אנחנו צריכים להיות זהירים, ולאטום ביסודיות כל מזווה וארון אוכל בלי מקום לכניסת חולדות, ולנקות את המטבח תדיר.
  • ישנם גם פתרונות הדברת חולדות רדיקליים יותר בהם אנחנו יכולים לנקוט כהכנה להצפת החולדות. אחד הפתרונות הללו הוא מכשור מיוחד ששולח ויברציות קול בתדר גבוה שמרחיקות חולדות באופן טבעי וגורמות להן לא להתקרב לבית שלנו. מדובר בפתרון איכותי במיוחד עבור מי שיודע שהבית שלו הוא באזור סיכון למתקפת חולדות, בוודאי כשמדובר בבתים פרטיים או בדירות קרקע.

ליתר ביטחון — כדאי להשאיר מספר של חברת הדברת חולדות איכותית לעת בה נזדקק לה

בכל מקרה, אנחנו צריכים חברה איכותית של הדברת חולדות על החיוג המהיר לשנים הקרובות. בשביל שלא נופתע לא מוכנים ובכדי שנישאר תמיד עם מענה איכותי בהתפרצות רגעית של בעיית חולדות, חברה הדברה איכותית ומוכחת צריכה להיות זמינה לנו, ולכן חשוב מאוד שנמצא אחת כבר עכשיו.

--

--

דויטש ובניו הדברת מזיקים

דויטש ובניו הדברת מזיקים שירותי הדברה בערים הבאות: חיפה, קריות, כרמיאל, טבעון, בני ברק הרצליה, נתניה כל המרכז והשרון, אשדוד ועוד http://www.doitchltd.co.il/